اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي امروز بعدازظهر (سه‌شنبه) در کمپ تمريني اين باشگاه برگزار شد که تمرين تحت تاثير شعارهاي هواداران استقلال عليه مديرعامل پرسپوليس بود.



 

 تمرين استقلال از ساعت 18 در کمپ اين تيم با دويدن بازيکنان به دور زمين آغاز شد و پس از آن راه راه پوشان استقلال عرض زمين را چندين و چند مرتبه دويدند تا بدن‌هايشان براي تمرين آماده شود.

 پس از اين تمرين، بازيکنان استقلال در گروه‌هاي 3 و 4 نفره تمرين پاسکاري ترکيبي را در دستور کار قرار دادند و به مدت 20 دقيقه اين کار را ادامه دادند.
  بازيکنان به دستور امير قلعه‌نويي به دو گروه تقسيم شدند و هر گروه از يکي از دو طرف زمين اقدام به نفوذ و سانتر به روي دروازه مي‌کرد تا مهاجمين استقلال شوت به دروازه و ضربه سر را تمرين کنند. در اين تمرين که با شور و نشاط خاصي همراه بود، تماشاگران دائما بازيکنان استقلال را تشويق مي‌کردند و هرگاه بازيکني توپ را به گل تبديل مي‌کرد، با فريادهايش او را به هيجان مي‌آوردند.
 پس از گذشت حدود يک ساعت از تمرين، بازيکنان استقلال به صورت تک به تک و روي پاس‌هايي که امير قلعه‌نويي به آن‌ها مي‌داد، به سمت دروازه شليک مي‌کردند تا چارچوب شناسي خود را محک بزنند.
 از حاشيه‌هاي تمرين امروز نيز مي‌توان به اصرار برخي از هواداران استقلال به شعار دادن عليه رويانيان اشاره کرد که آن‌ها حتي از خبرنگاران مي‌خواستند که لفظ دقيق شعارهايشان را پوشش خبري دهند. امري که البته مقدور نبود!
 همچنين در 15 دقيقه اول تمرين، بارش باران به قدري شديد بود که بيشتر تماشاگران سکوها را ترک کرده و قصد خروج از کمپ را داشتند و خبرنگاران نيز با پناه بردن به کپر موجود در گوشه زمين که متعلق به کارگران حاضر در کمپ بود، سعي داشتند خيس نشوند که البته وجود يک چاه در داخل آن کپر سوژه شوخي و خنده خبرنگاران شده بود.
 حدود 200 هوادار استقلالي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند. اين تمرين در پايان با نرمش‌هاي کششي به پايان رسيد.

 


 


 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , خسرو حیدری , ,
تاریخ : پنج شنبه 11 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
خسرو حیدری به هواداران استقلال قول داد که هم رحمتی در این تیم بماند و هم جباری.
 
به گزارش افکار نیوز به نقل از خبر ورزشی،خسرو حیدری هافبک ملی پوش استقلال قطعا یکی از خوشحال ترین آبی پوشانی است که این روزها به تمریناتش در اردوی ترکیه ادامه می دهد. خوشحالی او بابت بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال است چون همواره شاهد رابطه صمیمانه و نزدیک او و قلعه نویی بودیم و با این حساب، خسرو فصل آینده حتما در استقلال ماندنی است.

اما این بازیکن روز گذشته و در پایان تمرین تیم ملی در مصاحبه ای اختصاصی به خبرورزشی گفت:« اینکه دوباره علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی با یکدیگر کار می کنند به این معنی است که ستاره های استقلال دوباره به هم رسیدند و زوج طلایی را در این تیم تشکیل دادند. به نظر من قلعه نویی و فتح الله زاده زوج طلایی  استقلال هستند که می توانند تیم را به موفقیت های زیادی برسانند و من برای شان آرزوی موفقیت می کنم.»

حیدری ادامه داد:« من بازیکن آزاد هستم و می توانم در مورد فصل آینده ام تصمیم بگیرم. حتی چند پیشنهاد از کشورهای خلیج فارس و لیگ های عربی دارم که البته زیاد به آنها فکر نمی کنم. اگر پیشنهاد اروپایی خوب برسد، دوست دارم به اروپا بروم اما اگر در ایران بمانم، استقلالی خواهم بود. من دوست دارم با قلعه نویی کار کنم البته تصمیم نهایی را بعد از بازی تیم ملی و بازگشت به تهران موکول کرده ام.»


حیدری در پاسخ به این سوال که حضور قلعه نویی در استقلال، باعث ایجاد حاشیه هایی از جمله احتمال جدایی جباری و رحمتی شده گفت:« فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. هم جباری در استقلال می ماند و هم رحمتی! من فکر می کنم هر دو نفر در استقلال بمانند و امیر قلعه نویی هم آنها را از دست نمی دهد. ضمن اینکه مجتبی و مهدی هم دوست دارند فوتبالشان را در تهران و استقلال ادامه دهند.»

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
برخی بازیکنان استقلال از مهاجم سابق تیم حمایت کردند تا شرایط برای بازگشت وی مهیا شود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال زمانی که از این تیم جدا شد حرف و حدیث های بسیاری را همراه خود داشت. چرا که هواداران و برخی اعضای تیم تنها علت جدایی او از استقلال را رسیدن به پول بیشتر می دانستند. حتی برخی اعضای استقلال مدعی شدند که فرهاد مجیدی به خاطر دریافت مبلغی هنگفت، نزدیک به سه میلیارد تومان، جمع آبی ها را ترک کرده و دخترش را بهانه قرار داده است.
اما اخیرا چند بازیکن تیم استقلال از این بازیکن حمایت کرده اند و از کادر فنی و مسئولین خواسته اند که برای بازگشت مجیدی به تیم تلاش کنند. خسرو حیدری که دوست صمیمی فرهاد مجیدی است از جمله این بازیکنان است. آنها به مربیان اعلام کرده اند که این مهاجم به خاطر پول از استقلال جدا نشده است و مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی را ناچار به جدایی کرد.
گفتنی است، فرهاد مجیدی پس از دیدار الغرافه مقابل الهلال که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد اعلام کرد که قصد دارد به استقلال بازگردد. اما حرف و حدیث های مطرح شده در زمان جدایی او از استقلال عاملی شده که شرایط بازگشت وی به استقلال با مشکل روبرو شود


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , مجیدی , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم و اگر با مشکل مصدوميت‌هاي متعدد روبرو نمي‌شديم با 10 امتياز اختلاف به قهرماني مي‌رسيديم.


 

  خسرو حيدري پس از پيروزي مقابل نفت تهران عنوان کرد: امسال يک جام را به دست آورديم اما به چشم نيامد. امروز هم مي شد بر اثر يکسري اتفاقات قهرمان شويم. به هر حال خدا را شکر مي کنيم که اخرين بازي را با پيروزي پشت سر گذاشتيم.

وي ادامه داد: ما يک بازي مهم با نسف قارشي داريم که بايد براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا به پيروزي برسيم.

حيدري افزود: ما فصل خوبي داشتيم اما متاسفانه استقلال امسال بيشترين مصدوم را داشت و مطمئن باشيد اگر اين تعداد مصدوم را نداشتيم با اختلاف 10 امتياز قهرمان مي شديم.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال تاکيد مي‌کند که بايد سعي کنيم در 2 بازي آينده ليگ برتر امتيازات لازم را کسب کنيم چراکه اگر غير از اين باشد کار براي استقلال سخت مي‌شود.

به نقل از ايلنا خسرو حيدري که در ديدار آبي‌پوشان مقابل شاهين نيمکت‌نشين بود ضمن انتقاد از اين مساله عنوان داشت: به نظرم مي‌توانستم براي استقلال در اين ديدار مثمر ثمر باشم و به تيم کمک کنم اما با اين حال کادرفني صلاح ديد به من استراحت بدهد.

وي افزود: استراحت بازيکنان کليدي برخي تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان از جمله پرسپوليس و استقلال در اواخر ليگ بر‌تر طبيعي است. موضوعي که دنيزلي در بازي با سايپا آن را انجام داد. به هر حال بايد قبول کرد ما بازي‌هاي سخت و فشرده‌اي در آسيا و ليگ بر‌تر داريم و بازيکنان احساس خستگي مفرطي مي‌کنند. در حال حاضر هم شرايط حساسي را پيش رو داريم.

حيدري ادامه داد: اين دو - سه هفته پيش رو سخت‌ترين روزهاي ما خواهد بود. 2 بازي سخت در ليگ بر‌تر و يک مسابقه دشوار مقابل الريان خواهيم داشت که امتيازات اين بازي تاثير بسيار زيادي روي کار ما خواهد داشت.
 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک راست استقلال گفت: «استقلال در امارات مقابل الجزیره نسبت به بازی رفت، عملکرد بهتری داشت.»

 کسب 3 امتیاز این مسابقه می‌توانست شرایط آبی‌ها را به کلی تغییر دهد ولی این بازی مساوی شد تا همه چیز به دو دیدار آینده کشیده شود. خسرو حیدری در مورد بازی با الجزیره و مسائل مختلف دیگر گفتگویی انجام داده است. حرف‌های حیدری را می‌خوانید.
 

* در مورد بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟
- ما رفته بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و بازی استقلال در نیمه اول نشان داد که فقط دنبال برد هستیم. ما در این نیمه خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم.
 

* چرا استقلال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افت کرد؟
- ما در نیمه اول خیلی انرژی گذاشتیم ولی الجزیره در بین دو نیمه تغییراتی را ایجاد کرد. ما از سمت راست حمله می‌کردیم ولی آنها در نیمه دوم دفاع چپ خود را عوض کردند تا بهتر دفاع کنند و به نوعی تیم ما را آنالیز کرده بودند. کار ما در نیمه دوم سخت شد در ضمن فشار مسابقات باعث شد که تا حدودی خسته شویم.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , الجزیره , مجیدی , الغرافه ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید