اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش «تابناک»، نمايش دور از انتظار پرسپوليس و باخت دو بر صفر مقابل صبا، اين تيم را به ورطه بحران كشيده است. قرمزها اميدوار بودند با برد مقابل صبا به طلسم 137 روز بدون برد در ورزشگاه آزادي خاتمه بدهند اما دومين باخت را تجربه كردند و اكنون با كسب 4 امتياز از 4 بازي در مكان دوازدهم جدول ليگ برتر ايستاده‌اند.


 
 بعد از باخت به فجر سپاسي و نمايش نااميد كننده پرسپوليس در سه هفته ابتدايي ليگ برتر، عده‌اي نبودن تماشاگر را دليل اصلي افت اين تيم مي‌دانستند اما حضورحدود 70 هزار تماشاگر دو آتشه در بازي مقابل صبا هم كارساز نشد و قرمزها در شب شلوغ ورزشگاه آزادي هم نتوانستند به طلسم ناكامي در ورزشگاه بزرگ پايتخت پايان بدهند. آخرين بار دوم فروردين ماه امسال و در بازي مقابل الشباب امارات بود كه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيد. از آن روز تا به حال حدود 138 روز گذشته و پرسپوليس هنوز نتوانسته برد در ورزشگاه خانگي را تجربه كند. 

 
پرسپوليس در هفته پنجم در رشت به مصاف داماش مي‌رود و با احتساب زمان باقيمانده تا داربي تهران اين ركورد به حدود 160 روز خواهد رسيد. چنانچه قرمز‌ها در داربي بزرگ پايتخت هم مقابل حريف سنتي خود به پيروزي نرسند، ركورد بي‌سابقه 5 ماه بدون برد در ورزشگاه آزادي را از خود به جا خواهند گذاشت و قابل پيش بيني است كه در چنين شرايطي اوضاع اين تيم بحراني‌تر خواهد شد. برد در داربي اما به طلسم ناكامي‌هاي اين تيم پايان خواهد داد و در اين صورت پرسپوليس بعد از 156 روز يك بار ديگر طعم برد در آزادي را خواهد چشيد.

 
 در فاصله دو هفته مانده به اين بازي مانوئل ژوزه، سرمربي پرتغالي پرسپوليس و تعدادي از اعضاي كميته فني اين باشگاه بحث كمك گرفتن از روانشناسان خبره را پيش كشيده‌اند و با اين كار مي‌خواهند شرايط اطراف اين تيم را تلطيف كنند. حال بايد ديد متوسل شدن به روانشناس حاذق، پرسپوليس را از بحران خارج مي‌كند يا بايد بعد از داربي منتظر اتفاقات پرسروصدا‌تري بود.

 


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 شهرآورد» به تهيه‌كنندگي مزدك ميرزايي اواخر مرداد ماه روي آنتن شبكه مستند مي‌رود. مستندي كه قرار است تمام اتفاقات ۴۴سال دربي‌هاي استقلال و پرسپوليس نشان دهد. ميرزايي از جزئيات اين مستند ورزشي مي‌گويد
 
افکارنیوز: مستند «شهرآورد» به تهيه‌كنندگي مزدك ميرزايي اواخر مرداد ماه روي آنتن شبكه مستند مي‌رود. مستندي كه قرار است تمام اتفاقات ۴۴سال دربي‌هاي استقلال و پرسپوليس نشان دهد. ميرزايي از جزئيات اين مستند ورزشي مي‌گويد

سه روز بعد از «سيزده به در» سال ۱۳۴۷ بود كه براي اولين بار دو تيم استقلال(تاج) و پرسپوليس مقابل هم قرار گرفتند تا نطفه جذاب‌ترين، مهم‌ترين، پرحاشيه‌ترين و پرطرفدارترين اتفاق ورزشي كشور بسته شود. اتفاقات و نتايجي كه در دربي تهران رخ مي‌دهد تا مدت‌ها تيتر يك روزنامه‌ها و محل كل‌كل طرفداران متعصب دو تيم است و معمولا پرداختن به اين بازي در دوره‌هاي مختلف ناخودآگاه باعث جذب كلي مخاطب مي‌شود.

سال‌ها بود كه جاي توليد برنامه جامعي درباره اين اتفاق مهم در تلويزيون خالي بود ولي گويا مزدك ميرزايي در اين زمينه مستندي ۳۰ قسمتي به نام « شهرآورد» تهيه كرده كه قرار است از ۳۰ مرداد روي آنتن شبكه مستند برود. به همين دليل به سراغ ميرزايي رفتيم و در گفت‌وگويي كوتاه اطلاعات تكميل‌تري در خصوص اين مستند از او گرفتيم كه در ادامه مي‌خوانيد.

روايت همه جنجال‌ها و حاشيه‌ها

جنجال و حاشيه يكي از ركن‌هاي اصلي ۷۴ دربي گذشته استقلال و پرسپوليس است.داستان بازي‌هاي ناتمام كه چند بار تكرار شده، مساوي‌هاي هميشه مسئله دار، مشت و لگدهايي كه بازيكنان دو تيم در بعضي بازي‌ها نثار هم كرده‌اند، صحبت‌هاي جنجالي مربيان و بسياري از حواشي اين مدلي هميشه جزو لاينفك مسابقات اين دو تيم بوده است و به گفته ميرزايي قرار است تمام اين حواشي و جنجال‌ها در اين مستند به مخاطبين ارائه شود: «ما قرار است همه دربي‌ها از اولين بازي تا امروز را از هر نظر پوشش دهيم. در اين مستند سعي كرديم هر اتفاقي كه در اين ۴۴ سال در بازي‌هاي اين دو تيم رخ داده را كاملا بررسي كنيم. در اين بررسي‌ها به سراغ پيشكسوتان و تمام تصاوير آرشيوي موجود تلويزيون از اين بازي‌ها رفتيم تا همه اتفاقات همه جانبه و از زواياي گوناگون بررسي شود.»

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : شنبه 1 فروردين 0
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
 

 

دغدغه های کارلوس کروش برای دعوت از ستاره ایرانی MLS / نگران از بازتاب های سیاسی استیون بیت آشور 

فوتبال ملی - کارلوس کروش به صورت ویژه به دنبال زمینه سازی برای دعوت از استیون بیت آشور است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ استیون بیت آشور پسر 24 ساله ایرانی که در سن خوزه ایالات متحده به دنیا آمده است ، به شدت مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته. آخرین درخشش او در جمع ستارگان لیگ آمریکا بوده که برابر تیم چلسی به میدان رفته اند. استیون پدر و مادری ایرانی دارد که از اقلیت مذهبی آشوری هستند و سال های سال قبل و پیش از تولد او به آمریکا مهاجرت کرده اند. او فوتبالش را از سن خوزه شروع کرده و حالا یکی از موفق ترین ستاره های لیگ حرفه ای آمریکاست. او دفاع راست «زلزله» سن خوزه است . پستی که تیم ملی این روزها با داشتن خسرو حیدری و حسین ماهینی ، ترافیکی سنگین در این سمت زمینش دارد اما سرعت و توان تکنیکی بالای استیو طوری است که مطبوعات آمریکایی مدام اصرار دارند تا این بازیکن به تیم ملی این کشور دعوت شود و خودش هم گفته برای رسیدن به جام جهانی نمی تواند تا ابد منتظر بماند.
کروش و دستیارانش که سال ها سابقه فعالیت در لیگ آمریکا را داشتند به خوبی با بازی این بازیکن آشنایی دارند و حتی معتقدند این بازیکن توان بازی در پست های دیگری از زمین را دارد اما مشکل برای دعوت از بازیکنی با این سطح استعداد تنها ترس از واکنش هاست. این اولین بار است که یک ایرانی الاصل از لیگ آمریکا با تابعیت دوگانه ایرانی – آمریکایی قرار است به تیم ملی دعوت شود اما هیچ کس نمی تواند منکر توان فنی بازیکن مورد نظر سرمربی باشد. دلهره ای که سبب شده تا دعوت او به تعویق افتاده باشد . ترس از اینکه جو رسانه ای ایجاد شود و بر سرنوشت فوتبالی استیو اثر بگذارد ، دلیل اصلی این تاخیر است. حال باید دید کروش سرانجام به این نتیجه می رسد تا این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرابخواند تا دومین بازیکن اقلیت ملی این سال های تیم ملی باشد بعد از آندو تیموریان که نماینده ارامنه در تیم ملی کشورمان است.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: تیم ملی , کارلوس کیروش , ,
تاریخ : شنبه 1 فروردين 1398
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

با دستور رویانیان يکي از شرکت‌هاي دولتي اسپانسر باشگاه گهر دورود شد.


 

به نظر شما این بذل و بخشش ها از اموال دولتی و غیر دولتی چه معنایی خواهد داشت،به هر حال نمی توان گفت که آقای رویانیان عاشق چشم و ابروی گهری ها شده است و رویانیان دوست دارد که لقب دهقان فداکار را در لیگ بگیرد ، این محبت های بیش از حد رویانیان تا جایی ادامه پیدا کرده است که حتی رد پای این بذل و بخشش ها در اسپانسر جدید باشگاه داماش همراه با نقش پررنگ آقای رویانیان دیده می شود.از اکنون این نگرانی در دل فوتبال دوستان وجود دارد که شاید در هفته های پایانی لیگ این دو تیم و شاید تیم های دیگری که در لیگ حضور دارند و از الطاف رویانیان از منابع دولتی و غیر دولتی رویانیان بهره مند شده اند نتایج قهرمان لیگ برتر را طور دیگری رقم بزنند،با این تفاسیر انتظار می رود که  سازمان بازرسی  با نظارت خود در این روزها  به کمک فوتبال بیاید و اجازه ندهد که ناپاکی در فوتبال به جان لیگ برتر بیافتد.

 

تيم تازه صعود کرده گهر دورود به ليگ برتر تا هفته گذشته با مشکلات مالي مواجه بود اما با دستور محمد رويانيان يکي از شرکت‌هاي دولتي اسپانسر اين تيم شد تا بخشي از مشکلات مالي گهر برطرف شود.

به گزارش مهر اسماعيل حيدرپور، مدير اجرايي تيم گهر با اعلام اين خبر گفت: جا دارد از رويانيان تشکر کنم. ايشان با يکي از شرکت‌هاي زيرمجموعه دولت صحبت کرد تا اين شرکت اسپانسر ما شود. ايشان دستور داد تا تبليغ روي پيراهن ما به اين شرکت برسد تا بخشي از مسائل مالي ما حل شود.

وي همچنين تصريح کرد: رويانيان بعد از پايان بازي پرسپوليس با گهر به من پيامک زد و به خاطر اين نتيجه تبريک گفت. رويانيان گفت که از بازي تيم گهر لذت بردم!

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و گهر هفته گذشته در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سردار کار خودش را بالاخره کرد و با پیش کشیدن ایام ماه مبارک رمضان یک جلسه از محرومیت تیمش را به حالت تعلیق درآورد!
اما استقلالی ها که قبلا توسط مدیر عامل قرمزها در زمان اعلام برنامه بازیهای لیگ و قرعه کشی آن،متهم به دوستی با مسئولان کمیته برگزاری فدراسیون فوتبال شده بودند،نتوانستند یک جلسه از محرومیت امیر قلعه نویی را که کم کنند و بخشش در این ایام پر برکت ماه رمضان فقط برای قرمزها قابل اجرا بود و آبیها باید تاوان محرومیت سرمربی سابق تراکتورسازی را در بازیهای امسال خود پرداخت می کردند!


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تعليق محروميت تماشاگران پرسپوليس


يک جلسه باقي مانده محروميت تماشاگران پرسپوليس بمدت 6 ماه به حالت تعليق در آمد .


 

يک جلسه باقيمانده از محروميت تماشاگران پرسپوليس به حالت تعليق در آمد تا آنها بتوانند بازي اين تيم مقابل صبا را از نزديک تماشا کنند.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، صالحي رئيس کميته استيناف اعلام کرد: در اجراي ماده 29 از آئين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال يک جلسه باقي مانده محروميت تماشاگران پرسپوليس بمدت 6 ماه به حالت تعليق در آمد. چنانچه در اين مدت مرتکب چنين تخلفي شوند اين محروميت به مرحله اجرا در خواهد آمد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: پرسپولیس , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال جهان اقدام به معرفی برترین‌های ماه اخیر میلادی کرده که بر این اساس بارسلونا اسپانیا با ۳۵۶ امتیاز همچنان به عنوان برترین تیم جهان شناخته شده است. تیم‌های یونیورسیداد شیلی با کسب ۳۳۹ امتیاز و رئال مادرید اسپانیا با امتیاز ۲۹۵ در رده دوم و سوم قرار دارند.

در میان تیم‌های باشگاهی ایران، استقلال با ۱۲۰ امتیاز با صعود ۱۵ پله‌ای از رتبه ۱۰۶ به مکان نود و یکم باشگاه‌های جهان رسیده است. سپاهان نیز که در ماه گذشته در رده ۱۱۲ قرار داشت به مکان نود و سوم صعود کرده است.

نکته جالب توجه قرار گرفتن استقلال و سپاهان بالاتر از باشگاه‌های بزرگی مانند لیورپول انگلیس (۹۷) دارنده ۵ عنوان قهرمانی اروپا، رم ایتالیا (۱۵۰)، اشتوتگارت آلمان ( ۱۸۶) و سویای اسپانیا (۲۳۴) است.

پرسپولیس دیگر نماینده ایران با ۷۵ امتیاز از رتبه ۲۹۱ به رده ۲۷۳ صعود کرده است.

در میان تیم‌های آسیایی چونبوک موتورز کره‌جنوبی در رده ۶۱ جهان با امتیاز ۱۴۵٫۵ قرار دارد و بهترین تیم قاره کهن محسوب می‌شود.

*رده‌بندی ۱۰ تیم برتر به شرح زیر است:

۱- بارسلونا اسپانیا، ۳۵۶ امتیاز

۲- یونیورسیداد شیلی، ۳۳۹ امتیاز

۳- رئال مادرید اسپانیا، ۲۹۵ امتیاز

۴- بایرن مونیخ آلمان، ۲۹۰ امتیاز

۵- اتلتیکو مادرید اسپانیا، ۲۸۰ امتیاز

۶- بوکاجونیورز آرژانتین، ۲۶۸ امتیاز

۷- چلسی انگلیس، ۲۶۶ امتیاز

۸- آسانسیون پاراگوئه، ۲۵۱٫۵ امتیاز

۹- کورینتیانس برزیل، ۲۴۰ امتیاز

۱۰- ولز سارسفیلد آرژانتین، ۲۳۷ امتیاز


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


 

 آخرين ديدار هفته سوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي بين دو تيم استقلال و ذوب آهن آغاز شد و با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

امين منوچهري در دقيقه 84 براي استقلال گلزني کرد تا آبي‌پوشان به سه امتياز برسند.

اين گل روي تعويض‌هاي قلعه‌نويي به ثمر رسيد و ميثم بائو با يک سانتر خوب منوچهري را در موقعيت گلزني قرار داد.

 محسن ترکي داور مسابقه به سياوش اکبرپور و امين منوچهري از استقلال و سينا عشوري از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

با اين برد استقلال 6 امتيازي شد و ذوب آهن همچنان بدون امتياز در رده آخر جدول باقي ‌ماند.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده، علي حمودي،  جواد نکونام، فابيو جانورايو( از دقيقه 68 امين منوچهري)، فريدون زندي( از دقيقه 58 روديگو توزي)، آرش برهاني( از دقيقه 80 ميثم بائو) و سياوش اکبرپور

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب ذوب آهن:

دارکو بوزويک، حميد شفاعت،  سينا عشوري، محمد صلصالي، پيام صادقيان، اسماعيل فرهادي، محسن مسلمان( از دقيقه 86 مجتبي بابک)، ابراهيم‌ محمدي، فرشاد بهادراني، سعيد عبدالله پور و مهدي رجب‌زاده

سرمربي: رسول کربکندي

نتايج ساير مسابقات سه شنبه شب به شرح زير است:

داماش گيلان 5 - پيکان 3

گل‌ها: عليرضا جهانبخش دقايق 24 و 63، افشين چاووشي دقيقه 28، امين متوسل‌زاده دقيقه 50 و حسين ابراهيمي دقيقه 52 براي داماش و محمدرضا طهماسبي دقيقه 7 و دقيقه 94(پنالتي) و رضا معقولي دقيقه 69 براي پيکان

فجرسپاسي 2 - نفت آبادان صفر

گل‌ها: سيدمحمدرضا حسيني دقيقه 76 و محمدمهدي نظري دقيقه 82

نفت تهران صفر - آلومينيوم هرمزگان صفر

فولاد خوزستان 2 - سايپا صفر

گل‌ها: مهدي نوري دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي و آرش افشين دقيقه 70

سپاهان اصفهان 2 - راه‌آهن 2

گل‌ها: مجتبي شيري دقايق 11 و 69 براي راه‌آهن و رادومير جلاويچ دقيقه 32 و حسين پاشايي (گل به خودي) دقيقه 82 براي سپاهان

دوشنبه ‌شب نيز پرسپوليس برابر گهر به نتيجه تساوي يک بر يک رسيد و ملوان 3 بر يک صباي قم را شکست داد.
منبع خبر : ورزش سه


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : چهار شنبه 11 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دوشنبه شب بازی گهر با پرسپولیس در حالی با نتیجه یك بر یك به پایان رسید كه اگر اشتباهات سهوی داوری اگر نبود این بازی به راحتی با نتیجه 3 بر 2 به سود گهر تمام می شد . در یكی از صحنه ها ضربه شوت محكم و سركش محمد پروین پس از برخورد به تیر عمودی درون دروازه نشست كه گویی چاه نفت درون دروازه حفر شده است ولی متاسفانه كمك داور گل را ندید و در دو صحنه دیگر دو پنالتی , یكی برای پرسپولیس و یكی برای گهر گرفته نشد. امیدواریم این اشتباهات سهوی به نفع پرسپولیس زیاد تكرار نشود .


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ : سه شنبه 10 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دومین دیدار هفته سوم از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر بین دو تیم گهر زاگرس و پرسپولیس برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تیم سردار رویانیان که به خوبی از رانت دولتی استفاده میکند در این دیدار به دفعات نشان داد که توانایی های بسیار زیادی در خارج مسائل فوتبالی دارد ! آنها در دیداری که میهمان گهر درود بودند با حضور تماشاگران پرتعداد خود و کمک داور موفق به کسب تساوی مقابل گهر شدند.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه ۱۵ برای پرسپولیس گلزنی کرد و مجتبی زارعی در دقیقه ۸۲ گل گهر را به  ثمر رساند.

شوت محمد پروین در دقیقه ۲+۹۰ بعد از برخورد با تیر افقی پشت خط دروازه فرود آمد و گل شد اما کمک داور این گل را ندید.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پولادی از پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. هادی رکابی بازیکن گهر نیز در دقیقه ۹۰ اخراج شد.

با این تساوی پرسپولیس ۴ امتیازی شد و گهر زاگرس هم اولین امتیازش را در لیگ برتر به دست آورد.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
   فتح الله زاده: با رویانیان دل دادیم ، قلوه گرفتیم/ بازیکنانم شدند الماس، جواهر!/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی نکونام وسوسه ام کرده 

لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید با رویانیان نشسته ، گل گفته و گل شنفته است. می گوید به او دل داده و قلوه گرفته!

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین می گوید:«دیشب در دفترم بودم که آقای رویانیان تماس گرفت و پرسید برای افطار چه کاره هستم. دعوتم کرد به هتل اسپیناس و رفتیم دور هم گل گفتیم ، گل شنفتیم. جای تان خالی دل دادیم و قلوه گرفتیم. راجع به کمیته مشترک اقتصادی حرف زدیم ، درباره راه های درآمدزایی و البته حق پخش تلویزیونی . من هدفم این است که خودمان دست به کار بشویم. حق پخش ، حق قانونی ماست . باید خودمان پولش را از تلویزیون بگیریم. چرا فدراسیون این پول را بگیرد و با تیم های دیگر تقسیمش کند؟ مگر تیم های دیگر از دولت پولی می گیرند ، چیزی به ما می دهند؟ ما انشاالله باید خودمان حق بازی های تهران مان را مستقیم از تلویزیون بگیریم و خرج تیم های مان را در بیاوریم. »
او سپس سراغ گلایه های معمولش می رود و این بار از مصاحبه مرفاوی دلخور است ؛« حاجی جان بد کردم تیمش که زمین تمرین نداشت را بردم در سازمان صدا و سیما تمرین کن؟ من که این همه زحمت کشیدم حالا شدم عامل ناکامی؟ واقعا بهتر است همان طور که خودش گفته به خدا واگذارش کنم. »
مدیر استقلال البته دل پر دردی دارد اما بهتر است بی خیال قصه قدیمی مرفاوی شویم و از او بپرسیم درباره پیشنهاد های خارجی برای بازیکنان استقلال؛«من نمی دانم چطور یک دفعه استقلال شد طلا ، شد جواهر ، همه بازیکنان ما شدند الماس. الان روی میز کار من پر شده از دعوتنامه های خارجی . حالا هر تیمی تو آسیا پیدا شده ، به من پیشنهاد می دهد که بازیکنان تان را می خواهیم. البته حقیقتش این است که بچه ها هم کمی دلخورند. خیلی های شان مردد هستند از اتفاقات بازی با سایپا. همه تیم ما امسال با غیرت و تعصب خاصی بی پولی را به جان خریده . همه تیم بدون حتی پیش قسط دارند برای مان بازی می کنند آن وقت هواداران عزیز حتی 45 دقیقه به ما زمان ندادند. »
او ادامه می دهد:« مجیدی برای همه ما عزیز است. خودتان که بهتر از هر کسی می دانید من چقدر فرهاد را دوست دارم اما نباید به خاطر فرهاد زحمات باقی تیم نادیده گرفته شود . اگر از دقیقه 80 او را تشویق می کردند مشکلی نبود اما واقعا دقیقه 60 روحیه یک تیم را از هم می پاشد. بچه ها را دلخور می کند. به قرآن همین آرش برهانی الان پیشنهاد خارجی دارد. بابا بازیکنی که آقای گل لیگ ایران شده ، کم کسی نیست که این طور با او برخورد شود. روحیه اش تخریب می شود.»
حاجی اصرار دارد که مشتریان دست به نقد پای یارانش خوابیدند تا آنها را با خود ببرند ؛« همین پژمان منتظری اول فصل پیشنهاد 2.400 هزار دلاری را رد کرد و استقلال را انتخاب کرد . این یعنی 5 میلیارد تومان. همین حالا هم قطری ها او را می خواهند. واقعا اگر اصرار قلعه نویی نبود من ...»
استقلال این روزها بحران مالی دارد . اتفاقی که شاید باعث شود حاجی تعدادی از بازیکنانش را ترانسفر کند ؛« وافعا تلاش مان این است که دست به ترکیب تیم نزنیم. امیر خان به تک تک این بچه ها نیاز دارد . ما همه کار می کنیم تا مجبور به ترانسفر نباشیم. ولی همین حالا برای نکونام پیشنهادی 5 میلیون یورویی داریم. این پول می شود 15 میلیارد تومان ، یعنی بودجه یک فصل ما. بعد می گویید من چرا این قزل آلا را خریدم! حقیقتش همین حالا هم وسوسه شدم با انتقال آقا جواد موافقت کنیم ولی واقعا به او نیاز داریم چون می خواهیم با او و تک تک بچه های تیم برای قهرمانی آسیا خیز برداریم.اگر قلعه نویی این را بشنود که وسوسه شدم ، شاکی می شود!»
او درباره پیشنهاد باشگاه بیرمنگام به ساموئل هم می گوید:« ساموئل هم پیشنهاد دارد اما او همین جا می ماند و هیچ جا نمی رود.»
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت گل مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال درباره شرایط استقلال، بحث‌های کاپیتانی و امضا نکردن قرارداد فرهاد مجیدی صحبت های جالبی انجام می دهد.

- شما سالها کاپیتان استقلال بودید. در این سالها بازیکنان بسیاری آمدند و رفتند اما روی هیچ کدام به اندازه فرهاد مجیدی فشار نبود. اصلا مثالی قدیمی تر می زنیم، شاهرخ بیانی از استقلال به پرسپولیس رفت و آن سال قهرمانی به پرسپولیس رسید. حالا شاهرخ بیانی کنار قلعه نویی است. چرا روی بیانی اینقدر فشار و هجمه نبود؟
زمان بیانی یکی دو روزنامه بیشتر نبود و اخبار فوتبال اینطور پخش نمی شد. الان روزنامه ها مطلب می نویسند و برنامه نود هم به تمام حاشیه ها می پردازد. به همین دلیل مردم می توانند خیلی راحت در این باره قضاوت کنند.
 
- الان می گویند چون مجیدی رفت استقلال قهرمان نشد. مگر در  فوتبال حرفه‌‌ای یک تیم باید به یک بازیکن متکی باشد؟
قطعا نباید اینطور باشد. البته درباره این موضوع حرف زدن خیلی سخت است. اینکه فرهاد استقلال را رها کرد، رفت و تیم قهرمان نشد یکجورهایی درست است و یکجورهایی نه! زمان جدایی فرهاد استقلال ۹ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشت و صدرنشین بود. یک تیم حتما یک جای کارش ایراد دارد که نمی تواند ۹ امتیاز اختلاف را حفظ کند و قهرمان نشود. وقتی مجیدی رفت استقلال نتوانست جایگزین خوبی برای او انتخاب کند. احساس می کنم این هجمه به این خاطر روی فرهاد است که هوادان نمی دانند او چرا از استقلال رفت.
-  یعنی تمام این فشارها به خاطرنداشتن دلیل قانع کننده برای جدایی از سوی مجیدی است؟
به نظر من اینطور است. اگر طرفداران آگاه شوند که چرا مجیدی از استقلال رفت راحت تر با این موضوع کنار می آیند و آن را هضم می کنند. نگفتن اینکه چرا مجیدی از استقلال رفته این فشار را به وجود آورده است. هوادار دوست دارد بداند چه دلیل محکمی باعث شد مجیدی از استقلال برود.
- حالا هم که عدم جذب مجیدی اتفاقات سال گذشته پرسپولیس را در استقلال پیاده می‌کند. در پرسپولیس علی دایی تشویق می شد و حالا در استقلال تا تیم نتیجه نمی‌گیرد فرهاد مجیدی را تشویق می کنند…
اینها یکسری طرفدار ساده هستند که تحت تاثیر افرادی خاص قرار می گیرند. همه این طرفداران آدم های خوبی هستند و با شخصیت؛ اما متاسفانه تا یک نفر چیزی می گوید آنها هم تکرارش می کنند.انگار برای تفریح دایی و مجیدی را تشویق می کنند و همه این مسایل را به شوخی می گیرند تا وقتشان بگذرد. البته معتقدم آنها خیلی ساده هستند و تحت تاثیر قرار می گیرند.
- این تشویق ها به استقلال ضربه نمی زند؟
این تماشاگران از عواقب این کار آگاه نیستند. به نظر من در استقلال فرد خاصی مهم نیست، مهم نام بزرگ استقلال است که همیشه باید موفق و سربلند باشد. خیلی ها برای بسته شدن تیم امسال زحمت کسیدند ، پس نباید جو تیم به خاطر یکی دو نفر به هم بخورد. این تشویق ها قطعا به استقلال ضربه می زند، طرفدار واقعی استقلال باید شرایط را بسنجد و تحت تاثیر قرار نگیرد.
 
-جای قلعه نویی بودی مجیدی را به استقلال برمی گرداندی؟
هر کسی فلسفه‌ای در مربیگری دارد و باید طبق فلسفه اش کار کند. من بودم فرهاد را با خلوص نیت و دل پاک برمی گرداندم. یعنی اینکه او بدون شرط بیاید و برای استقلال بازی کند. نه اینکه بیاید و روبروی کادر فنی قرار بگیرد. وقتی اطمینان پیدا می کردم که فرهاد همینطور است قطعا او را برمی گرداندم چرا که می توانست به استقلال کمک کند.
-  ولی بحث مجیدی درباره کاپیتانی درست بود، اینکه اینجا استقلال است و نباید هرکسی از راه رسید بازوبند را از فرهاد بگیرند و به او بدهند. موافقی؟
درباره کاپیتانی تا حدودی به فرهاد حق می دهم. جواد نکونام و مهدی رحمتی بازیکنان بزرگی هستند اما نباید زحمت امثال مجیدی در لباس استقلال نادیده گرفته شود. زمانی که فرهاد در استقلال بود اینها جای دیگری بودند. به نظر من خود این سه بازیکن باید مساله را خیلی راحت حل می کردند.
-  فکر می کنم اولین بار سال ۷۵ و بازی مقابل برق تهران با ۲۳ سال سن بازوبند کاپیتانی استقلال را بستی. اگر زمان شما کاپیتان تیم ملی به استقلال می آمد بازوبند را به او می دادی؟
هرگز این کار را نمی کردم.
 _ چرا؟
به این خاطر که برای استقلال زحمت کشیدم و جوانی ام را برای این تیم گذاشتم. مساله من با سایر بازیکنان فرق می کند.
_ چه فرقی؟
در روزهایی که تیم‌های متمول لیگ به من پول های نجومی می دادند با استقلال سفید امضا می کردم و حرفی از پول نمی زدم.بعد از نسل ما پول به فوتبال آمد و بازیکنان قراردادهای نجومی بستند. خدا را شکر در حین جوانی بازیکنان بزرگی پشت من وارد زمین می شدند. محمود فکری و علی منصوریان از این جمله بازیکنان بودند. کاپیتانی استقلال قداست دارد و یک کاپیتان باید از همه نظر الگوی دیگران باشد. استقلال بزرگ است و کاپیتانش هم باید بزرگ باشد.

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - داريوش يزدانى بازيكن پيشين استقلال گفت: قلعه نويى كه بامعرفت است مى توانست آن را براى مجيدى خرج كند.او كه در ليگ آمريكا حضور دارد، در مورد شرايط فوتبال ايران و اتفاقات اخير استقلال اظهار داشت: اخبار ليگ برتر را دنبال مى كنم و متاسفانه فوتبال ما هنوز هم درگير مسائل حاشيه اى است و هنوز هم به دنبال پوشش اشتباهاتمان به روش هاى مختلف هستيم. وى افزود: در دو هفته اخير بحث فرهاد مجيدى تبديل به يك خبر داغ درفوتبال ايران شده است. اين را بايد پذيرفت كه ادبيات مجيدى، قلعه نويى و فتح الله زاده در مورد اين مسأله اشتباه بود. ما به جاى بها دادن به سرمايه هايمان فقط از آنها استفاده ابزارى مى كنيم.يزدانى تصريح كرد: اين مساله بارهادرفوتبال ايران رخ داده است. فتح الله زاده زمانى كه به شدت به فرهاد مجيدى نياز داشت از هر طريقى استفاده مى كرد تا فرهاد مجيدى را متقاعد كند دراستقلال بماند و هرگونه حمايتى هم از او مى كرد. همه مى دانيم كه امير قلعه نويى با معرفت است و كاش اين بار هم او چنين معرفتى براى مجيدى خرج مى كرد و نمى گذاشت همان رفتارهايى كه با خود او در استقلال شد، براى مجيدى هم رخ مى داد.بازيكن پيشين استقلال خاظر نشان كرد: مجيدى هم بايد بداند كه اين واقعيت فوتبال ماست اما فتح الله زاده هم بايد خوب بداند كه نقش مجيدى در بازى هاى اخير استقلال انكار نشدنى است و بارها هزينه هاى باشگاه با ترانسفر مجيدى تامين شده است. خيلى از هواداران استقلال از من مى پرسند چرا ديگر به استقلال بازنگشتم اما اجازه چنين رفتارى را به آقايان ندادم و از اين ادبيات فرارى بودم و هرگز علاقه اى براى بازگشت از خود نشان ندادم.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام به نقل از عصرایران مهدی رحمتی گفت به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند. با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود…

مهدی رحمتی بر این باور است که آبی‌های تهران در حالی پا به لیگ دوازدهم فوتبال گذاشته‌اند که یکی از بهترین‌ تیم‌های این چند سال اخیر را در اختیار خود می‌بینند. سید مهدی رحمتی در گفتگو با خبرنگار عصر ایران با تشریح شرایط آبی‌های تهران می‌گوید: با توجه به چهره‌هایی که در فصل نقل و انتقالات به تیم اضافه شده‌اند، در همه خظوط مهره‌های تاثیرگذاری داریم و به همین دلیل می‌توانیم به راحتی برنامه‌های تاکتیکی تعیین شده را اجرایی کنیم. این شرایط موجب شده تا همه استقلال را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانند.

وی همچنین با اشاره به بازی هفته دوم تیمش با ساپپا اظهار داشت: همه می‌دانند که استقلال تیم خوبی است و مهره‌های کارآمدی را به خدمت گرفته است، اما مشکل اینجاست که ما به دلیل تغییر و تحولات زیاد هنوز نتوانسته‌ایم آنطور که باید هماهنگ شویم و به همین دلیل مشخص امتیاز از دست دادن برابر سایپا نباید نشانه ضعفمان تلقی شود.

دروازه‌بان ملی پوش استقلال همچنین با اشاره به دیدار هفته سوم تمیش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: شاگردان کربکندی با دو شکست متوالی وارد لیگ شده‌اند و به همین دلیل حتما از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا با امتیاز گرفتن از ما بتوانند از بحران خارج شوند، پس باید اینطور گفت که آن‌ها حریفی آسان نیستند و برای اینکه بتوانیم دومین سه امتیاز فصل را از آن خود کنیم، باید از‌‌ همان دقیقه اول با تمرکز و هوشیاری بالایی توپ را به چرخش در آوریم.

کاپیتان استقلال همچنین درباره حاشیه‌های کاپیتانی می‌گوید: درشان باشگاه استقلال و بازیکنانش نیست که در مورد مساله‌ای به این ناچیزی با هم درگیر شوند، نظر قلعه نویی این بود که نکونام به دلیل سابقه ملی‌اش نفر اول تیم در زمین باشد اما نکونام به واسطه حرف و حدیث‌هایی که در این چند وقت به وجود آمد، از من خواست تا به بازوبند را در اختیار بگیرم. در حال حاضر هم به هیچ وجه خودم را بزرگ‌تر از سایرین نمی‌دانم و حتی اعتقاد دارم که حق پژمان منتظری بود که این عنوان را در اختیار خود ببیند.

رحمتی در پایان صحبت‌هایش در خصوص تشویق فرهاد مجیدی توسط استقلالی‌ها گفت: با توجه به‌شناختی که از تعصب مجیدی به استقلال دارم، مطمئن هستم که از تشویق طرفداران خوشحال نمی‌شود و حتما برای او مهم‌ترین مساله این است که استقلال بتواند برای سومین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید می‌کند که فرهاد مجیدی هم مانند علی دایی نمی‌خواهد در ورزشگاه‌ها اینگونه مورد تشویق قرار بگیرد.

احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب که طی چند روز اخیر به غیر از خبرگزاری ایلنا با هیچ روزنامه یا خبرگزاری دیگری مصاحبه‌ای نکرده، گفت‌: متاسفانه طی یکی – دو روز اخیر به ویژه امروز برخی روزنامه‌ها به نقل از من تیترهایی بر روی جلد روزنامه زدند که من از زمان آمدن به وزارت ورزش یا حداقل در چند ماه اخیر با آن‌ها هیچگونه مصاحبه‌ای نداشتم ‌. ‌

رسولی‌نژاد افزود‌: امروز یکی از روزنامه به دروغ به نقل از من زده «رسولی‌نژاد: مجیدی را نگرفتیم، شدیم پرسپولیس پارسال» و یا یکی دیگر از روزنامه‌ها نوشته «مجیدی در منزل رسولی‌نژاد چکار داشت؟»، در حالیکه من مجیدی را حضوری ندیدم، فقط دو شب قبل او خودش زنگ زد و اعلام کرد هواداران به هیچ‌وجه او را تشویق نکنند. مجیدی گفت آرزوی من موفقیت استقلال است. استقلال امسال تیم خوبی را بسته و مربی کاربلدی دارد. ‌مجیدی همچنین در ادامه به من گفت‌: «اطمینان دارم استقلال با این مربی (قلعه‌نویی) می‌تواند قهرمان ایران شود‌. ‌ مجیدی تاکید داشت‌:» هواداران روز سه شنبه ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند و فقط تیم استقلال تشویق شود». ‌


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : یک شنبه 8 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که قصد جدایی از استقلال را ندارد.

به گزارش ابیته دات کام،، فریدون زندی در خصوص شایعات اخیر در مورد جدایی‌اش از این تیم گفت: تمامی این مصاحبه‌ها که از قول من به چاپ رسیده خیالی است و بنده نزدیک به یک ماه است که با هیچ‌ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام. با احترام خاصی که برای تمامی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قائل هستم فعلا قصد انجام مصاحبه ندارم و بیشتر ذهن خود را برای موفقیت استقلال به کار خواهم برد.

زندی درخصوص شایعه جدایی خود از استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم و هیچ‌وقت به فکر جدایی از این تیم بزرگ نیستم. استقلال خانه من است و می‌خواهم با استقلال قهرمان ایران و آسیا شویم.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فریدون زندی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ درخواست کرده فقط ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گهر زاگرس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرده فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی دوشنبه شب در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار بگیرد.

گهر در این بازی میزبان است اما به دلیل اینکه شرایط بازی در ورزشگاه تختی تهران و انقلاب کرج فراهم نبود مجبور است در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس باشد. این تیم به دلیل عدم وجود شرایط استاندارد در دورود و استان لرستان نمی‌تواند در این استان پذیرای حریفان خود باشد.

این بازی ساعت 22:30 دوشنبه شب برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر فنی باید هم از ذوب آهن ترسید و هم به آن احترام گذاشت.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: باید از ذوب‌آهن ترسید/ به جباری اجازه جدایی نمی‌دهیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم ما کم کم به هماهنگی می‌رسد و شکل خودش را پیدا می‌کند و با مسابقه دادن به شرایط آرمانی می‌رسد.

وی ادامه داد: فیلم بازی با سایپا را آنالیز کردیم. در آن بازی خوب نبودیم، البته می‌توانستیم برنده باشیم زیرا موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. ذوب آهن مربی خبره‌ و بازیکنان خوبی دارد. اگرچه این تیم دو باخت متوالی داشته اما به نظر من باید از نظر فنی از ذوب آهن ترسید و به این تیم احترام گذاشت.

سرمربی استقلال در مورد جدایی احتمال جباری از این تیم و حضورش در لیگ قطر عنوان کرد: چند سال پیش هم قطری‌ها که با ما همگروه بودند همین کار را انجام دادند. آنها با مطالعه و برنامه‌ریزی کار می‌کنند. قطری‌ها فکر می‌کنند کره جنوبی به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می‌کند بنابراین روی دیگر رقبا برنامه‌ریزی می‌کنند. اکنون نیز دست روی خط هافبک تیم ملی ما گذاشته‌اند و می‌خواهند آنها را به قطر ببرند.

سرمربی استقلال افزود: اکنون کفاشیان هم در جریان کار قرار گرفته و کار از دست ما خارج است و به خاطر منافع‌مان نمی‌توانیم اجازه دهیم بازیکنان بروند. اگر دو سه هفته پیش و در زمان نقل و انتقالات بود بحث فرق می‌کرد و می‌گفتیم به سلامت اما اکنون آن بازیکن یک جا را در فهرست تیم گرفته و نمی‌توانیم به جباری اجازه جدایی بدهیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران ما را حمایت کنند تا قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته ولی تماشاگران ما از باخت به سایپا ناراحت شدند. به آنها حق می‌دهم ولی تیم تازه از دوران بدنسازی خارج شده و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. 32 هفته دیگر از لیگ برتر باقی است. هواداران استقلال اگر از تیم حمایت کنند قهرمان می‌شویم زیرا پتانسیل قهرمانی داریم.

وی در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: حرف‌های قلعه‌نویی تاثیرگذار بود و باید این بازی را ببریم تا از این شرایط بیرون بیایم.

بازیکن استقلال در مورد اتفاق‌های روی سکو و تشویق فرهاد مجیدی گفت: تماشاگران مجیدی را دوست دارند اما این مسئله به بازیکنان ربطی پیدا نمی‌کند و باشگاه در این مورد تصمیم گیرنده است. هواداران باید تیم را حمایت کنند تا موفق شود.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در خیلی از بازی‌ها که این تیم مشکل داشت، به آبی‌پوشان کمک کرد.
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در این چند روز بحث کنار گذاشتن کیانوش از فهرست استقلال مطرح شد ولی او در نهایت در این تیم ماندگار شد. رحمتی در این خصوص می گوید: «من این موضوع را از گوشه و کنار شنیدم که احتمال دارد از لیست خارج شوم ولی همه می‌دانند که با استقلال قرارداد دارم. البته هیچ کس از باشگاه استقلال به من نگفت که تو را از لیست خارج می‌کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا شماره 6 را به نکونام دادی ادامه می دهد: «وقتی بحث حضور جواد در استقلال مطرح شد، تصمیم گرفتم شماره 6 را به او بدهم. من می‌دانم که جواد شماره 6 را خیلی دوست دارد و مشکلی برای دادن این شماره به او نداشتم. به هر حال جواد یک بازیکن بین‌المللی است. امسال هم خودم شماره 14 را می‌پوشم.»

 

رحمتی در مورد حرف های فتح الله زاده و قلعه نویی که گفته با وجود مصدومیت قرارداد او تمدید شد می گوید: «فقط امیدوارم جواب اعتماد این دو نفر را بدهم و الان هم فقط با انگیزه زیاد مراحل درمانی را پشت سر می گذارم تا اینکه بعد از دو ماه آماده بازی شوم.»
کیانوش در پاسخ به این سوال که در مورد خرید نکونام چه صحبتی داری می گوید: «من معتقدم نکونام بهترین خرید استقلال بود چون در پست او بازیکن تخصصی نداشتیم.»
رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال قهرمان می شود تاکید می کند: «نمی‌خواهم فشار را روی تیم زیاد کنم ولی با این بازیکنان باید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم. اگر حمایت شویم حتما قهرمان خواهیم شد ولی بازیکنان مشکل مالی دارند و اکثر آن ها شش هفت ماه است یک ریال هم پول نگرفتند.»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سيروس دين محمدي مي گويد عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد مهم‌ترين مساله‌اي است که در حال حاضر پيش روي استقلال قرار دارد.


 

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال مقابل سايپا در هفته‌ ليگ دوم برتر اظهار کرد: بازيکناني که دير به استقلال ملحق شده‌اند را خيلي سخت مي‌توان با هم هماهنگ کرد. در اين بازي ترکيب استقلال نسبت به ديدار قبل تغييرات زيادي داشت و بازيکناني که ديرتر از سايرين به تيم ملحق شده بودند، در ترکيب حضور داشتند، اما ناهماهنگ بودند.

وي افزود: در بازي اول هم اگر چه جانواريو گل پيروزي بخش را براي استقلال زد، اما از روزهاي اوج خود فاصله داشت و در شرايط خوبي نبود. به نظر من استقلال با مهره‌هايي که دارد به مرور زمان مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد و در حال حاضر مهم‌ترين مساله عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد است.
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه، خطاب به حاضرین در جلسه گفت: «با توجه به اینکه امور مورد نظر با مشاوره های مدیر راهبری باشگاه به مرحله اجرا در آمده، احساس می کنم این ماموریت به پایان رسیده و از این پس ما در باشگاه، کمیته یا مدیر راهبری نداریم، اما اعضای کمیته فنی که اخیرا با صدور احکامی منصوب شده بودند همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و بزرگانی چون رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان و افشین پیروانی به ریاست آقای پروین در کمیته فنی فعالیت خواهند کرد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس هم فصل گذشته وضعیتی که ما در بازی با سایپا داشتیم را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.

امیر قلعه نویی در خصوص شکست تیم استقلال از سایپا و تشویق فرهاد مجیدی در این مسابقه تصریح کرد:‌ من از بعضی دوستان گله دارم. هرچند همه حق دارند نظرشان را بگویند اما متاسفانه بعضی از تماشاگران زود تصمیم گرفتند و معرفت را رعایت نکردند. این در حالی است که ما تازه هفته دوم لیگ هستیم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: ما دو بازی انجام داده‌ایم اما حتی یک ریال هم نگرفته‌ایم. این در حالی است که تمام باشگاه‌های ایران به نسبت توانایی مالی خود درصدی از قراردادهای‌شان را پرداخت کرده‌اند. سئوال من این است که آیا چنین برخوردی با تیم استقلال در هفته دوم که حتی یک ریال هم دریافت نکرده، صحیح است؟

سرمربی تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه ساختارسازی و چارچوب‌سازی می‌کنیم تا قداست پیراهن استقلال بالاتر برود و بازیکنان بدانند که این پیراهن ارزش دارد. حتی خود من به خاطر استقلال از بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران گذشتم و الان هم پشیمان نیستم اما باید بدانیم که چنین رفتاری با تیم استقلال ما را عقب می‌اندازد.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد. پرسپولیس هم فصل گذشته چنین شرایطی را تجربه کرد اما من نمی‌گذارم شرایط ما به آنجا برسد، چون هم تیم خوبی داریم و هم بازیکنان با معرفت.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل سایپا از ساعت ۱۹ امروز در کمپ مرحوم حجازی تمریناتش را پیگیری کرد.

در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و میلاد میداوودی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

این دو بازینکن شب گذشته در جریان دیدار مقابل سایپا دچار آسیب‌دیدگی شدند.

* حدود ۲۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند و در سکوت نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان بودند.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را جمع کرد و حدود ۱۵ دقیقه برای آنها به صحبت پرداخت وی به بازیکنانی که در وظایف خود در بازی شب گذشته کوتاهی کرده بودند تذکر داد و از آنها خواست تا برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرکز کنند.

* دویدن دور زمین تمرین ریکاوری برای بازیکنان اصلی و فوتبال بر ای بازیکنان ذخیره از برنامه‌های اصلی تمرین امروز استقلال بود. همچنین بازیکنان اصلی پس از ریکاوری راهی استخر و سونا شدند.

* کادر فنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم را تعطیل اعلام کرد.

تیم استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی پروین پس از نخستین شکست سرخپوشان در فصل جدید لیگ برتر سرمربی این تیم را باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پروین پس از شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بازی سرخ‌پوشان اظهار کرد: تیم ما امروز بد بازی کرد. ظاهرا مربی ما هم از همین الان شروع کرده ومی‌گوید من تیم را نبسته‌ام. ظاهرا باید ۲۰ باخت بدهیم تا مربی تیم را بشناسد.

وی ادامه داد: روز گذشته ژوزه گفته است که تیم ۱۴ بازیکن جدید گرفته و من تیم را نبسته‌ام اما اینجوری مثل فصل قبل می‌شویم. پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و حتی یک موقعیت هم برای خودشان خلق نکردند. هر دو گلشان هم روی دو اشتباه حریف به ثمر رسید.

پروین در ادامه با انتقاد از انتخاب ژوزه گفت: من ۶۲ سال دارم و هزار بار گفته‌ام که برای پرسپوایس مربی ایرانی بهترین گزینه است. حالا باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. بازیکنان امروز نه سانتری کردند و نه شوتی زدند. باید تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شود. ما گفته بودیم که به این تیم باید تا هفته سوم، چهارم فرصت دهیم اما اینطوری نمی‌شود!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حق ما در این بازی باخت بود. اگر بازیکنان بگویند به خاطر نبود تماشاگران این نتیجه رقم خورده است بی‌انصافی کرده‌اند چرا که خودشان بد بازی کردند. برای تیمی که اینقدر هزینه‌اش شده نباید این اتفاقات بیفتد. اگر من جای ژوزه بودم کاری می‌کردم که این بازیکنان تا صبح گریه کنند.

وی در ادامه درباره انتخاب سرپرست پرسپولیس گفت: در چند روز آینده در کمیته فنی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 کاپیتانی حق مجیدی بود

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم،حالا بیشتر در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازی دیده می شود و در تیمی هم فعالیت نمی کند.

حجازی در مورد شرایط فعلی اش بعد از جدایی از استقلال می گوید:«با چند جا مذاکره کردم اما به توافق نرسیدیم. از لیگ یک هم دو پیشنهاد داشتم اما تیمهای خوبی نبودند که بتوانم در آنها کار کنم. یعنی شرایطشان جوری بود که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند و فقط می توانستند در میانه های جدول دست و پا بزنند به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در جشن پیراهن استقلال که از طرف باشگاه ترتیب داده شد شرکت نکردید خاطرنشان می کند:«من در آن ساعت در مدرسه فوتبالم کلاس داشتم و وقتی کلاس تمام شد به دلیل دوری مسافت توانستم در جشن شرکت کنم اما از اتفاقاتی که آنجا رخ داده با خبر هستم.»حجازی تاکید می کند:«شنیده ام که عده ای از هواداران پدرم با پیراهن هایی که عکس او روی آنها بود درسالن حاضر شده بودند اما مسئول کانون هواداران استقلال دستور گرفته بود که جلوی آنها را بگیرد و بگوید لباسهایتان را در بیاورید و ناصر حجازی را تشویق نکنید! سال گذشته هم همین طور بود و عده ای در استادیوم نمی گذاشتند پدرم تشویق شود.آقایان از شنیدن نام پدرم هم می ترسند.»

فرهاد مجیدی هم که به دلیل بازوبند کاپیتانی به استقلال برنگشت.حجازی در این خصوص می گوید:«بحث کاپیتانی بحثی توافقی بین سرمربی و بازیکنان است. در هر تیمی ملاک و معیار مشخصی برای کاپیتانی وجود دارد اما مگر می شود مجیدی در استقلال باشد و کاپیتان این تیم نباشد؟ از هر نظر که بخواهید حساب کنید بازوبند حق مجیدی بوده اما خوب این تصمیم کادر فنی استقلال است. بالاخره نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و از اسپانیا آمده و توقعاتی دارد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ناصرخان حجازی , ,
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تهران IranSport.Net - پرویز برومند، دروازه بان سابق استقلال و یكى از بزرگان فوتبال این باشگاه پیرامون اولین پیروزى استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خب به عنوان اولین بازى كسب ۳امتیاز حیاتى بود كه استقلال به این مهم رسید. من فكر مى كنم استقلال مدل ۹۱ براى قهرمانى آسیا بسته شده. این تیم با تدابیر امیر قلعه نویى چیزى كم نخواهد داشت و قطعا به این عنوان در آسیا دست پیدا خواهد كرد.وى حضور جواد نكونام را به نفع این تیم دانست و در ادامه افزود: این تیم با وجود كاپیتان تیم ملى ایران بهتر از این هم خواهد شد. بودن نكونام قطعا به نفع استقلال خواهد بود. خط هافبك استقلال با وجود نكونام و جانواریو به یكى از بهترین خط هافبك هاى فوتبال بدل شده.برومند در پایان درخصوص حریف هفته دوم استقلال یعنى سایپا ادامه داد: یكى از بزرگ ترین امتیازهاى فعلى استقلال براى این بازى حضور آقاى صالح است كه در گذشته سابقه سرمربیگرى در سایپا را داشته و ایشان شناخت كافى از این تیم دارد. استقلال بزرگ است و ابزار شناخت هر چه بیشتر از سایپا را هم دارد. شك ندارم كه استقلال با اختلاف چند گل سایپا را شكست خواهد داد.
 


 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، خیلی‌ها معتقدند استقلال که قصد بازگرداندن فرهاد مجیدی را داشت، باید بازوبند را به او می‌داد ولی مسئولان و کادرفنی این تیم تصمیم دیگری گرفتند. مجید نامجو مطلق بازیکن و مربی اسبق استقلال در این خصوص می‌گوید: « من جواد نکونام را از لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم و معتقدم او خصوصیات یک بازیکن بزرگ را دارد ولی باید این را در نظر گرفت که استقلال یک تیم معمولی نیست و بحث کاپیتانی در این تیم فرق دارد.»
نامجو مطلق ادامه می‌دهد: «معمولا در استقلال و پرسپولیس بازیکنانی کاپیتان می‌شوند که در این تیم سابقه زیادی دارند و در بین بازیکنان و تماشاگران محبوب هستند. به نظر من ندادن بازوبند به مجیدی یک نوع بدسلیقگی بود و نباید استقلال به این راحتی چنین بازیکنی را از دست می‌داد. همه می‌دانند که فرهاد در استقلال چه جایگاهی دارد و این موضوع نباید باعث نیامدن او می‌شد.»
 

نامجومطلق در قسمتی از حرف‌هایش تاکید می‌کند: «‌من مطمئن هستم نکونام هم از کاپیتانی مجیدی استقبال می‌کرد ولی استدلال من این است که دادن بازوبند به نکونام، به این خاطر بود که سنگ بزرگی جلوی پای فرهاد بیاندازند تا او به استقلال نیاید. البته من نمی‌دانم در این خصوص چه کسی تصمیم گرفته ولی اگر امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیرنده بود، شاید برای خودش دلیل موجهی داشته است. من معتقدم که بهتر بود بحث بازوبند کاپیتانی را به خود بازیکنان و باتجربه‌های استقلال واگذار می‌کردند.»


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت تا مشخص شود کاپیتان فصل گذشته آبی ها ،استقلالی‌نمی‌شود. بهانه مجیدی برای عدم حضورش در استقلال بازوبند کاپیتانی بود،وی موضوع کاپیتانی جواد نکونام را شرط خنده دار امیر قلعه نویی ذکر کرد و با اشاره به این که باشگاه استقلال چارچوب دارد به هواداران پیغام داد که با استقلال هیچ فعالیتی نخواهد داشت.
 
به گزارش رجانیوز، عدم حضور مجیدی نه تنها به سود وی تمام نشد بلکه این اتفاق عاملی شد تا وی عملا در برابر هواداران استقلال قرار گیرد، کاپیتان آبی‌های پایتخت می‌توانست با حضور در استقلال خاطره تلخ جدایی ناگهانی‌اش از جمع پسران آبی را به دست فراموشی بسپارد تا دیگر کسی از فرهاد مجیدی گلایه‌ای نداشته باشد اما وی نه تنها این کار را نکرد بلکه با پیش کشیدن موضوع کاپیتانی یک بار دیگر برای استقلال شرط و شروط تعیین کرد تا دوباره به یک چهره جنجالی و حاشیه ساز تبدیل شود.
 
علی فتح الله زاده آرزو داشت فرهاد مجیدی دوباره با پیراهن استقلال به میدان برود، به همین خاطر با امیر قلعه نویی ساعت‌ها به بحث و گفت وگو پرداخت تا مجوز ورود وی به تمرینات استقلال و عقد قرارداد با این بازیکن را دریافت کند،هرچند امیر قلعه نویی نسبت به این اتفاق هیچ دید مثبتی نداشت اما در نهایت با این انتقال موافقت کرد هرچند که می‌دانست بسیار بعید است فرهاد مجیدی به سمت استقلال بیاید.
 
فرهاد مجیدی انتظار داشت همزمان با شروع مذاکراتش با باشگاه استقلال، قلعه نویی و فتح الله زاده برای وی فرش قرمز پهن کنند اما این اتفاق نیفتاد چون با جذب جواد نکونام، آبی‌ها پیروز فصل نقل و انتقالات نام گرفتند و ماجرای جذب مجیدی یک بازی کاملا حساب شده بود برای آرام نگه داشتن سکوها با این حال مجیدی شرط گذاشت که در حضور کاپیتان تیم ملی او باید بازوبند کاپیتانی استقلال را ببندند که قلعه نویی با عدم پذیرش این پیشنهاد گفت کاپیتانی حق سرمربی استقلال است و کسی نمی‌تواند این حق را از او بگیرد.
 
مجیدی که به دنبال بهانه‌ای بود تا دوباره ساز جدایی را کوک کند به محض شنیندن این نظر، بازهم یک مصاحبه جنجالی کرد و شرط قلعه نویی را خنده دار توصیف کرد اما این بار همه چیز به سود قلعه نویی تمام شد،قلعه نویی با وجود ان که هدایت همه چیز را در دست داشت هرگز درباره فرهاد مصاحبه نکرد و پاسخش را نداد اما مجیدی با دو مصاحبه عجیب نشان داد حرف و عملش یکسان نیست به همین دلیل حالا هواداران نه تنها موافق جذب کاپیتان سابق نیستند بلکه با قلعه نویی هم عقیده اند که فرهاد مجیدی جایی در پازل او ندارد بلکه اگر به این تیم اضافه شود حواشی استقلال اضافه خواهد شد.
 
این یعنی همان چیزی که امیر قلعه نویی به دنبالش بود،اتفاقی که باعث شد فرهاد مجیدی نزد هواداران به چهره‌ای مغموم تبدیل شود و امیر قلعه نویی که حالا جواد نکونام را در ترکیب تیم می‌بیند با ژستی فاتحانه بدون خونریزی موفق به حذف مجیدی شود این یعنی امیر قلعه نویی بازی را با پیروزی به اتمام رساند.  
 
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در این ماجرا قلعه نویی پیروز بازی لقب گرفت چون وی بر اساس تفکرات خود از همان ابتدا نیز با حضور مجیدی مشکل داشت اما پس از اصرار فتح الله زاده با حضور مشروط وی موافقت کرد اما حالا که مجیدی قصد گرفتن پوئن‌های بیشتر را دارد وی با این حرکت مخالفت کرد تا ضمن قدرتنمایی خود در باشگاه استقلال یک بار دیگر نشان دهد اهل باج دادن به بازیکن نیست.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مدیران باشگاه باید بدانندکه خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست،بلکه ساختن آنهاوحفظ حرمت بازیکنان پیشکسوت هنر است.

به گزارش ابیته دات کام،حسن روشن روز یکشنبه گفت: برای نکونام احترام بسیاری قایل هستم، اما می خواهم اعلام کنم که خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست زیرا ساختن این بازیکنان برای باشگاه در تیم های پایه افتخار محسوب می شود.

فرهادمجیدی روزیکشنبه اعلام کردکه برغم توافق اولیه مالی با باشگاه استقلال بدلیل واگذاری کاپیتانی این تیم به جواد نکونام از حضور در تیم استقلال منصرف شده است.

روشن ادامه داد: حسین هدایتی سه سال پیش بزرگترین درس را به صورت ناخواسته به فوتبال ایران داد، زیرا او با خریدن بهترین بازیکنان کشور و سقوط به دسته یک به عنوان اولین تیم نشان داد همه چیز بازیکنان نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران،گفت:متاسفانه هیچکس ازدرسی که هدایتی داد عبرت نمی گیرد و بازهم شیوه جذب بازیکنان بزرگ ادامه دارد.

وی در خصوص بحث کاپیتانی جواد نکونام، تصریح کرد: فکر می کنم این مساله شرط نکونام برای حضور در استقلال بوده است و اگر مسئولان استقلال آن را پذیرفتند، اشتباه کرده اند.

وی اظهارداشت: باید حرمت فرهاد مجیدی حفظ می شد و ای کاش حداقل قبل ازثبت قرارداد این مساله رابا مجیدی در میان می گذاشتند.زیرا او بزرگ استقلال است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:درپایان به مدیران باشگاه پیشنهاد می کنم که به جای هزینه های میلیاردی به فکر ساختن بازیکنان در تیم های پایه باشند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امروز در کمپ استقلال، اتفاق خاصی رخ داد. یک اتفاق بی‌نظیر.

امروز جواد نکونام که بازی در لالیگا، تمرین در اوساسونا دوبار مقابله با بارسلونا، دوبار حریف رئال‌مادرید شدن و… را نادیده گرفت، در جمع مردان آبی‌دلی مثل ۵ سال پیش در تیم‌ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی تمرین کرد.

پروسه استقلالی شدن نکونام، از دیروز وارد عالی‌ترین فاز خود شد.

عکسهای جواد نکونام در تمرین استقلال را مشاهده می کنید .

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

 هواداران استقلال بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

به گزارش ابیته دات کام،۲۴ ساعت بعد از اینکه تصویر انگشت جوهری جواد نکونام به تیتر اول همه رسانه های ورزشی تبدیل شد، خبر منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، کام هواداران این تیم را تلخ کرد. هوادارانی که بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

فرهاد مجیدی اگرچه در میانه های فصل پیش استقلال را ترک کرد و یکی از دلایل مهم افت آبی ها در نیم فصل دوم و به تبع آن از دست دادن قهرمانی بود اما بدون هیچ شک و تردیدی، محبوب ترین استقلالی یک دهه اخیر است و با ۴ گلی که در دربی ها زده، جایگاه ویژه ای نزد هواداران دارد.

با این پیشینه، عجیب نیست که در نظرخواهی سایت گل و در پاسخ به این سوال که کدام گزینه برای کاپیتانی استقلال مناسب تر است؟، فرهاد مجیدی سه برابر بیشتر از نکونام رای داشته باشد (۱۱ هزار به سه هزارو پانصد)اما این برآیند نظرات این جامعه آماری، با عقاید امیر قلعه نویی چندان سنخیتی ندارد و مربی استقلال، نکونام را برای بستن بازوبند مستحق تر می داند.

 * رابطه نه چندان صمیمی

فرهاد مجیدی وقتی هنوز خیلی جوان بود، یکی از بازیکنان مورد علاقه اسطوره همیشه زنده استقلال، ناصر حجازی بود و او بود که پای فرهاد را به استقلال باز کرد. اما فرهاد هیچ وقت بازیکن محبوب امیر قلعه نویی نبود. امیر وقتی سرمربی تیم ملی شد، با وجود اینکه در یکی دو بازی دوستانه از مجیدی استفاده کرد، او را از فهرست نهایی تیم اعزامی به جام ملت های آسیا خط زد و در توجیه تصمیمش گفت: «فرهاد مجیدی عقبه ملی ندارد» در آن سال ها مجیدی در باشگاه های اماراتی مشغول بود تا اینکه در لیگ هشتم، همراه با ناصر حجازی به استقلال برگشت اما در فصل کابوس وار استقلال، درخشش چندانی نداشت و فیروز کریمی هم معمولاً او را روی نیمکت می نشاند تا نوبت به امیر قلعه نویی رسید. قلعه نویی در یک سال و نیمی که فرهاد مجیدی را در اختیار داشت، کمتر از او به عنوان بازیکن اصلی سود می برد و مجیدی فقط در مقاطعی یکی از ۱۱ انتخاب اول قلعه نویی بود که جباری دچار مصدومیت می شد. با این حال، مجیدی در اکثر بازی ها در نیمه دوم وارد زمین می شد و اتفاقاً موثر هم نشان می داد. جالب اینکه در آن زمان (لیگ نهم) هر وقت فرهاد مجیدی به زمین می آمد، بازوبند به دستان او بسته می شد و در هفته آخر و بازی مقابل پیام مشهد هم این فرهاد مجیدی که جام قهرمانی را بالای سر برد اما حالا بعد از گذشت سه سال، قلعه نویی نظر دیگری دارد و قصد دارد بازوبند را به نکونام بسپارد.

* فرمول کاپیتانی

کاپیتان شدن در فوتبال دنیا، قاعده خاصی ندارد. در آلمان، کاپیتان با آرای مخفی بازیکنان انتخاب می شود. در انگلیس، معمولاً بازوبند به کسی سپرده می شود که جایگاه ثابتی در تیم داشته باشد و در برزیل، حتی فاکتورهایی مثل زیبایی ظاهری، مد نظر قرار داده می شود. اما در فوتبال ایران، از دیرباز مرسوم بوده که بازیکن باسابقه تیم، بازوبند را به دست می بندد، حتی اگر به لحاظ کیفی، بازیکن چندان بزرگی نباشد. با این منطق، برای بستن بازوبند در استقلال بازیکنانی مثل مجتبی جباری، خسرو حیدری، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی در جایگاهی بالاتر از جواد نکونام قرار می گیرند اما گفته می شود، خرید جدید استقلال برخلاف آنکه گفته اهمیتی برای بازوبند قائل نیست، در این مورد، علاقه زیادی به کاپیتانی دارد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است، اما در فوتبال دنیا ده ها نمونه مثل لئو مسی و کریس رونالدو هستند که کاپیتان تیم ملی کشورشان هستند و در باشگاه شان، حتی کاپیتان دوم هم نیستند.

 * معامله ای به ضرر فتح الله زاده

تنها چند ساعت قبل از اینکه مهلت نقل و انتقالات بازیکنان شاغل در ایران به پایان برسد، علی فتح الله زاده با صراحت اعلام کرد: «جباری زیدان آسیا، اما او را نمی خواهیم» و فقط با اصرار امیر قلعه نویی بود که راضی شد بار دیگر هافبک عصیان گر تیمش را نگه دارد. در گفت و گویی که بین فتح الله زاده و قلعه نویی رد و بدل شده بود، مدیر عامل استقلال رضایت داده بود جباری در استقلال بماند، مشروط بر اینکه قلعه نویی هم با بازگشت فرهاد مجیدی موافقت کند. اما این معامله در نهایت شکل نگرفت و فقط جباری آبی باقی ماند. در واقع قلعه نویی با زیرکی، شرطی برای بازگشت مجیدی تعیین کرد که از پیش، نتیجه آن مشخص بود. از منظری دیگر، شرط ژنرال، حامل نوعی «پیام» برای فرهاد مجیدی بود که در صورت بازگشت هم، بازیکن اصلی نخواهد بود و باید اغلب هفته ها را روی نیمکت سپری کند. بهرحال قصه استقلال و فرهاد مجیدی که با یک تکه پارچه سرنوشت ساز گره خورد، در اولین روز مرداد به پایان رسید و شماره هفتی که روی سکوها، شعرهای زیادی در وصف او سروده شده، جایی در تیم قلعه نویی نخواهد داشت.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی می‌گوید حضورش در استقلال منتفی است.

به گزارش ابیته دات کام،فرهاد مجیدی  درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.

وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر می‌کنم این توفیق را به ما داد که تیم‌مان را تکمیل کنیم. امروز رضایتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتیم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کردیم و امیدواریم در لیگ برتر با همت بچه‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مجیدی گفت: فردا با این بازیکن قرارداد می‌بندیم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که تکلیف اسپانسر تیم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در این بین من به کارهای دیگر رسیدم و قرارداد ۱۴ بازیکن را تمدید کردم. همین مسائل باعث شد زمان را از دست بدهیم اما اگر خدا بخواهد پس از اینکه فردا قرارداد فرهاد  مجیدی را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تیم را مشخص خواهم کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان استقلال گفت: اولین چک آقایان برگشت خورد و وقتی اولین چک برگشت می‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهیم شد.

خبرنگاری پرسید فرهاد مجیدی با اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده چند درصد استقلالی‌ می‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجیدی صد در صد استقلالی است و حتی اگر یک درصد نتوانیم او را به خدمت بگیریم با او قرارداد می‌بندیم و از نیم فصل برای ما بازی خواهد کرد.

وی گفت: پشت پرده‌ای وجود ندارد و به همین خاطر است که هواداران به من احترام می‌گذارند. امروز یک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتی یک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نیامده اما آنهایی که در جشن بودند دیدند که وقتی تصاویر من پخش می‌شد، هواداران دست می‌زدند. من به هواداران دروغ نمی‌گویم و با نظر قلعه نویی با مجیدی صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجیدی به استقلال بیاید. با زبان روزه به شما می‌گویم وقتی سرمربی تیم اعلام آمادگی کرد، مذاکراتم را با مجیدی شروع کردم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قلعه نویی از مصاحبه مجیدی ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امیر پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجیدی را می‌خواهم و با او قرارداد ببندید. اگر این گونه مسائل باشد و اگر خدای ناکرده بخواهم بازیکن را به تیمم تحمیل کنم بعدها تیم دچار مشکل می‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم می‌رود. اتفاقا قلعه نویی الان می‌ترسد که مجیدی به استقلال نیاید و آنوقت همه چیز به گردن ایشان بیفتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود شما سر جباری و مجیدی با یکدیگر معامله کرده‌اید، اظهار داشت: ما اینجا معامله نداریم. من رئیس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازیکن را اضافه کنم اما اینگونه مسائل درست نیست و وقتی بخواهم به زور کاری انجام دهم به آن فکر می‌کنم و به این نتیجه خواهم رسید که در پایان به ضرر تیم است.

وی در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون حذف کیانوش رحمتی از فهرست استقلال شنیده می‌شود،‌ گفت: احتمال دارد این بازیکن را از فهرست کنار بگذاریم اما اگر این اتفاق هم بیفتد، از نیم فصل در خدمت رحمتی خواهیم بود.

فتح‌الله‌زاده  در پایان در مورد اینکه چرا تمرینات این تیم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسیون فوتبال قبل از افطار برگزار می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمین تمرین پیدا نکردیم و نمی‌توانیم بدون زمین تمرین پا به مسابقات بگذاریم اما قول می‌دهیم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داری را رعایت کنیم و روزه‌داری را فدای فوتبال نخواهیم کرد. پس از پیدا کردن زمین تمرین، تمرینات را به بعد از افطار موکول می‌کنیم.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


به گزارش آبیته دات کام ، امروز کاپیتان تیم ملی با حضور در هیئت فوتبال قرارداد رسمی خود را با استقلال به ثبت رساند تا فصل جدید فوتبالی خود را با تیم آبی پوش تهران بگذراند.

گزارش تصویری از چگونه استقلالی شدن جواد را مشاهده می کنید !

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک جدید تیم استقلال گفت:استقلال توانایی موفقیت در آسیا را دارد.

جواد نکونام درباره حضورش در استقلال اظهار داشت:من از اوساسونا و تیم های کشورهای امارات،ترکیه و قطر پیشنهادات خوبی داشتم که اگر مبنایم انتخابم بحث مسائل مالی بود،پیشنهاد استقلال می توانست آخرین پیشنهاد برای من باشد.

وی ادامه داد:هرگز در دوران فوتبالم برایم مسائل مالی اهمیت اصلی را نداشته است.سال اولی که به اوساسونا رفتم،پس از جام جهانی بودودر آن زمان پیشنهادات مالی خوبی از تیم های مختلف داشتم اما ترجیح دادم به اسپانیا که از سالهای جوانی آرزوی حضور در این لیگ را داشتم بروم.

نکونام تاکید کرد:پیشنهاد قطری ها با پیشنهادات دیگری که به من رسید،واقعا متفاوت بود.البته من با اوساسونا قرارداد داشتم و اگر در این تیم می ماندم،آنها ناگزیر بودند طبق قراردادم با من ادامه بدهند.با این وجود صلاح دیدم در سال ۹۱ که در آستانه حضور در جام جهانی هستیم در فوتبال کشورم به فوتبالم ادامه بدهم.

وی افزود:پس از جمع بندی همه شرایط به تیمی ملحق شدم که از نوجوانی به آن علاقه داشتم.در واقع تب علاقه به استقلال در خانواده ما بسیار داغ است و خانواده ام هم از این انتخاب خوشحالند.

نکونام درباره شرایط مالی قراردادش با استقلال و اینکه آیا از این تیم پولی گرفت و بعد قرارداد امضا کرد گفت:من پولی از استقلال نگرفته ام ولی متاسفانه برخی نوشته بودند که من دنبال پول هستم.همانطور که گفتم مساله مالی اصلا برایم اهمیت نداشت.همین الان هم تاکید می کنم هیچ پولی از استقلال نگرفته ام.

وی درباره شناختش از استقلال و احتمال موفقیت این تیم در آینده عنوان کرد:استقلال مجموعه خوبی را گرد هم آورده است و فکر می کنم این تیم در سطح آسیا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و می تواند موفق باشد.من به استقلال آمدم تا در کنار بقیه روزهای خوب و بزرگی برای استقلال رقم بزنیم و به لطف خدا و حمایت طرفداران قدیمی و باشخصیت استقلال،این اتفاق رخ می دهد.

نکونام در پاسخ به این پرسش که فتح الله زاده گفته او امیدوار است این بازیکن چکش را برگشت نزند گفت:من ارادات خاصی به فتح الله زاده دارم و او را یکی از بهترین مدیران فوتبال می دانم و اطمینان دارم ایشان در این بحث شوخی کرده اند.

 


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح الله زاده می گوید قشنگی جذب بازیکن به این است که هواداران اضطراب داشته باشند.

مدیرعامل استقلال  از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره ۱۲ به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر ۹ میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره ۶ تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»

علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره ۷ برای استقلال بازی می کند.»


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : جمعه 30 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

درحالی که یکی از آیتم‌های AFC برای حرفه ای شدن باشگاه ها واگذاری بلیت فروشی به باشگاه هاست هنوز این مسئله در لیگ برتر ایران به طور کامل محقق نشده و همچنان بلیت فروشی در شهرهای مختلف در اختیار هیئت های فوتبال است.

در همین راستا برای فصل جدید سازمان لیگ برای ساماندهی هواداران پرسپولیس و استقلال با شرکتی برای استفاده از بلیت الکترونیکی قرارداد بسته است و قرار شده از امروز که استقلال مقابل آلومینیوم در ورزشگاه آزادی بازی دارد خریداری این بلیت ها توسط هواداران استقلال صورت گیرد.

به گفته غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر قرار است باجه هایی مخصوص فروش بلیت های الکترونیک در نظر گرفته شود.

سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود بعد از سه سال بلیت های مسابقات در سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.

طبق این تصمیم در ورزشگاه آزادی بهای بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس و استقلال از ۵ هزار به ۱۰ هزار تومان، سایر قسمت های طبقه اول از از ۳ هزار به ۵ هزار تومان و طبقه بالای ورزشگاه از ۲ هزار به ۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در شهرستان ها نیز قیمت بلیت ۳ هزار تومان شده است.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم هرمزگان امشب ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

معاون اقتصادی باشگاه استقلال از پرداخت یک فقره چک یک میلیارد تومانی به این باشگاه از سوی حامی مالی جدید آبی پوشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد 9 میلیارد تومانی باشگاه استقلال با اسپانسر جدید آبی‌پوشان امضا و قرار شد این شرکت تجاری طی پنج مرحله به تعهدات مالی خود در قبال قرارداد با استقلال عمل کند. در اولین مرحله حامی مالی جدید باشگاه استقلال یک فقره چک یک میلیارد تومانی را که تاریخ وصول آن 29 تیرماه است در اختیار آبی پوشان قرار داده و اعلام آمادگی کرده در مراحل بعدی، تعهدات خود را عملی کند.

علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود.

وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال از آخرین پیشنهادات و مباحث مطرح شده در نشست امروز اعضای کمیته مسابقات و لیگ حرفه ای AFC خبر داد و گفت: نمایندگان ایران پیشنهاد همزمانی لیگ قهرمانان آسیا با اروپا را دادند که مورد مخالفت شرقی‌ها قرار گرفت.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین مباحث و پیشنهادات مطرح شده در نشست روز سه شنبه اعضای کمیته لیگ حرفه ای و مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که در مقر این کنفدراسیون در کوالالامپور مالزی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشست ساعت 9 صبح روز سه شنبه به وقت محلی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تا ساعت 12 ادامه داشت که در آن من به اتفاق آقایان کفاشیان، عزیز محمدی، رحیمی و فتح الله زاده به نمایندگی از فدراسیون فوتبال ایران حاضر شده بودیم.

وی درهمین خصوص افزود: در این نشست پیشنهادات مختلف از سوی اعضای کمیته لیگ حرفه ای و مسابقات AFC  که نمایندگان کشورهای مختلف عضو این کنفدراسیون هستند مطرح شد که ما نیز در این جلسه پیشنهادات خود را مطرح کردیم.

سرپرست کمیته مسابقات و سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص پیشنهادات مهمی که نمایندگان ایرانی در این نشست دادند، اظهار داشت: یکی از پیشنهادات ما این بود که رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در روز آخر مرحله گروهی به طور همزمان برگزارشود و پیشنهاد دیگر ما در این رابطه این بود که مرحله حذفی رقابتها بلافاصله بعد از مرحله گروهی این رقابتها برگزار شود.

وی افزود: موضوع دیگری که ما بر آن تاکید داشتیم، تغییر در نحوه امتیاز دهی برای صدور مجوز پروانه حرفه ای باشگاهها بود که در این خصوص اعضای کشورهای مختلف پیشنهادات متفاوتی را ارائه دادند و در این راستا پیشنهاد دادیم که تنبیه باشگاهی که یک آیتم مدنظر حرفه ای را ندارد با جریمه باشگاهی که چند آیتم مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارد یکسان نباشد.

بهروان در مورد دو موضوع مهمی که اکثر اعضا بر روی آن اتفاق نظر داشتند، گفت: خیلی از اعضا اتفاق نظر داشتند که امکاناتی که به ورزشگاهها اختصاص دارد بیشتر شده و همچنین امتیازات مربوط به سطح فنی لیگ یک کشور نیز افزایش پیدا کند. که مورد اول مطرح شده به نفع فوتبال ایران و مورد دوم به ضرر ما خواهد بود.

اما نکاتی که در گفتگوی سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با خبرنگار مهر جلب توجه می کرد، پیشنهادات اکثر اعضای کشورهای عربی در این نشست بود که مهمترین این پیشنهادات به ضرر فوتبال ایران است، وی دراین خصوص تاکید کرد: پیشنهادی که برخی از کشورهای عربی داده بودند کنار گذاشتن باشگاههایی است که ورزشگاه های آنها حتی یک مورد آیتم های مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را نداشته باشند. پیشنهاد دیگری که مطرح شد و اکثر اعضای مطرح کننده آن نمایندگان کشورهای عربی بودند کاهش امتیاز مربوط به تعداد حضور تماشاگران یک تیم در ورزشگاه بود که این موضوع بلافاصله مورد مخالفت ما قرار گرفت.

وی تاکید کرد: یکی از پیشنهاداتی که ما دادیم و بلافاصله مورد مخالفت نمایندگان کشورهای شرق آسیا قرار گرفت همزمانی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با اروپا بود.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار است بعدازظهر چهارشنبه هیات رئیسه کمیته مسابقات و لیگ حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص پیشنهاداتی که در نشست امروز توسط اعضای مختلف مطرح شد، تصمیم گیری کند که کفاشیان نیز به عنوان یکی از اعضا در آن جلسه حاضر خواهد بود.

بهروان خاطر نشان کرد: ضمن اینکه در خصوص درخواست کتبی ما از کمیته لیگ حرفه ای و مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف رقابتهای جام حذفی که در نشست امروز نیز مطرح شد، اعضای این هیات بعد از نشست روز چهارشنبه ، نظر رسمی  خود را اعلام می کنند البته من در رابطه با این موضوع به کفاشیان پیشنهاد داده ام که با یک برنامه ریزی درست تحت هر شرایطی رقابتهای جام حذفی را برگزار کنیم.

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

حدود ساعت 19 ديروز بود كه خبر توافق نهايي و عقد قرارداد داخلي كاپيتان تيم ملي با استقلال در تمام سايت‌هاي خبري فراگير شد. اين انتقال (از اوساسونا به استقلال) در نگاه اول مهم و جالب به نظر مي‌رسد اما اگر از تفكرات قلعه‌نويي براي تركيب خط هافبكش اطلاع داشته باشيد متوجه خواهيد شد كه اين يارگيري در واقع دو حالت متفاوت را براي اين تيم، ژنرال و فتح‌ا...‌زاده به وجود خواهد آورد. يكي اينكه اوضاع تيم استقلال خيلي خوب خواهد شد كه هيچ هم بعيد نيست.

به نوشته روزنامه گل : چرا كه تركيب نكونام، جانواريو، جباري، بائو و ديگر هافبك‌ها در ميانه زمين مي‌تواند اين تيم را هم در دفاع و هم حمله به شدت قدرتمند كند اما در حالت دوم مي‌تواند خيلي هم براي استقلال بد باشد. تا پيش از اين قرار بود با حضور اميرحسين صادقي در استقلال اين مدافع به همراه حنيف عمران‌زاده مدافعان مياني استقلال را تشكيل دهند و پژمان منتظري و فابيو جانواريو زوج هافبك دفاعي اين تيم را جلوي خط دفاع تشكيل دهند. يكي (فابيو) رو به جلو و ديگري پژمان (ايستا و رو به عقب) اما با آمدن نكونام او قطعا جاي منتظري را اشغال خواهد كرد تا كنار جانواريو بايستد و اگر قرار به عقب رفتن پژمان باشد جا براي يكي از مدافعان مياني استقلال تنگ خواهد شد.

 اگر صادقي به دفاع چپ برود آن وقت‌ هاشم بيگ‌زاده خواهد رفت و تكليف ساموئل و زندي چه مي‌شود. اين مسايل قطعا در شرايط اينچنيني ايجاد حواشي فراواني را براي استقلال به همراه خواهد داشت كه تنها با درايت و مديريت خاص قلعه‌نويي قابل كنترل است كه با توجه به حضور اين همه بازيكن مدعي بازي كردن در استقلال، به نظر مي‌رسد جذب نكونام كه در تيم ملي ايران هم ديگر دو، سه سالي است شاهد بازي‌هاي درخشان سال‌هاي 84 و 85 او نيستيم تا حد زيادي يك انتخاب دولبه بوده كه حتي ممكن است براي اين تيم سرآغاز مشكلات جديدي باشد.

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم فوتبال استقلال از نهایی شدن حضور جواد نکونام در این تیم خبر داد و پیرامون برگزاری مسابقات در ماه رمضان گفت: همه ما باید تابع قانون باشیم و وقتی سازمان لیگ اعلام کرده مسابقات در ماه رمضان هم برگزار می شود، همه در اجرای آن الزام دارند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از پایان تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: با وجود ارادتی که به سردار رویانیان دارم اما هر چه قانون در این زمینه مشخص کند را می پذیریم. قطعا مسئولان سازمان لیگ از علما و مراجع استعلام برگزاری مسابقات در ماه رمضان را گرفته اند که این مسابقات را در ماه رمضان برگزار می کنند.

وی افزود: البته در خیلی از کشورهای عربی هم مسابقات در طول ماه رمضان برگزار می شود. زمانی که خود من در قطر بازی می کردم مسابقات فوتبال در ماه رمضان برگزار می شد. با این حال همانطور که گفتم همه باید تابع قانون باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گران کردن قیمت بلیت ها را در فراری دادن تماشاگران تاثیرگذار دانست و گفت: در همین کشورهای عربی برای آنکه تماشاگران را به ورزشگاه ها بکشانند جوایزی مثل خودرو در نظر می گیرند اما در کشور ما به جای اینکه امکانات و مسائل رفاهی را بیشتر کنند، بلیت را گران می کنند که باعث فراری شدن تماشاگران می شود.

امیرقلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا بالاخره کار جواد نکونام برای پیوست به استقلال تمام شده است گفت: کار نکونام با استقلال تمام شد.

وی در مورد زمان به میدان رفتن مجتبی جباری نیز گفت: طبق صحبتی که با مربی بدنساز استقلال داشتم ، ایشان تاکید کردند که جباری باید سه هفته در تمرینات بدنسازی شرکت کند تا شرایط بازی کردن را پیدا کند.

قلعه نویی از دادن قول قهرمانی به هواداران استقلال امتناع کرد و گفت : هیچ مربی قول قهرمانی نمی دهد اما ما پتانسیل این کار را داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم و به قهرمانی برسیم.
منبع خبر :افكار نيوز

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، فرهاد مجیدی که در نیم ‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با این باشگاه نخواهد بود. این در حالی است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با استقلال قرارداد ببندد.

ساعتی قبل، عابدینی دبیر هیات فوتبال تهران اعلام کرد اگر قرارداد مجیدی با الغرافه به عنوان بازیکن قرضی بسته شده باشد او همچنان بازیکن استقلال است و می‌تواند در لیست این تیم برای فصل جدید قرار بگیرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعی از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به این تیم غیرممکن خواهد بود.

در همین زمینه یکی از مسئولان باشگاه استقلال توضیح داد: «قرارداد مجیدی با باشگاه قطری به صورت قطعی بوده، اما در این قرارداد بندی گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ایران بازیکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هیات فوتبال تهران این بند را در قرارداد او قبول کند، مجیدی بازیکن استقلال محسوب می‌شود و هیچ سهمیه‌ای را هم اشغال نخواهد کرد.»

اما دبیر هیات فوتبال تاکید می‌کند هیچ بندی در قرارداد مجیدی مورد تایید هیات فوتبال نیست و در صورتی که این مهاجم قرارداد قطعی بسته باشد، با شرایط موجود نمی‌تواند به استقلال برگردد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به این تیم منتفی است و استقلالی‌ها باید روی جواد نکونام به عنوان آخرین خرید خودشان حساب باز کنند.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


سرمربيان تيم‌هاي فوتبال استقلال و آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر محروم هستند.


    امير قلعه نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان تيم هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان از سوي کميته انضباطي محروم هستند و نمي توانند در هفته اول ليگ برتر روي نيمکت بنشينند.

قلعه نويي از مدت ها قبل مي دانست به دليل مصاحبه عليه خبرنگاران با حکم کميته انضباطي محروم است اما اکبر ميثاقيان روز گذشته متوجه شد به دليل اخراج در آخرين بازي ليگ دسته اول در فصل گذشته مقابل ماشين سازي با جريمه و محروميت روبرو شده است. بدين ترتيب دو تيم بدون سرمربي مقابل هم قرار مي گيرند.

ليگ برتر از پنجشنبه هفته جاري آغاز مي شود و تيم هاي استقلال و آلومينيوم جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند.


 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 

هفته اول: هفته تکریم و تعظیم ماه مبارک رمضان و روزه واجب الهی

پنجشنبه 29/4/91

نفت آبادان و پرسپولیس- ساعت 20:45- ورزشگاه تختی آبادان

فجر سپاسی و ذوب آهن- ساعت 20:30- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

صبای قم و پیکان- ساعت 20:45- یادگار امام قم

گهر درود و ملوان- ساعت 20:45- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

نفت تهران و راه آهن- ساعت 20:45- دستگردی

جمعه 30/4/91

استقلال و آلومینیوم هرمزگان- ساعت 20:45- آزادی

داماش و فولاد خوزستان- ساعت21- شهید عضدی رشت

تراکتورسازی و سایپا- ساعت 20:15- یادگار امام تبریز

سپاهان و مس کرمان- ساعت 20:45- فولاد شهر اصفهان

هفته دوم: تکریم بهار قرآن و تعظیم قرآن در ماه مبارک رمضان

سه شنبه 3/5/91 - ساعت 22

پرسپولیس و فجر سپاسی- آزادی

راه آهن و گهر درود- اکباتان

چهارشنبه 4/5/91 - ساعت22

سایپا و استقلال- انقلاب کرج

آلومینیوم هرمزگان و داماش- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

فولاد خوزستان و سپاهان- تختی اهواز

ذوب آهن و صبای قم- فولاد شهر اصفهان

مس کرمان و نفت تهران- باهنر کرمان

پیکان و تراکتورسازی- تختی تهران

ملوان و نفت آبادان- تختی انزلی

هفته سوم: تکریم وفات حضرت خدیجه و گرامیداشت عقد اخوت و برادری پیامبر اسلام و حضرت علی

دوشنبه 9/5/91- ساعت22

گهر درود و پرسپولیس- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

صبای قم و ملوان- یادگار امام قم

سه شنبه 10/5/91- ساعت22

استقلال و ذوب آهن- آزادی

داماش و پیکان- شهید عضدی رشت

فجر سپاسی و نفت آبادان- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان- دستگردی

فولاد خوزستان و سایپا- تختی اهواز

تراکتورسازی و مس کرمان- یادگار امام تبریز

سپاهان و راه آهن- فولادشهر اصفهان

هفته چهارم: تکریم میلاد حضرت امام حسن مجتبی و تعظیم یاد و خاطره شهدای بدر

یکشنبه 15/5/91- ساعت22

پرسپولیس و صبای قم- آزادی

دوشنبه 16/5/91- ساعت22

سایپا و داماش- انقلاب کرج

نفت آبادان و نفت تهران- تختی آبادان

آلومینیوم هرمزگان و فولاد خوزستان- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

ملوان و فجر- تختی انزلی

پیکان و گهر درود- تختی تهران

مس کرمان و استقلال- باهنر کرمان

راه آهن و تراکتورسازی- اکباتان

ذوب آهن و سپاهان- فولادشهر اصفهان

هفته پنجم: گرامیداشت روز جهانی قدسم و تعظیم خاطره بازگشت آزادگان به ایران اسلامی

جمعه 27/5/91- ساعت22

استقلال و ملوان- آزادی

تراکتورسازی و نفت تهران- یادگار امام تبریز

فولاد خوزستان و مس کرمان- تختی اهواز

صبای قم و فجر- یادگار امام قم

آلومینیوم هرمزگان و راه آهن- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

سپاهان و سایپا- فولادشهر اصفهان

گهردرود و ذوب آهن- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

نفت تهران و پیکان- دستگردی

شنبه 28/5/91- ساعت22

داماش و پرسپولیس- شهید عضدی‌ رشت

هفته ششم: گرامیداشت یاد و خاطره نایب امام زمان جناب حسین بن روح

پنجشنبه 2/6/91

نفت آبادان و صبای قم- ساعت20:15- تختی آبادان

راه آهن و فولادخوزستان- ساعت 19:10- اکباتان تهران

فجر سپاسی و گهردرود- ساعت19- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

سایپا و آلومینیوم هرمزگان- ساعت 19:10- انقلاب کرج

ذوب آهن و تراکتورسازی- ساعت 19- فولادشهر اصفهان

ملوان و نفت تهران- ساعت 19:15- تختی انزلی

پیکان و سپاهان- ساعت19:10- تختی تهران

جمعه 3/6/91

مس کرمان و داماش- ساعت18:30 - باهنر کرمان

پرسپولیس و استقلال- 19:10- آزادی

هفته هفتم:‌ گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت

سه شنبه 7/6/91

تراکتورسازی و صبای قم- ساعت 19:30- یادگار امام تبریز

استقلال و پیکان- ساعت 19- آزادی

گهردرود و نفت آبادان- ساعت 19- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

چهارشنبه 8/6/91

داماش و ملوان- ساعت 19:15- شهید عضدی رشت

فولاد خوزستان و پرسپولیس- ساعت19- تختی اهواز

سپاهان و فجر- ساعت19- فولادشهر اصفهان

آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان- ساعت 19:30- نام ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد

سایپا و راه آهن- ساعت 19- انقلاب کرج

نفت تهران و ذوب آهن- ساعت 19- دستگردی


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 

تهران IranSport.Net - هافبك استقلال تمدید قراردادش با این تیم را این قرارداد را بهترین قرارداد عمرش دانست.مجتبى جبارى پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیات فوتبال تهران گفت: خوشحالم كه توانستم یكسال دیگر در استقلال باشم. هر چه مى گذرد وابستگى ام به این تیم بیشتر مى شود.وى درباره یارگیرى استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تیم بسیار خوبى بسته شده است. استقلال همیشه كاندیداى قهرمانى بوده و امسال نیز اینگونه است. امیدوارم بازیكنان هماهنگ شوند تا نتایج خوبى كسب كنیم.جبارى درباره مشكلاتش با باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: یك سرى مشكلات بود كه نمى توان درباره آن صحبت كرد و برخى مشكلات نیز حل شد. تنها حرفى كه مى توانم بزنم این است كه این، بهترین قرارداد عمرم بود كه با استقلال امضا كردم.
 



|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 

تهران IranSport.Net - بازیكن انگلیسى استقلال چنان از قربانى كردن گوسفند شوكه شده كه آن را به عنوان یك رخداد مهم براى هموطنانش تعریف كرده است.فورفورتو مجله مشهور انگلیسى با این بازیكن سابق استون ویلا به دلیل حضور او در ایران مصاحبه اى انجام داده كه بخشهاى جالبى دارد. ساموئل درباره تفاوت فرهنگ با ایرانى ها از مراسم قربانى كردن گوسفند در استقلال گفته است ؛اینكه پیش از شروع بازى ناگهان با مراسم قربانى كردن گوسفندى براى خوش شانسى و كسب پیروزى تیمش مواجه شده .ساموئل مى گوید قبول این مساله بدون هیچ پیش زمینه اى برایش كار ساده اى نبود: آنها براى خوش شانسى گوسفند قربانى كردند. بعد از باخت در یكى از بازیها ، گوسفندى خریدند و براى اینكه بخت تیم باز شود بازیكنان باید داخل خون آن گام برمى داشتند اما من این كار را انجام ندادم. دوست نداشتم كارى برخلاف اعتقادات آنها انجام دهم اما این كار از من بر نمى آمد. جالب بود كه پس از این كار بازى بعدى را بردیم. هواداران خیلى خوبى داریم و در بازیهاى خانگى بین ۸۵ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه مى آیند.ساموئل بدترین خاطره اش از ایران را رانندگى در تهران مى داند و مى گوید: به عمرم چنین چیزى ندیده ام .وقتى رانندگى مى كنید جان تان را دستتان گرفته اید و پشت فرمان مى نشینید. از خیلى ها شنیده ام درباره ترافیك لندن ناله مى كنند اما رانندگى درتهران چیز دیگرى است. خیلى از راننده ها كارى به علائم ندارند و فقط بوق مى زنند و به نظر مى رسد در تمام مدت رانندگى فقط دست شان روى بوق است!
 



|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
تهران IranSport.Net - اسماعیل شریفات مهاجم تیم فوتبال خورستان پس از پایان دیدار باپرسپولیس و حواشى به وجود آمده در آن گفت: از زمانى كه براى شروع بازى وارد زمین چمن ورزشگاه درفشى فر شدم، هواداران پرسپولیس به من توهین كردند كه این مساله برایم ناراحت كننده بود.وى در پاسخ به این سوال كه چرا عدد ۴ را با انگشت هاى خود به هواداران پرسپولیس نشان داد، عنوان كرد: ۲ سال در استقلال بودم و در این مدت چهار مرتبه در شهراورد پیروز شدیم و فكر نمى كردم عدد چهار، تا این حد باعت ناراحتى هواداران سرخپوش شود.شریفات گفت: وقتى از ابتداى بازى به من ناسزا مى گویند باید حق بدهند كه از خودم واكنش نشان بدهم. چراكه در حال حاضر عضو تیم فولاد خوزستان هستم و در فوتبال همواره برد و باخت وجود دارد.وى در پایان گفت: پرسپولیس و فولاد نمایش خوبى داشتند و امیدوارم بتوانیم در طول فصل توانایى هاى خود را در رقابت با حریفان نامدار نشان بدهیم.



|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
تهران IranSport.Net - مهدى امیرآبادى بازیكن جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در استقلال به بازیكنان بزرگ تر از من مثل مجیدى و فكرى نیز بى احترامى شده است.وى پس از شكست مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در دیدارهاى گذشته بازى هاى خوبى را به نمایش گذاشته ایم و در این بازى هم مى توانستیم بازنده بازى نباشیم اما از موقعیت هاى خودمان استفاده نكردیم. با این حال باید بگویم تیم ما حرف هاى زیادى براى گفتن دارد.او در پاسخ به سوالى كه بین شما و باشگاه استقلال چه مشكلى پیش آمده گفت: ناراحت نیستم. در این تیم به بزرگتر از من مثل مجیدى، فكرى هم بى احترامى شده كه در مقابل آنها عددى نیستم.امیرآبادى افزود: من براى همه آنها آرزوى موفقیت مى كنم. البته مقابل استقلال بازى خواهم كرد و اگر قسمت شد گل هم مى زنم. نگرانى از این بابت وجود ندارد

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید