اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

ميثم بائو هافبك جديد تيم استقلال كه پس از چند سال به اين تيم بازگشته از رد پيشنهاد ۸۰۰ميليونى نفت آبادان براى پيوستن به استقلال خبر مى دهد.

به نوشته ابرار :  بائو در خصوص وضعيت استقلال گفت: مدتى است كه تمريناتمان را آغاز كرده ايم و به اردوى تركيه خواهيم رفت تا شرايط بدنى بازيكنان به شرايط ايده آل برسد. وى همچنين تصريح كرد: به خاطر استقلال پيشنهاد۸۰۰ميليونى نفت آبادان را رد كردم زيرا دوست داشتم امسال در استقلال بازى كنم و با اين تيم قهرمان شوم. بائو در پايان گفت:

استقلال بازيكنان خوبى جذب كرده و قطعاً امسال نتايج در خور شان اين باشگاه را خواهيم گرفت.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

هافبک فصل گذشته تیم تراکتورسازی از این تیم جدا شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، فرزاد آشوبی ضمن اعلام این مطلب افزود: «مسئولان تراکتور پیشنهادات اولیه خود را به طور کامل تغییر دادند و به همین دلیل حضورم در این تیم برای فصل آتی منتفی شده است.»

وی افزود: «در حال حاضر پیشنهاداتی از سوی باشگاه های لیگ برتری دارم ولی فعلا به صورت اختصاصی تمرین می کنم و تا پایان هفته تیم آینده ام را برمی گزینم.»

ضمنا گفته می شود امیر قلعه نویی بعد از جدا شدن آندرانیک تیموریان از جمع آبی پوشان پایتخت درصدد جذب این بازیکن برای پست هافبک دفاعی استقلال است.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال گفت: اگر جباری به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد.
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب بازیکن، زمان‌بر است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، در واقع باشگاه برای تمدید قرارداد باید یک بازیکن جدید بگیرد. پس تمدید قرارداد کار ساده‌ای نیست.

وی درباره اینکه برخی می‌گویند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازیکنان ربطی به پول ندارد. ما اسیر این جو سازی‌ها نمی‌شویم. هواداران استقلال مدیرعامل خود را می‌شناسند و همه می‌دانند من کم بیار نیستم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجای دنیا سراغ دارید کسی پس از نیمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نیمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.
 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم روبروست اما وی قصد دارد برای تماشای بازی یورو ۲۰۱۲ راهی اوکراین شود تا شرایط بازی ها را از نزدیک زیر نظر بگیرد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال در حالی آماده آغاز بازی های لیگ می شود که با شرایط خاصی روبرو شده است وی قصد دارد عملکرد تیم ها را در بازی های یورو اروپایی مورد بررسی قرار دهد و پس از آن لیگ و بازی ها را آغاز کند.

این مربی مقدمات سفر خود را به کشور اوکراین انجام داده است و اعلام کرده که برای فینال بازی های جام ملت های اروپا آماده شده است و قرار شده که در فینال این دوره از بازی ها تیم های حاضر را در ورزشگاه همراهی کند این مربی قصد داشت بازی های قبل از فینال را نیز از نزدیک تماشا کند، اما این اتفاق بدلیل آغاز تمرینات تیمی استقلال و شرایطی که این تیم با آن روبروست مهیا نشده است و امیر قلعه نوعی اعلام کرد که پس از گذراندن دوره تمرینات راهی اوکراین می شود که حداقل بازی فینال را از نزدیک تماشا کند و شرایط تیم ها را زیر نظر بگیرد.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی تمرینات تیمی استقلال را به مدت چند جلسه به عهده دستیارانش سپرده است و چند روزی تیم را همراهی نمی کند.

وی برای سفر تیم استقلال به ترکیه راهی کشور می شود تا تیم را برای سفر به ترکیه همراهی کند.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 3 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 «مظلومی»… این مناسب ترین کلمه‌ای است که در توصیف سرمربی سابق استقلال می‌توان پیدا کرد.شاید ایراد پرویز هم همین باشد. در او نه خبری از «خود بزرگ‌بینی» هست، نه نشانی از کاریزمای رایج در یک جامعه سنتی. مظلومی «مظلوم» است، یک انسان که حداقل توی این فوتبال چوب انسانیتش را می‌خورد.وقتی با شوق فراوان تعریف می‌کرد که بعد از قهرمانی در جام‌حذفی آندو فریاد می‌کشید «پرویزخان معجزه کردی» دلش نمی‌خواست به قابلیت‌های فنی او بپردازیم.حتی در مورد قلعه‌نوعی هم با احتیاط حرف می‌زد تا به استقلال گزندی وارد نشود. پرویز فقط تاکید داشت که لازم نیست هواداران نگران چیزی باشند، چون استقلال «تیم‌تر» از پرسپولیس فوق کهکشانی است. حال با ما همراه شوید و مصاحبه مردی که به خاطر استقلال بدون تیم ماند را بخوانید:
شب بازی با نسف قارشی، «ماساژورها» به ما اطلاع دادند که بچه‌ها به خاطر پاس نشدن چک‌های‌شان ناراحتند و ممکن است تیم در ازبکستان نتیجه نگیرد.

بازیکنانم را دو سال با «من بمیرم تو بمیری» اداره کردم. خود شما اگر یک سال حقوق نگیرید می‌توانید با همان انگیزه روز اول ادامه دهید؟

از قرارداد ۴۲۰ میلیونی‌ام با استقلال ۳۸۰ میلیونش را طلبکارم، با این حال اداره مالیات می‌گوید بابت ۴۰ میلیونی که گرفته‌ای باید ۸۰ میلیون مالیات بدهی!

من و پورحیدری بارها ریش گرو گذاشتیم تا به استقلال هتل و زمین تمرین بدهند.

رویانیان از دولت پولی نگرفته است. دور او چند چهره اقتصادی هستند که برای استفاده از برند پرسپولیس حاضرند میلیاردی خرج کنند


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : جمعه 2 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

به گزارش ابیته دات کام،امیرحسین صادقی اعتقاد دارد در روزهای سخت و بی پول این تیم ارزش و عیار پیراهن آبی مشخص شده است و بازیکنانی که مانده اند فقط به عشق هواداران بازی خواهند کرد نه به امیددریافت پولهای میلیاردی.

گفتگوی “امیرحسین صادقی”را در ادامه می خوانید.

* از وضعیت استقلال شروع کنیم. برخی اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات شکست خورده است.

- من این حرف را قبول ندارم. استقلال در فصل گذشته بازیکنان خوبی جذب کرد و نیازی نداشت در این فصل زیاد خرج کند. وقتی پارسال تیم خوبی بسته شد نمی شد که امسال هم همین اتفاق بیفتد. از بازیکنان خوب فصل گذشته فقط جدایی یک نفر قطعی شده و استقلال توانسته نفرات مورد نظر خود را نگه دارد. بازیکنان خوبی هم گرفته ایم که در تیمهای خودشان تاثیر گذار بوده اند.

* اما شاید هواداران توقع داشتند استقلال ستاره های فصل نقل و انتقالات را هم جذب می کرد.

- اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردید که من هم حرفهای زیادی درباره آن دارم. بازیکنانی که امسال به استقلال آمده اند فقط به عشق پیراهن این تیم و هوادارانش آمدند. الان ۳هفته است که تمرینات ما شروع شده اما هیچ بازیکنی یک ریال هم نگرفته است.

گاهی بحران مالی برای یک باشگاه پیش می آید و آن وقت است که اگر بازیکنی ادعای عشق به پیراهن استقلال را دارد باید آن را نشان دهد. امسال هم از آن سالهای سخت استقلال است که به مردان بزرگ و قوی نیاز داریم. امسال سال سختی برای استقلال است و همه ما این را می دانیم.

هر بازیکنی که الان می بینید با استقلال قرارداد بسته با عشق آمده و می خواهد دل هوادار را شاد کند. امسال معلوم شد چه کسی مرد استقلال است. بازیکنی که جدا شده و به خاطر پول رفته نباید از مردم خرج کند.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 2 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شکایت مدیرعامل استقلال از عضو هیئت مدیره این باشگاه 
شکایت مدیرعامل استقلال از عضو هیئت مدیره این باشگاه

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رویانیان گفت: او عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم.

فارس

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌های اخیر حسین فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال، شرایط این تیم در نقل و انتقالات و اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.

اوضاع استقلال چطور است؟

اوضاع خیلی خوب نیست چون دوستان به تعهداتی که داده بودند عمل نکردند و ما را دچار مشکل کردند.

این دوستان چه کسانی هستند؟

منظور من حسین فرزامی است. در تاریخ 1/12/90 در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که فرزامی ریاست کمیته اقتصادی باشگاه را برعهده بگیرد. در این جلسه فرزامی خواست وظیفه جذب اسپانسر و تبلیغ روی پیراهن به عهده او باشد ولی متاسفانه اکنون با گستاخی تمام اعلام کرده که وظیفه هیئت مدیره پول آوردن به باشگاه نیست.

فرزامی نمی‌داند که در تمام دنیا هیئت مدیره و مدیرعامل با هم پولسازی می‌کنند و فقط این مسئله وظیفه مدیرعامل نیست. سؤال من از آقای فرزامی این است پس او برای چه چیزی عضو هیئت مدیره استقلال شده است؟ او فقط برای این عضو هیئت مدیره استقلال بود که تمام سفرها را با تیم بیاید، پول توجیبی‌اش را بگیرد و برای خودش ویزای شنگن اروپا را بگیرد و همه این کارها را هم به نام استقلال انجام دهد. آقای فرزامی! به غیر از این کارها آیا کار دیگری برای استقلال انجام داده‌ای؟

فرزامی گفته رویانیان مثل شیر برای پرسپولیس می‌جنگد اما مدیرعامل ما این کار را نمی‌کند.

من هم مثل شیر جنگیدم. شیر باید اسپانسر بگیرد. مگر سال‌های گذشته خودم این کار را نمی‌کردم؟ این توانایی را داشتم اما شما آقای فرزامی این وظیفه را از من سلب کردید و گفتید من برای باشگاه اسپانسر می‌گیرم. اگر قرار بود فقط مسئولیت پول آوردن به عهده مدیرعامل باشد چه نیازی به این بود که هیئت مدیره تشکیل شود؟ من که سال گذشته به تنهایی این کار را انجام دادم و یک تیم کهکشانی بستم.

آقای رسولی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره به این مسئله ورود نمی‌کند؟

اتفاقا رسولی‌نژاد وقتی دید که این آقا کم‌کاری کرده و از وظایفش طفره رفته 15 روز است که مثل من به دنبال اسپانسر برای تیم می‌گردد. من واقعا متاسفم و تمام اتفاقاتی که فرزامی سرمان آورده را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا او بداند کم کاری کردن در یک نهاد دولتی چه تبعاتی دارد.

وزارت ورزش پولی که باید در اختیار باشگاه قرار می‌داده را داده است؟

وزارت ورزش هنوز بودجه‌اش مشخص نشده و آنها حتی به پرسپولیس هم پولی نداده‌اند.

پس آقای رویانیان چطور در حال یارگیری است؟

رویانیان جاهایی را سراغ دارد که می‌تواند از آنها درآمد‌زایی کند.
 

فرزامی در ادامه مصاحبه‌اش اشاره کرده بود اگر فتح‌الله‌زاده نمی‌توانست از عهده کارها برآید چرا برگشت؟


آقای فرزامی! شما که این صحبت را می‌کنید چرا با استعفای من موافقت نکردید؟ مگر من پس از استعفایم می‌توانستم برگردم؟ این هیئت مدیره بود که با استعفایم مخالفت کرد. تمام این سفسطه‌هایی که فرزامی می‌کند را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنم. او یک جام را از استقلال گرفت در حالی که تیم در حال نتیجه گرفتن بود با مصاحبه‌هایی که هر روز انجام می‌داد تیم را به هم ریخت ولی اکنون که باید باشد پیدایش نمی‌شود و یک ماه است که از او بی‌خبریم.

آقای فرزامی! آن روز که گفتی برای تیم اسپانسر می‌گیرم چرا نگفتی وظیفه هیئت مدیره پول آوردن نیست و وظیفه مدیرعامل است؟ یکی از مشکلات اصلی من در این فصل این بود که پول نداشتم چرا که شما نگذاشتید من پول بیاورم حالا که پول هم نیاورده‌ای دو قورت و نیمت هم باقی است؟

این وظیفه مدیرعامل نیست که 50 درصد درآمد‌زایی را برعهده داشته باشد بلکه وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است. من متاسفم که آقای فرزامی رپورتاژ آگهی چاپ می‌کند و باشگاه استقلال را به سخره می‌گیرد. آقای فرزامی! من به خاطر شخص شما رفتم. من که کارم را بلد بودم. تو که مدعی بودی باید یک کاردان به استقلال بیاید چرا این کار را نکردی؟

عضو هیئت‌مدیره‌ای که نداند درآمد‌زایی به عهده همه مدیران باشگاه است نه مدیرعامل به چه دردی می‌خورد؟ شما در این مدت بیلان کاری‌ات را مشخص کن، تا به حال به ما یک آدامس هم نشان نداده‌ای چه برسد به جذب اسپانسر. یادت می‌آید ما برای پشت پیراهن اسپانسر داشتیم اما گفتی من این اسپانسر را می‌آورم و حتی اجازه دادیم پورسانتت را هم بگیری. چطور آن موقع نگفتی وظیفه تو پول آوردن نیست؟ آقای فرزامی نگذار دهانم بیشتر از این باز شود و توصیه می‌کنم سر جایت بنشینی.

قضیه رفتن قاسم دهنوی به تراکتور‌سازی چه بود؟

این مسئله اشکالی ندارد. قرار بود روز گذشته به او چکی بدهیم ولی او چهارشنبه به تراکتور‌سازی رفت. من سال گذشته تیم را به تنهایی کهکشانی بستم و امسال هم قدرت ما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. هواداران نگران نباشند، ما تیم را به بهترین شکل ممکن بسته‌ایم. قلعه‌نویی نام 6 نفر را به ما داده بود و ما هم از آن لیست 5 نفر را جذب کردیم.

اما به نظر می‌رسد جدایی تیموریان به تیم ضربه بزند.

رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. من از او راضی هستم. این عرضه مدیرعامل است که یک جانشین خوب برای تیموریان پیدا کند. من هم به هواداران می‌گویم عجله نکنند و به من هم فشار نیاورند. یک هافبک قهار خارجی را جایگزین تیموریان می‌کنم.

ما با اقتدار هستیم، بی‌پول هم نیستیم فقط سرازیر شدن پول به باشگاه عقب افتاده که آن هم به دلیل بی‌تدبیری فرزامی بوده است. مطمئن باشید به زودی پول به باشگاه می‌آوریم. شما یک تیم پیدا کنید که شروع تمریناتش با 17 بازیکن بوده است. ما تاکنون بهترین تیم لیگ هستیم و تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به نظر می‌رسد حفظ رحمتی و منتظری هم سخت باشد و حتی گفته می‌شود استقلال با دروازه‌بان تیم استرالیا مذاکراتی کرده است؟

تا روزی که به رحمتی قول داده‌ایم به تعهداتمان عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا را داریم و هیچ کس را جای او نمی‌آوریم. پژمان منتظری هم به خاطر استقلال و علاقه‌ای که به این تیم دارد یک پیشنهاد خوب را رد کرده و مطمئن باشید رحمتی و منتظری فصل بعد با استقلال هستند.

گفته می‌شود در حال مذاکره با فرزاد آشوبی و احمد جمشیدیان هستید؟

من فقط این را می‌گویم که چون تیموریان بازیکن بزرگی بود این مسئولیت را می‌پذیرم که به جای او یک بازیکن بزرگ بیاورم. به زودی با بازیکن پرتغالی‌ که در تست پزشکی شرکت کرده نیز قرارداد امضا می‌کنیم.

 این روزها با رویانیان دچار اختلافاتی شده و درگیری‌های لفظی میان شما شکل گرفته است...

آقای رویانیان برخلاف چهره ظاهری‌اش حرف‌هایی می‌زند و به ما توهین می‌کند. من فعلا چیزی نمی‌گویم اما برای این کسی فکر نکند از او ترسیده‌ام می‌گویم رویانیان عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم. فعلا او با پول‌های باد آورده جولان بدهد و بداند جوجه را آخر پاییز می‌شمارند و مثل او بی‌جنبه نیستم که به دوستانم توهین کنم.

و سوال آخر. قرار است جام حذفی را در فصل جدید حذف کنند. شما با این مسئله موافقید؟

مسلما موافق نیستم. آیا کی‌روش به فدراسیون ما تعهد می‌دهد در صورت حذف جام حذفی تیم ملی به جام جهانی صعود کند و آیا او تضمین می‌دهد که اگر صعود نکرد نصف مبلغ قراردادش را نگیرد؟ من مطمئن هستم AFC هم با این نظر مخالفت می‌کند.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مي خواهم با بازيهاي خوبي که براي استقلال به نمايش مي گذارم علاقه ام به اين تيم را نشان دهم.
به گزارش افکارنیوز ،امين منوچهري در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: تاکنون تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و به اين دليل که زمان کمي براي آماده سازي داريم هم تمرينات بدنسازي انجام مي دهيم و هم برنامه هاي تاکتيکي را مرور مي کنيم. ملي پوشان هم به زودي مي رسند و شرايط بهتر از اين مي شود.

وي ادامه داد: قلعه نويي با تعريف و تمجيدهايي که از من کرده واقعا شرمنده ام کرده است. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد وي را به خوبي بدهم. من خودم استقلالي بودم و از جمع هواداران همين تيم فوتباليست شدم. حاضر شدم براي اينکه رضايتنامه ام را از سايپا بگيرم بخشي از طلبم را نگيرم و براي دريافت رضايتنامه ام از جيب خودم پول بگذارم. اين تنها بخشي از ابراز علاقه من به استقلال بود و مي خواهم با بازيهاي خوبي که انجام مي دهم نشان دهم چقدر استقلالي هستم.

منوچهري افزود: بايد بتوانم حرفم را در زمين بزنم. من براي موفقيتهاي بزرگ به استقلال آمده ام و اميدوارم سال خوبي را در اين تيم سپري کنم.

وي با بيان اينکه بين بازيکنان فوتبال ايران تفاوت زيادي وجود ندارد،‌گفت: استقلال بر اساس نيازش يارگيري کرده است. اسمها در زمين فوتبال بازي نمي کنند و يک بازيکن بايد زحمت بکشد. بين بازيکنان ايراني تفاوت زيادي وجود ندارد و الان هم فرقي بين استقلال و پرسپوليس نيست.

منوچهري خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپوليس امسال توانسته خودش را تقويت کند. رقابت با تيم دوازدهم جدول جذابيتي ندارد و قطعا تيمي که در اين رده باشد رقيب استقلال نيست. امسال تاحدودي شرايط دو تيم برابر است و بازيکنان استقلال انگيزه زيادي دارند با پرسپوليس رقابت کنند.

مهاجم استقلال با اشاره به رقابت مهاجمان اين تيم گفت: استقلال مهاجماني با سبکهاي متفاوت دارد و کسي جاي ديگري را تنگ نمي کند. مطمئن باشيد هر بازيکني فيکس نباشد وقتي به زمين بيايد جوري بازي مي کند که ديکر نيمکت نشين نشود.

منوچهري افزود: ستاره اصلي فصل نقل و انتقالات امير قلعه نويي است. او الکي تبديل به يک مربي موفق در فوتبال ايران نشده و وقتي در تيمي باشد نيازي به جذب ستاره ندارد.

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ستاره فصل پیش تیم استقلال خواستار جلسه با مدیرعامل این تیم شد تا نشان دهد قصد دارد به استقلال باز گردد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی خواستار بازگشت به تیم استقلال شده است و این در حالی است که وی اطمینان خاطری برای حضور در این تیم ندارد زیرا نمی داند که می تواند با امیر قلعه نویی همکاری داشته باشد.
این بازیکن اعلام کرده است که شرایط باید مورد بررسی قرار بگیرد و براساس آن تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد. این در حالی است که روز گذشته قلعه نویی در گفتگویی صراحتا اعلام کرد که مجیدی را نمی خواهد.
به همین دلیل مهاجم الغرافه خواستار حضور در دفتر مدیر عامل استقلال و مذاکره با شخص فتح الله زاده شده است تا پس از آن تصمیم برای کارکردن با امیر قلعه نویی اتخاذ شود. این جلسه امروز در باشگاه استقلال رخ خواهد داد.
بر اساس تصمیم مسئولان باشگاه استقلال قرار شده فرهاد مجیدی در جلسه آشتی کنان با امیر قلعه نویی شرکت کند، اما در حال حاضر هیچ یک از دو طرف راضی به این اتفاق نیست. مجیدی از شرایط حضور در این تیم با خبر نیست به همین دلیل، قصد دارد ابتدا در جلسه ای با فتح الله زاده حاضر شود و پس از آن اگر اوضاع مناسب بود برای همکاری و جلسه با امیر قلعه نویی اقدامات لازم را انجام دهد.
البته در این میان بحث مالی استقلال نیز مطرح است و فرهاد مجیدی هنوز در خصوص پول با آبی ها بحث نکرده است.
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي گويد به مسئولان اين تيم گفته بود در صورتي که لژيونر نشود و فوتبالش را در ايران ادامه دهد استقلالي مي ماند.


 

 آندرانيک تيموريان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: چدايي از استقلال براي من آسان نبود. من فصل خوبي را در اين تيم پشت سر گذاشتم و خيلي راحت بودم اما بايد به پيشرفت خودم و فوتبالم هم فکر مي کردم. ظرف چند روز آينده به قطر مي روم و تمريناتم را آغاز مي کنم.

وي ادامه داد: من به يک تيم حرفه اي در فوتبال قطر ملحق شده ام. الخريطيات تيمي است که امسال سرمايه گذاري خوبي براي قهرماني انجام داده و مي خواهد در ليگ ستارگان قطر به قهرماني دست پيدا کند. پولي که اين باشگاه به من داده را هيچکدام از تيمهاي ايراني نمي توانستند پرداخت کنند. من خيلي دوست داشتم در استقلال بمانم اما نمي توانستم به فتح الله زاده فشار بياورم که اين پول را به من بدهد. اگر من چنين درخواستي مي کردم جو تيم به هم مي ريخت و بين بازيکنان عدالت برقرار نمي شد.

تيموريان افزود: استقلال بازيکنان خوبي در فصل نقل و انتقالات گرفته و قلعه نويي مي تواند پس اين تيم را قهرمان کند. شنيده ام مسئولان باشگاه به دنبال پيدا کردن جانشين من هستند و اميدوارم زودتر بتوانند بازيکن مدنظرشان را پيدا کنند. بازيکنان زيادي به اين تيم آمده اند و رفته اند و درنهايت آنچه باقي مانده نام استقلال است. معتقدم اين تيم از رفتن من ضرر نمي کند.

وي درباره اينکه قلعه نويي گفته تيموريان قول داده بود در استقلال بماند،‌ گفت: من نيم فصل هم از قطر و امارات پيشنهاد داشتم اما ترجيح دادم تا پايان قراردادم در استقلال بمانم. بعد از پايان ليگ هم اعلام کردم در صورتي که لژيونر نشوم در استقلال مي مانم. شرايط براي لژيونر شدنم هم فراهم شد و مجبور شدم از استقلال جدا شوم.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

معاون باشگاه استقلال با انتقاد از اظهارات مدیرعامل پرسپولیس گفت: رویانیان با صحبت‌هایش به هواداران و مسئولان ما توهین کرده است.

علی نظری جویباری درباره اظهارات روز گذشته محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: نمی‌دانم آقای رویانیان چرا این طور برخورد می‌کند. او یک فرد قانونمند است و پست‌های حساسی داشته و سال‌ها زحمت کشیده است اما باید بداند باشگاه‌ها هم سالیان سال است که فعالیت می‌کنند و این فعالیت در چارچوب قانون بوده است.

وی افزود: رویانیان که خودش مرد قانون است باید قانون را اجرا کند نه اینکه بگوید چون دیگران تخلف می‌کردند، پس او هم تخلف می‌کند. در این چند روز اخیر دیده‌ام که او با صحبت‌هایش به هواداران و مسئولان ما توهین کرده و همه در قبال این توهین‌ها سکوت کرده‌اند. رویانیان فکر می‌کند فوتبال هم مثل اداره راهنمایی و رانندگی است و هر رفتاری که با زیر مجموعه‌اش داشته، در فوتبال هم می‌تواند همین رفتار را داشته باشد و به همه امر و نهی کند. اداره راهنمایی رانندگی شرایطی را می‌طلبد که در ورزش این شرایط نیست، ورزش جای امر و نهی کردن نیست.

نظری جویباری تصریح کرد: رویانیان سردار است اما در حوزه کاری‌اش. سرداران ورزش افراد دیگری هستند مثل فتح‌الله‌زاده، پورحیدری، قلعه‌نویی، پروین و مظلومی و ... شخصی مثل محمد رویانیان نباید شأن و منزلت خود را پایین بیاورد. او مرد بزرگی در حیطه کاری خودش است و نباید قانون را زیر پا بگذارد.

 


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

جدايي دهنوي در حالي که با استقلال قرارداد داخلي داشت، زنگ خطري براي آبي‌پوشان است و حال سؤال اين است که با اين شرايط نفر بعدي که از اين تيم جدا مي‌شود چه کسي است؟


 

قرارداد قاسم دهنوي با تراکتورسازي با وجودي که اين بازيکن با استقلال قرارداد داشت، نشان مي دهد اوضاع در استقلال اصلا بر وفق مراد نيست. آواي بي پولي و شرايط بد اقتصادي در اين باشگاه از همان روزهاي اول نقل و انتقالات به گوش مي رسيد و حالا راحت تر مي توان به اين موضوع پي برد.


 چند روزي نيست که آندرانيک تيموريان بدون هيچ معطلي پيشنهاد تيم قطري را پذيرفت و امروز هم دهنوي رفت. روز گذشته امير قلعه نويي با انتقاد از وزارت ورزش به او اعلام کرد نبايد بين تيم هاي وابسته به وزارت ورزش فرق قائل شوند. به نظر مي رسد بين مصاحبه قلعه نويي و اوضاع بد اقتصادي باشگاه رابطه اي است.


 امروز قاسم دهنوي با توجه به توافقي که با مسئولان استقلال داشت و گفته بود اگر چکش پاس نشود با تيم هاي ديگر مذاکره مي کند به تراکتورسازي رفت و شايد فردا مهره هاي اسمي تر بروند.


 مهدي رحمتي هم به توافق رسيده که يک سال ديگر در کنار آبي پوشان باشد اما تضميني براي اين ماندن نيست. اگر چک رحمتي هم تا شنبه پاس نشود هيچ بعيد نيست که دروازه بان اول تيم ملي راه تيم ديگري را در پيش بگيرد.


 به رحمتي مي توانيد پژمان منتظري را هم اضافه کنيد. او يک پيشنهاد مالي بسيار خوب از تيم السيليه قطر را دارد ولي با اين حال به استقلال فرصت داده اگر خواسته هاي مالي اش را برآورده کنند، بماند. با توجه به وضعيتي که وجود دارد حفظ اين بازيکنان کار راحتي نيست.


 سؤال اين است که چه شده استقلال به اين روز افتاده است؟ آيا پول هست و خرج نمي شود؟ آيا پول هست و به استقلال نمي دهند؟ آيا کساني هسند که نمي خواهند پول به استقلال برسد؟ راستي از کميته اقتصادي باشگاه استقلال چه خبر؟


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پژمان منتظري در يک قدمي السيليه


يک سايت قطري از حضور مدافع استقلال در تيم فوتبال السيليه خبر داد.


 

 سايت الکاس قطر از طرف منابع آگاه مدعي شد باشگاه تازه ليگ برتري شده السيليه قطر مذاکرات خود را با پژمان منتظري، براي پيوستن به اين تيم در فصل جديد ليگ ستارگان آغاز کرده است.

 اين سايت نوشت که تا چند روز ديگر مذاکرات نهايي به منظور قطعي شدن اين انتقال با منتظري انجام مي‌شود.



 اين خبر در حالي امروز منتشر شد که مسئولان باشگاه استقلال مدعي شده بودند با اين مدافع ملي‌پوش به توافق رسيده و قرار است وي به زودي قراردادش را با آبي‌پوشان تمديد کند.


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تصور می‌کردم به خاطر قابلیتم به عنوان سرمربی انتخاب شدم اما حالا فهمیدم چون پول نداشتند، سراغم آمدند.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: شرایط بازیکنان خوب است. بازیکنان واقعا معرفت به خرج دادند و تمرینات ما آغاز شده است. فکر می‌کنم اولین پیروزی را به دست آوردیم و آن هم اینکه اکثر بازیکنان قراردادشان را تمدید کردند و دو هفته است که تمرینات شروع شده آن هم بدون اینکه یک ریال به آنها پرداخت شود.

وی ادامه داد: این رسمش نیست که آن طرف قضیه آن همه خرج شود ولی این طرف انگار نه انگار. چه کسی باید بازیکنان را صدا کند و به آنها پول بدهد؟ فتح‌الله‌زاده تلاشش را می‌کند اما هیئت مدیره هم باید پول بیاورد.

سرمربی استقلال در مورد بازیکنانی که این تیم جذب کرده و آنهایی که از دست داده، عنوان کرد: 5-6 بازیکن خوب گرفته‌ایم و آنهایی که مورد نظر ما بودند، جذب شدند ولی فکر نمی‌کردم تیموریان از استقلال برود او به امیری گفته بود می‌ماند. درصد جذب یک هافبک دفاعی و یکی دو هافبک نفوذی هستیم. تلاش می‌کنیم در همه پست‌ها دو رقیب و دو رفیق داشته باشیم و فصل را کامل به پایان برسانیم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت مهدی رحمتی و مجتبی جباری اظهار داشت: نیامده‌ام که سرمایه‌سوزی کنم. مهدی رحمتی کارش با استقلال تمام شده است. اسم جباری را هم به مدیران استقلال داده‌ام تا با او توافق کنند البته در چارچوبی که همه بازیکنان و حتی خود من قرار داریم. همه باید در چارچوب باشگاه قرار بگیریم.

وی در مورد هزینه‌های باشگاه پرسپولیس در یارگیری گفت: از وزیر ورزش تعجب می‌کنم که دو نگاه متفاوت به دو باشگاه دارد. مگر می‌شود دو فرزند را به این شکل نگاه کرد و یکی را خودی دید؟ من کاری به آن تیم ندارم، هر چقدر می‌خواهند خرج کنند اما باید نگاه عدالت محور باشد. مگر هر دو تیم متعلق به وزارت ورزش نیستند؟ استقلال مظلوم واقع شده است. البته این تیم 32 سال است که مظلوم است، شاید به خاطر اسم قبلی‌اش این گونه است.

قلعه‌نویی ادامه داد: هر چند امیدوارم این خرج‌ها به نفع فوتبال باشد، اما من از این خرج‌ها دلهره دارم زیرا اگر آن مدیر برود فضایی که درست کرده، باقی می‌ماند. پول خوب است اما باید با برنامه و هدف تزریق شود. نباید این خرج کردن به گونه‌ای باشد که نگاه عدالت محور نداشته باشد و دودش به چشم فوتبال برود.

قلعه‌نویی با اشاره به بی‌پولی استقلال خاطرنشان کرد: شانس من است در تیم ملی بودم آن شرایط بود و هر وقت به استقلال می‌آیم شرایط این گونه است. فکر می‌کردم به خاطر قابلیتم من را به استقلال آورده‌اند اما حالا فهمیده‌ام که به خاطر بی‌پولی مرا به عنوان سرمربی انتخاب کردند.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي امروز بعدازظهر (سه‌شنبه) در کمپ تمريني اين باشگاه برگزار شد که تمرين تحت تاثير شعارهاي هواداران استقلال عليه مديرعامل پرسپوليس بود.



 

 تمرين استقلال از ساعت 18 در کمپ اين تيم با دويدن بازيکنان به دور زمين آغاز شد و پس از آن راه راه پوشان استقلال عرض زمين را چندين و چند مرتبه دويدند تا بدن‌هايشان براي تمرين آماده شود.

 پس از اين تمرين، بازيکنان استقلال در گروه‌هاي 3 و 4 نفره تمرين پاسکاري ترکيبي را در دستور کار قرار دادند و به مدت 20 دقيقه اين کار را ادامه دادند.
  بازيکنان به دستور امير قلعه‌نويي به دو گروه تقسيم شدند و هر گروه از يکي از دو طرف زمين اقدام به نفوذ و سانتر به روي دروازه مي‌کرد تا مهاجمين استقلال شوت به دروازه و ضربه سر را تمرين کنند. در اين تمرين که با شور و نشاط خاصي همراه بود، تماشاگران دائما بازيکنان استقلال را تشويق مي‌کردند و هرگاه بازيکني توپ را به گل تبديل مي‌کرد، با فريادهايش او را به هيجان مي‌آوردند.
 پس از گذشت حدود يک ساعت از تمرين، بازيکنان استقلال به صورت تک به تک و روي پاس‌هايي که امير قلعه‌نويي به آن‌ها مي‌داد، به سمت دروازه شليک مي‌کردند تا چارچوب شناسي خود را محک بزنند.
 از حاشيه‌هاي تمرين امروز نيز مي‌توان به اصرار برخي از هواداران استقلال به شعار دادن عليه رويانيان اشاره کرد که آن‌ها حتي از خبرنگاران مي‌خواستند که لفظ دقيق شعارهايشان را پوشش خبري دهند. امري که البته مقدور نبود!
 همچنين در 15 دقيقه اول تمرين، بارش باران به قدري شديد بود که بيشتر تماشاگران سکوها را ترک کرده و قصد خروج از کمپ را داشتند و خبرنگاران نيز با پناه بردن به کپر موجود در گوشه زمين که متعلق به کارگران حاضر در کمپ بود، سعي داشتند خيس نشوند که البته وجود يک چاه در داخل آن کپر سوژه شوخي و خنده خبرنگاران شده بود.
 حدود 200 هوادار استقلالي در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند. اين تمرين در پايان با نرمش‌هاي کششي به پايان رسيد.

 


 


 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , خسرو حیدری , ,
تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
«مديري كه مي‌خواهد تيمش را براي قهرماني ببندد بايد مثل رويانيان عمل كند»، اين جمله‌اي است كه امير قلعه‌نويي در روزهاي واپسين همكاري با باشگاه تراكتورسازي بر زبان آورد تا حسين جعفري مديرعامل اين باشگاه بداند بدون حضور پررنگ در فصل نقل و انتقالات نمي‌تواند سرمربي موفق تيمش را حفظ كند.

به گزارش جام جم آنلاين: در اين شرايط قلعه‌نويي با پشتوانه فني و كارنامه درخشان نايب قهرماني تراكتورسازي و چهار عنوان قهرماني در ليگ برتر به اضافه محبوبيت خاصي كه نزد هواداران استقلال دارد، بهترين گزينه‌اي بود كه هيات مديره باشگاه استقلال مي‌توانست براي هدايت اين تيم و جلب نظر هوادارانش به خدمت بگيرد.

قلعه‌نويي با گفتن اين جمله كه «نمي‌توان به خواست هواداران آبي نه گفت»، به نيمكت تيم مورد علاقه‌اش بازگشت به اين اميد كه بار ديگر خودش را اثبات كند، غافل از اين‌كه گويا عزمي براي حمايت عملي از او وجود ندارد.

بي‌خيال خريد ستاره‌ها

هيات مديره استقلال و در راس آن احمد رسولي‌نژاد از اواخر فصل گذشته ليگ برتر دعواي خود را با علي فتح‌الله‌زاده علني كرد، دعوايي كه بنا بر صحبت‌هاي رسولي‌نژاد، به صراحت، ريشه در حساب و كتاب باشگاه، بدهي چند ميلياردي، ضعف در درآمدزايي و هزينه سرسام‌آور باشگاه‌ دارد. هزينه‌اي كه به طور طبيعي بخشي از آن به فصل نقل و انتقالات سال گذشته برمي‌گشت.

جذب و تمديد قرارداد با ستاره‌هايي چون مهدي رحمتي، جاسم كرار، وليد علي، فريدون زندي، آندرانيك تيموريان و خسرو حيدري هزينه ميلياردي براي باشگاه داشت تا تيم فتح‌الله‌زاده با افتخار لقب كهكشاني دريافت كند.

اما اين هزينه بالا عايدي جز كسب يك جام آن هم از نوع جام حذفي براي آبي‌ها نداشت تا هيات مديره استقلال (درست يا غلط) امسال سياست هزينه محدود در فصل نقل و انتقالات را پيش بگيرد. سياستي كه اساسا قلعه‌نويي از آن بي‌اطلاع بود و وعده‌هاي نيم بند مسوولان باشگاه را براي حذب نفرات مورد نظر جدي گرفت.

اين در حالي است كه به گواه آمار و ارقام قلعه‌نويي در طول ساليان اخير در كنار همه مسائل فني يكي از ريشه‌هاي موفقيت خود را جذب بازيكنان كارآمد و زبده در نقل و انتقالات مي‌داند، اتفاقي كه تا اينجاي كار خبري از آن نيست.

دعواي بي‌فايده با پرسپوليسي‌ها

در اين شرايط مسوولان باشگاه چگونه بايد حمايت هوادار را همچنان پشت سر خود داشته باشند؟ يك منبع آگاه در باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال جام‌جم گفت: هيات مديره باشگاه وقتي در جذب بازيكنان مورد نظر قلعه‌نويي از جمله سيدجلال حسيني، محمد نوري، محمدرضا خلعتبري و حتي كريم انصاري فرد ناكام ماند، چاره‌كار را در به راه انداختن يك دعواي لفظي با مديران پرسپوليس و بويژه رويانيان ديدند و در اين رابطه هم رسولي‌نژاد و هم فتح‌الله‌زاده بارها به پرسپوليسي‌ها به بهانه پرداخت‌هاي ميلياردي تاختند تا خود مورد بازخواست هواداران آبي و حتي قلعه‌نويي قرار نگيرند. با وجود اين قلعه‌نويي حسابي از اين موضوع ناراضي بوده و نگران آينده است.

قلعه‌نويي در حالي با اين شرايط دست به گريبان است كه پرسپوليس علاوه بر ثبت قرارداد محمد قاضي، مهرداد پولادي، شهاب گردان، محسن بنگر، سيدجلال حسيني و حسين ماهيني و حفظ بازيكناني چون محمد نوري و غلامرضا رضايي در يك قدمي عقد قرارداد با كريم انصاري‌فرد، محمدرضا خلعتبري و حتي پژمان نوري قرار دارد اما باشگاه استقلال بازيكناني را جذب كرده كه بيشتر آنها در نيمه دوم ليست مورد نظر قلعه‌نويي قرار داشتند، سياوش اكبرپور، ميثم بائو، قاسم دهنوي، امين منوچهري، هاشم بيك‌زاده، ايمان مبعلي و اميرحسين صادقي.

مشخص است مربي‌اي كه ريسك بازگشت به استقلال را پذيرفته است، هيچ خوش ندارد از همين ابتداي كار، دستش درپوست گردو بماند.

نكته جالب توجه اين‌كه مديران استقلال در شرايطي حفظ بازيكنان فصل قبل استقلال را يك موفقيت براي خود ترسيم كرده‌اند كه آنها هنوز موفق به جلب رضايت و تمديد قرارداد بازيكناني چون آندرانيك تيموريان، خسرو حيدري و مهدي رحمتي نشده‌اند و قلعه‌نويي علاوه بر فريدون زندي و مهدي اميرآبادي روي نام مجتبي جباري نيز خط كشيده است، حال آنكه باشگاه از مذاكره با جباري براي تمديد قراردادش خبر مي‌دهد.

وزير ورزش فريادرس قلعه‌نويي

در چنين شرايطي قلعه‌نويي چه مي‌كند؟ منبع آگاه در باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال جام‌جم گفت: قلعه‌نويي مربي بزرگي است و اعتبارش را از سر راه نياورده است كه به راحتي به بازي گرفته شود، در اين رابطه به طور قطع در روزهاي آينده بسياري مسائل به اطلاع وزير ورزش و جوانان به عنوان رييس مجمع باشگاه خواهد رسيد تا دست‌كم در روزهاي پاياني نقل و انتقالات دست مديران باشگاه را براي خريد بازيكنان خوب خارجي باز بگذارد تا بيش از اين قلعه‌نويي احساس نگراني نكند.
 

منبع خبر : تابناك


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فتح الله زاده: هنگام انعقاد قراردادهایمان به زیر سقف می‌رویم تا دروغ نگفته باشیم! ؛ مگر مهدی رحمتی را می‌شود با ۴۰۰ میلیون جذب کرد؟ ؛ فکر می‌کنم انصاری‌فرد به خارج از کشور برود

 
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایمنا، علی فتح‌الله‌زاده که همیشه به ترکاندن بمب‌ در فصل نقل و انتقالات شهرت داشت امسال رویه متفاوتی را در پیش گرفته است. مدیرعامل باشگاه استقلال تمام هم و غم خود را در این روزها به حفظ ترکیب تیمش معطوف کرده و معتقد است حفظ همان ترکیب سال قبل با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر بهترین اتفاق ممکن برای استقلالی‌ها خواهد بود. گفتگوی با مدیرعامل آبی‌ها را بخوانید.

 * امسال دیگر بمب نمی‌ترکانید؟ فصل گذشته خیلی بمب ترکاندید.

- امسال بمب‌های پارسال را داریم و سعی می‌کنیم که آن ها را حفظ کنیم. به قول شما وقتی فصل گذشته این همه بمب ترکاندیم، دیگر امسال نیاز به بمب ترکاندن نداریم و باید همان بازیکنان را در تیم خودمان نگه داریم. اگر می‌بینید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات فعال هستند، به این دلیل است که آن ها بازیکن ندارند. مجبورند چندین بازیکن جذب کنند تا شرایط تیم خود را بهبود ببخشند و تیمشان بالانس شود ولی ما ستاره‌های خودمان را داریم و نیازی به عوض کردن بازیکنان خودمان نداریم. ما خسرو حیدری را با کدام بازیکن عوض کنیم؟ رحمتی و آندو و سایر بازیکنان تیم را با کدام بازیکنان عوض کنیم؟ خب اگر این بازیکنان را نگه داریم و دو بازیکن به ترکیب خود اضافه کنیم، از پارسال هم قدرتمندتر خواهیم بود.

 * می‌گویند پرسپولیس یک میلیارد و 300 میلیون تومان به آندو پیشنهاد داده است.

- بله؛ بسیاری از تیم‌ها به خاطر اینکه بازیکنان ما را هوایی کنند، پیشنهادهای سنگینی به آن ها می‌دهند؛ حتی پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی هم به بازیکنان ما داده‌اند ولی مطمئن باشید این بازیکنان در استقلال می‌مانند.

 * رحمان احمدی قرار است به استقلال بیاید؟ نه. ما رحمتی را حفظ می‌کنیم و به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هم هستیم.

 * کریم انصاری‌فرد چطور؟

- با مدیر برنامه‌های این بازیکن مشغول مذاکره هستیم و خودش هم با ما صحبت می‌کند و اگر بتوانیم با او کنار بیاییم، او را استقلالی می‌کنیم؛ البته فکر می‌کنم انصاری‌فرد به خارج از کشور برود و در تیم‌های خارجی بازی کند.

* استقلال و پرسپولیس امسال واقعاً میلیاردی خرج کرده‌اند؛ درست است؟

- استقلال میلیاردی خرج نکرده است؛ باید بگویم ما حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌ایم چون من هنوز یک ریال دریافت نکرده‌ام و حتی اسپانسر هم نگرفته‌ام. به نظر من در حال حاضر پرسپولیس بیشترین پول را خرج کرده و بعد از پرسپولیس، سپاهان بیشترین هزینه را کرده است و استقلال از نظر هزینه در رده سوم قرار دارد.

 * یعنی می‌گویید حتی از سپاهان هم کمتر خرج کرده‌اید؟

- ما بازیکنی جذب نکرده‌ایم که هزینه کنیم؛ فقط بازیکنان قدیم خودمان را حفظ کرده‌ایم و این هزینه کمتر از سپاهان است.

 * اما معمولاً می‌گویند برای حفظ ترکیب اصلی باید بیشتر هزینه کرد تا جذب بازیکن جدید.

- نه. اینگونه نیست؛ به هر حال اگر نتوانیم بازیکنی را راضی کنیم، او از تیم جدا می‌شود پس به نظر من برای نگه داشتن بازیکن نباید به اندازه جذب بازیکن هزینه کرد.

 * سقف قرارداد را رعایت می‌کنید؟

- به هر حال ما برای اینکه سقف قرارداد را رعایت کنیم، هنگام انعقاد قراردادهایمان به زیر سقف می‌رویم تا وقتی می‌گوییم زیر سقف قرارداد بستیم، دروغ نگفته باشیم!

* یعنی در مورد قرارداد بازیکنان‌تان سقف را رعایت نکردید؟

- من این را نمی‌گویم اما مگر می‌شود بازیکنان بزرگ را با 400 میلیون به این تیم آورد؟ مگر مهدی رحمتی را می‌شود با 400 میلیون جذب کرد؟ ضمن اینکه فکر می‌کنم بسیاری از باشگاه‌های ایران سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند!

 * اگر بخواهید به عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات نمره بدهید، به خودتان چند می‌دهید؟

- فعلاً فصل نقل و انتقالات تمام نشده است؛ اجازه دهید که فصل نقل و انتقالات تمام شود و تیم بسته شود، بعد در مورد عملکرد تیم خودم در فصل نقل و انتقالات اظهار نظر می‌کنم و شرایط خودمان را با پرسپولیس مقایسه خواهم کرد. فعلاً هم ما به دنبال بازیکن هستیم و هم پرسپولیس، پس نمی‌شود در این زمینه اظهار نظر کرد. فکرش را بکنید، در عرض یک روز تیموریان و رحمتی به تیمی اضافه شوند، خب این بالانس بازیکنان را به هم می‌ریزد؛ پس باید تا پایان فصل نقل و انتقالات صبر کرد.

 * یعنی این بازیکنان قرار است از استقلال جدا شوند؟

- نه؛ ما همه تلاشمان را می‌کنیم که تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

 * می‌گویند قرار است خسرو حیدری به سپاهان بازگردد.

- شما به من بگویید تیم‌های مختلف دنبال کدام یک از بازیکنان استقلال نیستند؟ همه ایران دنبال بازیکنان ما هستند.

 * یعنی خسرو به سپاهان می‌رود یا در استقلال می‌ماند؟

- خسرو پیش ما می‌ماند.

 * با این وضعیت کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

- به هر حال تا اینجای کار ما، پرسپولیس و سپاهان مدعی رسیدن به قهرمانی هستیم؛ البته منتظر می‌مانیم که سایر تیم‌های مدعی نیز به جمع ما اضافه شوند.

 


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیر عامل تیم استقلال پس از توافق کامل براى ماندن در تیم و ادامه همکارى با آبى ها با شرایط خاصى مشغول بررسى اوضاع بازیکنان این تیم است، وى مدعى شده که جبارى و فرهاد مجیدى براى فصل بعد در این تیم حضور دارند.

 

مجتبى جبارى و مجیدى ۲ بازیکنى هستند که مشکلات جدى اى براى همکارى با امیرقلعه نویى دارند و این موضوع کاملا اثبات شده است اما مدیریت تیم استقلال اصرار فراوان دارد که این دو بازیکن را براى حضور در تیم قلعه نوعى ترغیب و راضى کند، اتفاقى که براى تیم حواشى بسیارى را به همراه دارد.وى مدعى شده است که براى ادامه همکارى با فرهاد مجیدى اعلام آمادگى کرده است و قصد دارد که این اتفاق را رقم بزند و اوضاع را طورى پیش ببرد که فرهاد مجیدى بتواند براى حضور در این تیم اقدام کند و به جمع آبى ها باز گردد.
مدیریت تیم استقلال، مدعى شده است که فرهاد مجیدى مشکلى براى بازگشت به تیم محبوب خود ندارد و در صورتى که وضعیت ایده آل پیش برود وى براى استقلالى شدن آماده مى شود.گفتنى است؛ مجیدى هنوز قراردادى را با تیمهاى عربى امضاء نکرده است و حتى اعلام شده که در انتظار مشخص شدن اوضاع در استقلال است، البته این در حالى است که مهاجم مورد علاقه فتح الله زاده پیش از این اعلام کرده بود که با امیرقلعه نویى و دیگر مربیان مشکلى ندارد.

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: مدافع فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر می‌گوید منتظر تماس باشگاه استقلال است.

خبرگزاری فارس: شکوری: منتظر تماس استقلالی‌ها هستم

 

هادی شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شایعه مذاکره اش با استقلال گفت: من هم شنیده ام استقلال مرا می خواهد اما هنوز تماسی از سوی این باشگاه با من گرفته نشده است. به این تیم علاقه دارم و منتظر تماس این باشگاه هستم.

وی در مورد شرایطش اظهار داشت: از چند تیم پیشنهاد دارم اما نمی خواهم با عجله تصمیم گیری کنم.

به گزارش فارس، گفته می شود شکوری از سپاهان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی پیشنهاد دارد.

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
..:: نقل و انتقالات 91-92 ::..

اختصاصی آبیته – فابیو کاروالیو دوس سانتوس ( فارسی : فابیو کاروالیو، متولد ۲۶ آوریل، ۱۹۷۸ در ریودوژانیرو ، برزیل ) با ملیتی دو رگه ( پرتغالی برزیلی ) که بهتر است دیگر او را علیرضا کاروالیو صدا کنیم دروازه بان ۱۸۸ سانتی متری تیم ایرانجوان بوشهر است .

کاروالیو فوتبال خود را در ریودوژانیرو در سن ۲۰ سالگی شروع کرد و مدت پنج سال را در این باشگاه گذراند .
پس از آن به صورت قرضی به تیم Sport Club do Recife پیوست و یک فصل را با این تیم گذراند و پس از آن نیز یک فصل را در تیم ویتوریا برزیل گذراند .

فابیو یا همان علیرضا سالهای بعد فوتبالی خود را در کشورهای برزیل ، پرتغال و اسپانیا گذراند .

سال ۲۰۰۶ بود که با پیشنهاد ذوب آهن به ایران آمد و در کنار عیسی ایندوی دروازه بانان این تیم را تشکیل دادند .


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام،علی فتح‌الله‌زاده که این روزها درگیر فصل نقل و انتقالات است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانید.

پرسپولیسی‌ها با جذب نفرات جدید کری خوانی را برای شما آغاز کرده‌اند.

ما که کارهایمان را انجام دادیم و از ۷ نفری که قلعه‌نویی می‌خواست ۶ نفر را به خدمت گرفتیم. خوشبختانه اسیر جو و شانتاژ نشدیم و با دید فنی که قلعه‌نویی داشت با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شدیم. فقط مانده بازیکنان خارجی که در جذب آنها باید دقت کنیم.

رسما با چه بازیکنانی قرارداد بستید؟

میثم بائو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، امین منوچهری و سیاوش اکبرپور نفراتی هستند که با ما قرارداد امضا کردند. امیرحسین صادقی و کریم انصاری‌فرد روز یکشنبه با ما توافق نهایی خواهند کردو قرارداد می‌بندند.

انصاری‌فرد مشتریان زیادی دارد، آیا واقعا او استقلالی شده است؟

از نظر من او بالای ۹۰ درصد استقلالی است. انصاری‌فرد کسی است که روی حرفش می‌ماند. ما امسال خوب و منطقی وارد یارگیری شدیم و بازیکنانی مثل میداودی، عمران‌زاده و برهانی بازیکنان آزاد بودند که با آنها تمدید کردیم. یادتان باشد که تمدید کردن با بازیکنان آزاد کار راحتی نیست.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تيم استقلال با شرايط خاصي در اين تيم روبروست، اولويت وي استقلال است و مدعي شده بود که در اين تيم مي ماند در صورتي که با پيشنهادات قابل توجهي روبرو شده که به اکثر آنها پاسخي را ارائه نکرده است.


 

 تيموريان پس از تراکتورسازي و سپاهان در حال حاضر با پيشنهاد قابل توجه پرسپوليس روبرو شده است زيرا دنيزلي روي وي نظر بسيار مثبت دارد و به مسئولين اعلام کرده است که تلاش خود را براي جذب اين بازيکن انجام دهند. اين در حالي است که تيموريان زماني که با پيشنهاد قابل توجه و نزديک به يک ميليارد توماني تراکتورسازي روبرو شد اعلام کرد که اولويتش حضور در خارج از کشور است.

اين بازيکن قصد دارد چند پيشنهاد دريافتي اش را مورد ارزيابي قرار دهد و پس از آن در خصوص آينده اش تصميم گيري کند. وي با اصرار اميرقلعه نوعي نيز براي ماندن در استقلال روبرو شده است و اين موضوع عاملي است که وي وضعيت را طورديگري پيش ببرد و تا با شرايطي ايده آل آماده حضور در باشگاه جديدش شود.

از طرفي تيموريان از قطر پيشنهاد دريافت کرده است و اين موضوع باعث شده است که مدير برنامه هايش در خصوص وضعيت اين بازيکن وارد عمل شود تا آنرا بررسي کند.

وي اعلام کرده است در صورتي که تيم موردنظر از نظر  امکانات و شرايط  حضور وي مناسب باشد تيموريان ترجيح مي دهند اين وضعيت را تجربه کند و يک فصل را در خارج از کشور تجربه کند.

هافبک آبي ها که سابقه حضور در ليگ انگليس را دارد قصد دارد با وضعيت ايده ال شرايط گذشته را تکرار کند.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , آندرانیک تیموریان , ,
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تيم فوتبال استقلال تهران به دنبال جذب دروازه بان خارجي تيم ليگ يکي ايران‌جوان بوشهر است.


 

 با تمديد قرارداد سيد مهدي رحمتي به عنوان دروازه بان شماره يک استقلال، قرار است دروازه بان خارجي تيم به درخواست رحمتي دروازه بان دوم تيم شود.

"فابيو کارواليو" دروازه بان فصل گذشته تيم فوتبال ايران‌جوان بوشهر گزينه مورد نظر باشگاه استقلال به عنوان دروازه بان دوم است. قرار است به زودي مذاکرات با اين بازيکن انجام شود تا او براي فصل آينده نيمکت نشين مهدي رحمتي در استقلال باشد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

آبیته – کریم انصاری‌فرد با استقلال به توافق نهایی رسیده و به زودی در تمرین‌های این تیم حاضر خواهد شد. مهاجم شماره ۱۰ باشگاه سایپا و تیم ملی کشورمان ساعاتی پس از اینکه ماندن فتح‌ا…زاده در باشگاه استقلال قطعی شد مذاکرات خود را با مدیرعامل آبی‌ها آغاز کرد و پس از ساعت‌ها بحث و بررسی به نتیجه نهایی نیز رسید. فتح‌ا…زاده عصر دیروز هم یک جلسه دیگر با انصاری‌فرد برگزار کرد که نتیجه این جلسه پاسخ مثبت فتح‌ا…زاده به سوال خبرنگاران درباره اینکه تکلیف باشگاه استقلال با این بازیکن چه می‌شود، بود. فتح‌ا…زاده دیروز رسما اعلام کرد که کریم انصاری‌فرد را استقلالی بدانید. با قطعی شدن حضور این مهاجم توانا در باشگاه استقلال طرح این سوال که وی با چه شماره‌ای در میدان حاضر خواهد شد؟ خالی از لطف نیست! کریم انصاری‌فرد در تیم ملی هم شماره ۱۰ می‌پوشد و مهاجمی که طی ۳ فصل گذشته همواره در کورس آقای گلی لیگ بوده و فصل قبل بهترین گلزن لیگ شناخته شد، خرید بسیار خوبی محسوب می‌شود بنابراین یک خرید خوب باید یک شماره پیراهن خوب هم داشته باشد. در استقلال شماره ۱۰ بر تن میلاد میداودی است؛ مهاجمی که روز گذشته قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کرد. با توجه به اینکه انصاری‌فرد نمی‌تواند شماره ۱۰ بپوشد باید یک شماره دیگر به این بازیکن تعلق بگیرد. میان شماره‌های باقیمانده استقلال تنها شماره ۷ خالی است؛ پیراهنی که فصل قبل تن فرهاد مجیدی بود. به احتمال زیاد باشگاه استقلال این شماره را در اختیار کریم انصاری‌فرد قرار خواهد داد. البته گفته می‌شد علی فتح‌ا…زاده برای جذب فرهاد مجیدی اعلام علاقه کرده است اما امیر قلعه‌نویی هنوز درخصوص فرهاد مجیدی اظهارنظر نکرده است. از طرفی حضور کریم انصاری‌فرد نشان می‌دهد که شاید امیر قلعه‌نویی نیازی به حضور فرهاد مجیدی در تیم فصل بعد خود ندارد. انصاری‌فرد فصل قبل هم به استقلال خیلی نزدیک شد اما حضور مجیدی مانع از پیوستن وی به استقلال شد. انصاری‌فرد خود بارها گفته بود که به خاطر حضور مجیدی به استقلال نیامده است اما حالا که مجیدی نیست حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال قطعی شده است!


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، با توجه به اطلاعات کسب شده علاوه بر ابیپوشان پایتخت گویا تیم هایی همچون مس کرمان – فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان-پرسپولیس تهران و نفت آبادان به دنبال جذب هافبک بازی ساز آلومینیوم هرمزگان هستند اما از آنجایی که تکلیف سایر بازیکنان گزینه های پیشنهادی مشخص نیست لذا جذب و خرید تیغ نورد در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

گفتنی است: با توجه به اطلاعات معتبر تیغ نورد تمایل شدیدی به حضور در تیم استقلال دارد و در صورت ایجاد زمینه های مناسب احتمال عقد قرار داد این بازیکن با آبی پوشان پایتخت بیش از سایر گزینه ها است.

لازم به ذکر است،تیغ نورد از جمله بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان می باشد که بین هواداران هرمزگانی از محبوبیت خاصی برخوردار است و از عناصر کار ساز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در فصل گذشته به شمار می رود.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اميرحسين صادقي با مسئولان باشگاه استقلال براي عقد قرارداد نهايي به توافق رسيد.


 

بازيکن فصل پيش تيم فوتبال تراکتورسازي که رابطه نزديکي با اميرقلعه نويي دارد با مسئولان باشگاه استقلال براي عقد قرارداد نهايي به توافق رسيد و قرار است بزودي قراردادش را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت برساند.به گزارش مسئولان باشگاه استقلال با اميرحسين صادقي براي فصل آينده به توافق نهايي رسيدند و با وي قرارداد يکساله داخلي امضا کردند. قرار است صادقي بزودي قراردادش را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت برساند. قبل از اين هاشم بيک زاده، ميثم بائو، امين منوچهري به صورت رسمي و قاسم دهنوي به صورت امضا قرارداد داخلي با استقلال بسته بودند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

آندو رشد فوتبالي‌اش را در تيم‌هاي پايه‌اي استقلال آغاز کرد و فصل گذشته هم پيراهن آبي را برتن کرد.


 

مصطفي دنيزلي سرمربي ترکيه‌اي پرسپوليس که مدتي پيش از باشگاه پرسپوليس خواسته بود که تحت هر شرايطي محمدرضا خلعتبري را جذب کنند، حالا به فکر جذب آندرانيک تيموريان است.


 

مسوولان پرسپوليس طبق خواسته دنيزلي با خلعتبري در حال مذاکره هستند ولي آندرانيک تيموريان جديدترين بازيکني است که آقا مصطفي به فکر جذب او است و از مسوولان پرسپوليس خواسته تا شرايط لازم را براي جذب اين بازيکن فراهم کنند. اين در حالي است که آندو رشد فوتبالي‌اش را در تيم‌هاي پايه‌اي استقلال آغاز کرد و فصل گذشته هم پيراهن آبي را برتن کرد.


 

دنيزلي اما علاقه خاصي به بازي تيموريان دارد و حتي زماني که سرمربي باشگاه پاس تهران بود، از مسوولان اين باشگاه خواسته بود که آندو را از ابومسلم به اين تيم بياورند. البته بعيد به نظر مي‌رسد که آندو به همين راحتي با موضوع پرسپوليسي شدنش کنار بيايد و اين در حالي است که شايعه حضور او در ليگ قطر شنيده مي‌شود.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال ,
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مصدومیت غیرمنتظره مدافع ملی پوش استقلالی ها نیاز این تیم را به خرید بازیکن جدید در خط دفاعی بیشتر کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نق از سایت گل، یک پارگی ناگهانی از ناحیه همسترینگ و دوری یک‌ماهه از میادین، اتفاق تلخی برای بازیکن اصلی تیم ملی در جدال با ازبکستان بود.

پژمان منتظری، مدافع استقلال که در مقابل ازبکستان جای هادی عقیلی را در ترکیب تیم ملی پر کرده بود به دلیل این مصدومیت باید یک ماه از تمرینات دور باشد. با این وصف نیاز استقلال به خرید بازیکن جدید در خط دفاعی بیشتر از قبل خواهد شد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: منتظری ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: بازیکن جدید استقلال هدفش از بازگشت به این تیم را قهرمانی با آبی‌پوشان اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: به استقلال برگشتم تا دوباره قهرمان شویم

 

هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: بعد از جدایی ام از استقلال چند بار تصمیم به بازگشت داشتم اما شرایط مهیا نشد تا اینکه امیر قلعه نویی بار دیگر به این تیم بازگشت و من هم اول به خاطر امیر قلعه نویی و دوم به خاطر علاقه ام به این تیم با باشگاه به توافق رسیدم.

وی افزود: به استقلال بازگشتم تا دوباره با این تیم قهرمان شوم. در این دوسالی هم که سپاهان قهرمان شده استقلال مستحق قهرمانی بود اما ما بازگشتیم تا دوباره قهرمانی به استقلال برسد. می خواهیم امسال دل هواداران را شاد کنیم.

بیک زاده در خصوص اینکه توقعات از استقلال بیشتر از سال های گذشته است، عنوان کرد: وقتی تیم مربی بزرگی مثل قلعه نویی دارد باید توقعات هم از تیم بیشتر باشد. قلعه نویی سابقه خوبی دارد و می تواند این تیم را قهرمان کند.

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: بیک زاده ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

اختصاصی آبیته – میگوئل پدرو در سال ۱۹۸۳ در شهر پورتو متولد شد . این بازیکن پرتغالی فوتبال خود را در آکادمی Salgueiros شروع کرد و پس از ۱۰ سال حضور در این آکادمی وارد تیم بزرگسالان Salgueiros شد .

میگوئل پدرو ۱۷۵ سانتی متر قد دارد و در پست هافبک کناری بازی می کند .

او در سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ در این تیم پرتغالی توپ زد و در ۵۰ بازی ۵ گل را به ثمر رساند و پس از سقوط دراماتیک تیم Salgueiros به دسته دو او نیز چون خیلی دیگر از بازیکنان تیم را ترک کرد .

در سن ۲۱ سالگی به تیم Aves می پیوندد و در مدت دو سال ۵۳ مسابقه را با پیراهن این تیم انجام می دهد که موفق به زدن ۵ گل می شود .

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

اختصاصی آبیته – میگوئل پدرو در سال ۱۹۸۳ در شهر پورتو متولد شد . این بازیکن پرتغالی فوتبال خود را در آکادمی Salgueiros شروع کرد و پس از ۱۰ سال حضور در این آکادمی وارد تیم بزرگسالان Salgueiros شد .

میگوئل پدرو ۱۷۵ سانتی متر قد دارد و در پست هافبک کناری بازی می کند .

او در سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ در این تیم پرتغالی توپ زد و در ۵۰ بازی ۵ گل را به ثمر رساند و پس از سقوط دراماتیک تیم Salgueiros به دسته دو او نیز چون خیلی دیگر از بازیکنان تیم را ترک کرد .

در سن ۲۱ سالگی به تیم Aves می پیوندد و در مدت دو سال ۵۳ مسابقه را با پیراهن این تیم انجام می دهد که موفق به زدن ۵ گل می شود .

 


<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام،حاجی آبی ها برگشته تا بمب افکن باشد. او که در نشست با هیئت مدیره تصمیم گرفت همچنان در باشگاه بماند امشب نشستی با کریم انصاری فر و قاسم دهنوی دارد و با توجه به اینکه توافقات اولیه حاصل شده باید گفت به احتمال بالای ۹۰ درصد این دو رخت آبی برتن می کنند. فتح الله زاده به دنبال رضایت نامه منوچهری هم هست تا این بازیکن را هم از سایپا به خدمت بگیرد. دیگر بازیکنی که امشب با استقلال قراردادش را تمدید می کند خسرو حیدری است که گفته می شود مذاکرات خوبی با حاجی داشته است. به نظر می رسد شب شب حاج «فتل» باشد!


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

منبع خبر : ورزش سه

برخي رسانه‌هاي پرتغال از جمله وب‌سايت‌هاي maisfutebol و footballzz اعلام کردند که ميگل پدرو مهاجم 28 ساله پرتغالي با قراردادي دو ساله به باشگاه استقلال تهران پيوسته است.

تا کنون هيچ يک از مقامات باشگاه استقلال خبر پيوستن اين بازيکن را تاييد نکرده‌اند و پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا براي تماس با مسئولان استقلال و بررسي صحت اين خبر بي‌نتيجه بوده است.

رسانه‌هاي پرتغالي پيوستن اين بازيکن را قطعي عنوان کرده و در کنار پروفايل او آرم باشگاه استقلال را قرار داده اند.

پدرو در فصل گذشته 19 بار براي تيم دسته دومي فيرنسه به ميدان رفت اما نتوانست هيچ گلي به ثمر برساند. وي سابقه بازي در تيم‌هاي سالکروش، آلوس و آکادميا پرتغال و دو تيم قبرسي را در کارنامه خود دارد.


 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اولیایی در گفت‌وگو با فارس:
پسرشان را همراه استقلال به خارج از کشور بردند/رئیس جمهور و وزیر ورزش ورود کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پیشین استقلال با انتقاد از برخی اعضای هیئت مدیره این باشگاه گفت: آقایان فرزند خود را ناظر مالی کردند و او را همراه تیم به خارج از کشور بردند.

خبرگزاری فارس: پسرشان را همراه استقلال به خارج از کشور بردند/رئیس جمهور و وزیر ورزش ورود کنند

 

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات رخ داده در هیئت مدیره استقلال و استعفای علی فتح‌الله‌زاده گفت: در این شرایط که فصل نقل و انتقالات است عدم ثبات مدیریت به ضرر هر تیمی است و نقش مدیرعامل در فصل نقل و انتقالات بالای 80 درصد است. مدل مدیریت فتح‌الله‌زاده همیشه این گونه بوده که با جذب نیروهای زبده و ترکاندن بمب به نحوه مدیریتش رونق دهد ولی حالا مشخص نیست در اواسط فصل چه اتفاقاتی برای استقلال رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: چنین اتفاقی قابل پیش بینی بود. وقتی هیئت مدیره ناهماهنگ و بدون برنامه‌ریزی و بدون فلسفه تشکیل می‌شود، حاصلش همین است که می‌بینید. استقلال در ابتدای فصل با سرپرست موقت اداره می‌شد که این مسئله برخلاف اصول مدیریت بود. می‌خواستیم همه چیز را هماهنگ کنیم اما با این کار اصول را هم بازیچه قرار دادیم.

 

اولیایی تاکید کرد:‌ این ساختار نیاز به مجمع داشت که برای فرار از قانون، وزیر اقتصاد و دارایی را به عنوان رئیس مجمع انتخاب کردند که او هم در سیاست‌ها نقشی نداشت و به دنبال کار خودش رفت و عملا وزیر ورزش نقش اصلی را ایفا می‌کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال تصریح کرد: به کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ گفتند و مجبور شدند مجمع تشکیل دهند و هیئت مدیره معرفی کنند اما همین هیئت مدیره ناهماهنگی‌هایی را ایجاد کرد. به طور مثال معاون حقوقی وزارت ورزش وارد هیئت مدیره شد و برای خالی نبودن عریضه دو پیشکسوت را هم آوردند که نظراتشان اصلا مهم نبود. آنها می‌خواستند نمایش اجرا کنند که این اتفاق افتاد و در خیلی از موارد کار خود را انجام دادند و این موضوع را همه دیدند.

اولیایی اظهار داشت: آقایان آدم داخل باشگاه آوردند و در قسمت مالی باشگاه استقلال به او پست دادند و فرزند خود را ناظر مالی کردند و همه می‌دانند که همان آقا، فرزندش را همراه تیم به سفرهای خارج از کشور برد.

 

مدیرعامل اسبق پاس همدان در ادامه به فارس گفت: حداقل من شرمنده خودم نیستم که وقتی رسولی‌نژاد از من نظر خواست همه چیز را گفتم. گفتم که هیئت مدیره فرمایشی است و شما به کنفدراسیون آسیا دروغ گفتید. باید واقعا مجمع بگذارید و مسئول مجمع را مشخص کنید. متاسفانه هنوز جایگاه هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص نیست و باز هم در آخرین مصاحبه‌های آقایان دیدیم که مدیرعامل باید به دنبال درآمد زایی باشد. نقش هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص نیست و همین گونه برخلاف جهت توسعه و پیشرفت دنیا حرکت می‌کنیم.

اولیایی ادامه داد: واگذاری بخش خصوصی و توسعه از ساختارهای زیرمجموعه دولت است و متاسفانه عکس این حرکت را می‌بینیم و استقلال و پرسپولیس یک شرکت دولتی هستند که اداره آنها بر عهده دولت است. ادامه این کار غیر از عوام‌فریبی چیز دیگری نیست چون آنها می‌خواهند خودشان تصمیم بگیرند و در شکست‌ها مسئولیت پذیر نباشند. این وسط چه کسی ضرر می‌کند؟ مطمئن باشید این مسائل دلخوری و ناراحتی هواداران استقلال را در پی دارد و آتش زیر خاکستر است.

وی گفت: وقتی مسیر را اشتباه می‌رویم زاویه درستی نداریم. هر چه به جلو می‌رویم فاجعه بیشتر می‌شود. اداره باشگاه‌های ما در حد فاجعه است و نمی‌دانم چرا گوش شنوایی نیست. تصور من این است رئیس جمهور و وزیر ورزش باید ورود کنند اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نمی‌افتد.

 

اولیایی یادآور شد: هنگامی که یک ورزشکار روی کفش ورزشکار دیگر آب دهان پرتاب می‌کند تمام نهادها دم از اخلاقیات می‌زنند و می‌خواهند با آن مسئله برخورد شود اما چرا وقتی رئیس هیئت مدیره یک باشگاه هر چه از ذهنش می‌آید، می‌گوید و نثار مدیرعامل می‌کند و تهمت‌های ناروا می‌زند کسی به این مسئله توجه ندارد؟ جالب است مدیرعامل جواب او را می‌دهد اما 15 روز بعد همه چیز عادی می‌شود و مصاحبه‌های پدر و پسری صورت می‌گیرد. به همین دلیل می‌گویم این اتفاقات آتش زیر خاکستر است و خیلی زود شعله ور می‌شود.

مدیرعامل پیشین استقلال تاکید کرد: راه را غلط انتخاب کرده‌ایم و نمی‌دانیم این انتخاب‌ها به دلخوشی جوانان این مرز و بوم لطمه می‌زند. متاسفانه سازمان‌های نظارتی هیچ واکنشی ندارند اما تا کوچکترین اتفاقی در بحث اخلاق می‌افتد، صدای همه درمی‌آید.

 

 

 

اولیایی در ادامه گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: شخصی که معاون حقوقی وزارت ورزش است و معاون وزیر محسوب می‌شود و در رشته حقوق فعالیت می‌کند، مستقیما مدیرعامل باشگاه را مورد تهمت و اتهام قرار می‌دهد و می‌گوید در باشگاه پول می‌آید و معلوم نیست این پول‌ها کجا می‌رود اما یک هفته بعد همه چیز عادی می‌شود. معلوم است که زیر این کاسه، نیم کاسه عجیب و غریبی وجود دارد. وقتی پایه یک ساختمان کج است، تا ثریا کج می‌رود.

اولیایی در خصوص اینکه آینده باشگاه‌ها را چه طور ارزیابی می‌کند، گفت: دورنمای خوبی وجود ندارد و به طور مثال ذوب آهن را دیدید که چه بلایی سرش آمد. باید علاج درد را کارشناسی کرد و با برنامه‌ریزی شفاف به پیشرفت رسید نه اینکه برنامه‌ریزی ما نادرست باشد اما توقع نتایج خوب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر قرار است اعتباری به ورزش صورت گیرد، چرا به صورت مستقیم این اعتبارات اختصاص داده نمی‌شود که نظارت مستقیم روی آنها انجام شود و وقتی این کار صورت نمی‌گیرد بزرگترین توهین به ورزش است. به طور مثال یک مدیر بیش از حد اعتبارات هزینه می‌کند. نمونه آن ذوب‌ آهن اشاره می‌کنیم که یکی از قطب‌های ورزش کشور است اما به یک باره دچار ورشکستگی شد در حالی که در این کشور ثروتمند می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب آینده درستی داشته باشیم اما در اثر سوء مدیریت آینده وحشتناکی را پیش رو داریم.

وی در پایان به خبرنگار فارس گفت: انتظار داریم سرانجام دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور به این اتفاقات ورود کند تا ساختارهای باشگاه‌های ما درست شود.

انتهای پیام/

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از امین منوچهری مهاجم فصل گذشته سایپا از حضورش در استقلال می گوید، تیمی که منوچهری با تمام وجود به حضور در تمریناتش علاقمند است.
 

* آقای منوچهری ماجرای حضورت در استقلال به کجا رسید؟
- راستش منتظر این هستم که باشگاه سایپا رضایتنامه ام را صادر کند.
 

* سرمربی سایپا اجازه جدایی را به تو داده؟
- من با آقای تقوی صحبت کردم و ایشان قول همکاری را به من داده اند. حالا کار دست آقای حیدری مدیرعامل باشگاه سایپاست و امیدوارم ایشان این لطف را در حق من که بازیکن قدیمی سایپا هستم انجام بدهد.
 

* چرا می خواهی از سایپا جدا بشوی؟
- اگر بخواهم راستش را بگویم علت اصلی اش آقای قلعه نویی است ایشان بازی من را قبول دارد و پارسال می‌ خواست نیم فصل دوم مرا به تراکتورسازی ببرد. الان هم با هم صحبت کرده ایم من با لطف باشگاه سایپا سال آینده در خدمت استقلال خواهم بود تیمی که همیشه آرزو داشتم در آن بازی کنم.
 

* چقدر با سایپا قرارداد داری؟
- من پارسال 2 ساله بستم و یک سال از قراردادم باقی مانده ولی امیدوارم که امسال به آنچه که می خواهم برسم. من دوست دارم پیشرفت کنم و حضور در استقلال این فضا را به من خواهد داد والا باشگاه سایپا از نظر امکانات و شرایط ایده آل هر فوتبالیستی است. اما شاید من بتوانم در استقلال بهتر به هدفم برسم.
 

* اما از همین سایپا کریم انصاری فرد به تیم ملی رسیده.
- من کریم را خیلی دوست دارم او یک بازیکن خوب و یک دوست خوب است اما من در این چند سال هیچ وقت در پست خودم بازی نکردم و مجبور بودم با توجه به سیستم سایپا عقب تر بازی کنم و البته این شرایط در استقلال تغییر خواهد کرد چون استقلال همیشه با آقای قلعه نویی تهاجمی است و فضا و فرصت کافی برای گلزنی به وجود می آید.


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قدس آنلاین: سیاوش اکبر پور طی روزهای اخیر مصاحبه های زیادی در خصوص بازگشت به استقلال با رسانه ها انجام داده است و خوشحالی اش را بر همگان عیان کرده است. اکبرپور پا را تا آن جا فراتر گذاشته که از امیر قلعه نویی به عنوان یکی از مربیان بزرگ زندگی اش یاد کرده و خود را مدیون او دانسته است . اکبپور وقتی شنید در لیست قلعه نویی حضور دارد این مصاحبه ها را انجام داد اما چه کسی به سیاوش گفته بود که در لیست امیر قلعه نویی است؟! آخرین اطلاعات از لیست امیر قلعه نویی نشان می دهد که وی در لیست سرمربی جدید استقلال حضور ندارد و فصل بعد را باید در تیم دیگری سپری کند.

از طرفی وقتی مظلومی متوجه شده که سیاوش آن مصاحبه ها را در مدح و ثنای امیر با رسانه ها انجام داده اعلام کرده او را برای فصل بعد نمی خواهد. به این ترتیب ممکن است اکبرپور از تبریز رانده و از استقلال مانده بشود و به ناچار با تیمی قرارداد ببندد که تمایلی به حضور در آن ندارد. درباره سیاوش می شنویم که وی از تیم مس کرمان پیشنهاد دارد و هیچ بعید نیست که بار دیگر با آقا رضای عنایتی هم بازی بشود. کرمانی ها برای جذب اکبرپور مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای یک فصل پیشنهاد داده اند. رقمی که شاید اکبرپور را برای پیوستن به تیم کویر متقاعد کند.


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان پس از بازگشت از سفر ازبکستان به ايران در فرودگاه امام خميني (ره) متوجه شد به دليل بدهي مالياتي ممنوع الخروج شده است و بايد هرچه سريع‌تر اين مشکل را برطرف کند.


 

   به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملي فوتبال کشورمان يکشنبه شب در چارچوب هفته اول از مرحله چهارم و نهايي مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا موفق شد تيم ملي ازبکستان را در ورزشگاه جار تاشکند از پيش رو بردارد.


بازيکنان، مربيان و کادر همراه تيم ملي فوتبال کشورمان ساعتي پس از اين بازي شهر تاشکند را به مقصد تهران ترک کردند و بامداد امروز وارد فرودگاه امام خميني (ره) تهران شدند.


براساس اين گزارش، در زمان ورود ملي پوشان به تهران از سوي مسئولان فرودگاه به دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان اعلام شد که به علت مشکلات مالياتي ممنوع الخروج است و حتي گذرنامه او نيز ضبط شد اما براساس توافقات صورت گرفته مقرر شد سيدمهدي رحمتي اين مشکل را برطرف کند.


سيدمهدي رحمتي يکي از بهترين بازيکنان تيم ملي فوتبال کشورمان در ديدار برابر ازبکستان بود که بارها با عکس العمل‌هاي خود مانع از گلزني تيم ميزبان شد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
گفته می‌شود که فتح‌الله‌زاده در نامه خود به عباسی تاکید کرده است که باشگاه استقلال در حال حاضر سه مدیرعامل دارد و با رفتن من حداقل این تعداد به دو نفر کاهش پیدا می‌کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، استعفای نابهنگام علی فتح الله زاده معادلات در استقلال را دوباره پیچیده کرد. در شرایطی که هواداران این تیم امیدوار بودند با حضور قلعه نویی و ابقای فتح الله زاده استقلال با قدرت وارد بازار نقل و انتقالات بشود اما استعفانامه ناگهانی فتح الله زاده به عباسی، وزیر ورزش و جامعه فوتبال را شوکه کرد!
دیروز در حالی خبرگزاری های مختلف خبر استعفای مدیرعامل استقلال را مطرح کردند که جزئیاتی درباره نامه فتح الله زاده به وزیر ورزش منتشر نشد اما شایعاتی در این مورد به گوش می رسد.
گفته می شود که فتح الله زاده در نامه خود به عباسی تاکید کرده است که باشگاه استقلال در حال حاضر سه مدیرعامل دارد و با رفتن من حداقل این تعداد به دو نفر کاهش پیدا می کند!
کنایه مدیرعامل استقلال به دو نفر دیگر احتمالا شامل قلعه نویی و رسولی نژاد می شود.
رئیس هیئت مدیره استقلال دیروز هم بعد از خبر استعفای فتح الله زاده گفت: «قرار بود هر هفته ما سه نفر یعنی فتح الله زاده، قلعه نویی و من درباره امور استقلال خارج از جلسه هیئت مدیره تشکیل جلسه بدهیم!
مثلث قدرت در استقلال با رفتن فتح الله زاده از بین رفت و می توان پیش بینی کرد که این اتفاق زمینه قدرت بیشتر قلعه نویی در استقلال را به وجود خواهد آورد. اتفاقی که البته شاید با انتخاب یک مدیرعامل ناخوانده رخ ندهد!


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، رضایی که چند سالی سابقه عضویت در هیات مدیره استقلال را دارد، جدی ترین گزینه جانشینی علی فتح الله زاده است. پس از استعفای علی فتح الله زاده، حالا هیات مدیره استقلال باید مدیرعامل جدید را انتخاب کند که آن ها پیش از این در مورد مدیرعاملی رضایی به نتیجه مثبت رسیده بودند. حتی چند روز قبل هم که شایعه شده بود فتح الله زاده استعفا خواهد کرد، هیات مدیره با رضایی مذاکراتی را انجام داده بود. شانس رضایی از این جهت بیشتر از سایر گزینه هاست که او رابطه خوبی با امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم دارد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

واکنش قلعه نویی به استعفای فتح الله زاده  
واکنش قلعه نویی به استعفای فتح الله زاده

امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت بازیکنان استقلال برای فصل آینده گفت: من برای تسویه‌حساب شخصی به استقلال نیامدم و قرار نیست در استقلال به این مسایل فکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی مانند جباری و رحمتی در استقلال ماندنی خواهند بود یا خیر، گفت: من به اسم کاری ندارم در هر تیمی که حضور داشتم بر مبنای اصول اعتقادیم عمل کردم. من سه اصل را برای هر بازیکن الزامی می‌بینم،این سه اصل نظم، اخلاق و تاکتیک‌پذیری است.

قلعه‌نویی ادامه داد: من اصول خودم را دارم و کسی نیستم که از اصول خودم کوتاه بیایم. تا هر زمانی که در تیم باشم حرفم را می‌زنم و کارم را می‌کنم و به کار کسی هم کاری ندارم. در استقلال هم هر بازیکنی که این سه اصل را داشته باشد را نگه می‌دارم.

سرمربی استقلال درباره لیستی که به مسئولان باشگاه داده است، گفت: شنیدم که آقای فتح‌الله‌زاده استعفا دادند، من در جریان این موضوع نبودم و تازه مطلع شدم با توجه به اینکه در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات هستیم باید تکلیف این مساله سریعتر مشخص شود.من هم بر اساس نیازهایی که احساس کردم تیم برای موفقیت در فصل آینده دارد لیستی به باشگاه داده‌ام و منتظر هستم تا بازیکنان مورد نظر جذب شوند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیر عامل باشگاه استقلال بنا به دلایل و مشکلاتی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد.
 
 
  به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد

فتح الله زاده متن استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال بنا بر مشکلاتی که پیش روی خود می دید از سمت خود کناره گیری کرد و از وزیر ورزش خواست تا هر چه سربعتر مدیر باشگاه استقلال انتخاب شود، وی به دلیل مشکلات پیش روی، عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید تا وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال دچار بحران شود.

گفتنی است مدیرعامل استقلال در اولین اظهار نظر خود بعد از استعفا گفت: «از وزیر ورزش نهایت تشکر را دارم که در این مدت حمایت‌های لازم را از من انجام داد اما با روندی که پیش روی ما قرار گرفته، احساس می‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نیست و به خاطر اینکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعیان عقب نماند، عطای کار را به لقایش بخشیدم و تصمیم گرفتم کناره‌گیری خود را اعلام کنم.»

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه در حالی که قصد نداشت پاسخ هیچ سؤالی را بدهد، گفت: «از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم که آن ها روزهای خوبی در کنار استقلال داشته باشند و من همیشه کنار استقلال خواهم بود و روی سکوها این تیم را تشویق خواهم کرد اما به خاطر شرایطی که پیش آمده، تصمیم گرفتم که کناره‌گیری کنم.»

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: «استعفای خود را به دفتر وزیر تقدیم کردم و از ایشان تشکر می کنم که در حق من لطف داشت و امیدوارم آقای عباسی هر چه سریع‌تر مدیر عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرین لحظه تلاشم را انجام دادم و حتی امروز با مجید صالح قرارداد بستیم اما دیگر نمی‌توانم با این شرایط تیم استقلال برای سال آینده همکاری خودم را ادامه بدهم.»

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
امیر قلعه نوعی در نظر دارد استقلال را با شرایط ایده آلی برای فصل آینده آماده کند، اما این درحالی است که وی یک فهرست مازاد و سیاه نیز برای فصل آینده تهیه کرده است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران : اعضای تیم استقلال در حالی برای فصل آینده آماده می شوند که شرایط مشخصی ندارند از طرفی قلعه نوعی نیز به عنوان سرمربی این تیم تصمیم دارد که بهترین انتخاب را برای فصل آینده داشته باشد.

 
بازیکنانی که قصد ندارند به همکاریشان با استقلال ادامه دهند مشخص نیستند اما امیر قلعه نوعی نام چند بازیکن را مطرح کرده است که برای فصل آینده نیازی به آنها ندارد و میلاد میداودی یکی از این بازیکنان است، مهاجم تیم استقلال فصل خوبی را در جمع آبی ها سپری نکرد و این موضوع باعث شد که امیر قلعه نوعی نیز به همین دلیل وی را در لیست مازاد خود قرار دهد.

 
این مهاجم از اواخر سال قبل نیز جدایی اش قطعی بود اما امیر قلعه نوعی که نام چند بازیکن را در خط حمله مطرح و برای فصل بعد مد نظر دارد به این بازیکن نیازی ندارد.

 
شایان ذکر است، در فهرست مازاد سرمربی جدید تیم استقلال مهدی امیر آبادی نیز حضور دارد با اینکه این بازیکن در سالهای حضور قلعه نوعی در استقلال حضور داشته اما به دلیل شرایط فعلی و وضعیتی که در حال حاضر با آن روبه روست در این تیم جایی ندارد.

 
از طرفی دیگر بحث جدایی شیرزاد مدافع استقلال نیز مطرح است که گفته می شود با مشکل مصدومیت روبه روست و قصد ادامه دادن به فوتبالش را ندارد.

 
این در حالی است که وضعیت فریدون زندی هم در تیم امیر قلعه نوعی مشخص نیست.

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، پرویز مظلومی در خصوص خبر پیوستن خود به تراکتورسازی طی گفتگویی به تعدادی سوال پاسخ داده است که در ادامه می خوانید.

در خصوص مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی و خبر پیوستن به این تیم ، چه صحبتی دارید؟

ساعاتی قبل با سردار جعفری جلسه ای داشتیم که کاملا مثبت بود و در محیطی صمیمی به مذاکره پرداختیم. قسمت این شد که به توافق برسیم و سال بعد را به مردم خوب آذربایجان خدمت کنیم. من در جلسه هم گفتم که من چند تا هدف دارم. یک زنده کردن جوانان با غیرت آذربایجان دوم این که تیمی در حد نام آذربایجان بتوانیم بسازم.

در خصوص آذربایجان و شهر تبریز چه صحبتی دارید؟

من خاطرات بسیار خوبی از مردم آذربایجان بخصوص شهر تبریز دارم چرا که سالها در شهر تبریز بازی کرده ام بخصوص در تیم تراکتورسازی که من به این تیم مدیون بودم.

چرا به تیم تراکتورسازی مدیون بودید؟

چون از این تیم توانستم به تیم ملی راه یابم و آقای گلی را تجربه کنم.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

این روزها هیچ کس مثل آندو تیموریان در تمرینات تیم ملی باعث انبساط خاطر هم تیمی هایش نمی شود. آندو که مدام مشغول شوخی کردن و خنداندن هم تیمی هایش است ، این روزها به شدت با اشکان دژاگه رفاقت ریخته. هافبک ارمنی تیم ملی در تمرینات سعی کرده ، بازیکن تازه وارد تیم ملی را خیلی گرم تحویل بگیرد تا خدای ناکرده ، او احساس تنهایی در تمرینات نکند. دژاگه که این روزها بخش عمده ای از فکرش پیش دخترش است که شب بازی ایران با ازبکستان به دنیا خواهد آمد ، با بودن تیموریان در کنارش ، حسابی احساس راحتی می کند.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام ؛ سید مهدی رحمتی اعلام کرد:«برخلاف شایعات، هرگز به پرسپولیس نمی روم.» او درباره تمدید قرارداد با استقلال هم توضیح روشنی نداد: «قراردادم با این تیم تمام شده و شاید نماندم.» او در پاسخ به این سوال که پس به چه تیمی خواهی رفت، لبخندزنان جواب می دهد: «فکر کنم به بچه داری مشغول شوم!» درباره آینده گلر تیم ملی شایعات بسیاری شنیده می شود. دیروز نیز خبر مذاکره او با مس کرمان در رسانه ها مطرح شد که سید مهدی رحمتی این شایعات را نیز رد کرد: «نه، به مس هم نمی روم!»


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام ؛ خسرو حیدری مدافع استقلال یک بار دیگر تاکید کرد، تمام ستاره های فصل گذشته این تیم در استقلال می مانند. او در این باره می گوید: «من فعلا ۲۰ روز بازیکن آزاد هستم! بعد از آن تصمیم قطعی ام را می فهمید. در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم.» حیدری همچنین درباره بازی با ازبکستان می گوید: «اینکه بگوئیم آنها ۵،۶ بازیکن خود را در اختیار ندارند، حرف درستی نیست. قطعا بازیکنان خوبی دارند که جایگزین شان کنند. شک نکنید بازی سختی در اینجا خواهیم داشت ولی باید یک استارت خوب در مسابقات بزنیم. گرفتن سه امتیاز، بهترین اتفاق است که می تواند بیفتد.» او اضافه می کند: «ما هم تیم قدرتمندی داریم و برای باختن به ازبکستان نیامده ایم.»


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام نمازی درباره شرایط مجتبی جباری خاطر نشان کرد: جباری از ناحیه مینیسک پا تا حدی آسیب دیدگی‌ دارد، اما مشکل اصلی او مربوط به ناخن پایش می‌شود. شرایط او هم پس از تمرین امروز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد ، هر چند به احتمال قوی در بازی با ازبکستان به میدان خواهد رفت.

مربی تیم ملی شرایط این تیم را پیش از بازی با ازبکستان مساعد ارزیابی کرد و گفت: همه چیز خوب است و بازیکنان کاملا آماده بازی با ازبکستان هستند. تمرین امروز و برنامه‌های ما تا بازی فردا با هدف بالا بردن تمرکز بازیکنان برای انجام این مسابقه است.


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: جباری ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

اختصاصی آبیته -دغدغه این روزهای تمام استقلالی ها بستن یک تیم خوب برای فصل آینده است . همه ی نگاهها این روزها به سمت امیر قلعه نویی رفته تا ببینند وی چه بازیکنانی را برای تیم فصل آینده ش مد نظر دارد .

بی شک یکی از پستهایی که قلعه نویی قصد خانه تکانی و تقویت آن را دارد خط حمله است . گفته می شود سه بازیکن در لیست امیر قلعه نویی برای این پست وجود دارند که در ادامه با آنها آشنا می شویم .

..:: نقل و انتقالات 91-92 ::..

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در استقلال به عنوان دستیار امیرقلعه نویی عنوان کرد: فکر می‌کنم مربیگری در استقلال و کنار پرافتخارترین مربیان لیگ کم از سرمربیگری نیست و از بین گزینه‌هایی که برای کار کردن داشتم استقلال شرایطش بهتر از همه بود.

وی درباره اینکه آیا پیش از این هم با امیر قلعه‌نویی هم همکاری داشته یا خیر، اظهار داشت: این تجربه دوم من محسوب می شود. سال ۸۶ که از تیم مس کرمان با هم همکار بودیم به استقلال آمدیم و این تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. قلعه‌نویی کارم را دیده بود. ضمن اینکه من استقلال را در شرایط خوبی حتی برای قهرمانی در آسیا می‌بینم و پس از جلسه‌ای که با هم گذاشتیم تصمیم گرفتم به استقلال بیایم.


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک خلاق تیم فوتبال الشارجه امارات بار دیگر به تیم سابق خود باز می گردد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، ایمان مبعلی، هافبک دائما ذخیره فصل گذشته الشارجه امارات به استقلال بر می گردد تا سهمیه بازیکن آسیایی استقلال پر شود. مبعلی که ابتدای فصل گذشته از استقلال جدا شد و به تیم اماراتی الشارجه پیوست به هیچ وجه نتوانست در این تیم موفق باشد. ایمان که در سال اول حضور مظلومی به استقلال آمده بود در این تیم در ایامی که جباری مصدوم می شد، مجال برای بازی پیدا می کرد. به نظر می رسد توصیه های یکی از گزینه های اصلی مدیریت استقلال که اصالتی خوزستانی دارد در بازگشت قریب الوقوع مبعلی به استقلال، بی اثر نبوده است. پیش از این قلعه نویی میثم بائو را به استقلال برگرداند و جذب مبعلی در خط هافبک درحالی که عمده مشکل استقلال در پست دفاع و هافبک چپ است، می تواند بیش از قبل شایعه جدایی هافبک های فعلی استقلال یعنی جباری و تیموریان که با تیم قرارداد ندارند را قوت ببخشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید