اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 کاپیتانی حق مجیدی بود

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم،حالا بیشتر در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازی دیده می شود و در تیمی هم فعالیت نمی کند.

حجازی در مورد شرایط فعلی اش بعد از جدایی از استقلال می گوید:«با چند جا مذاکره کردم اما به توافق نرسیدیم. از لیگ یک هم دو پیشنهاد داشتم اما تیمهای خوبی نبودند که بتوانم در آنها کار کنم. یعنی شرایطشان جوری بود که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند و فقط می توانستند در میانه های جدول دست و پا بزنند به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در جشن پیراهن استقلال که از طرف باشگاه ترتیب داده شد شرکت نکردید خاطرنشان می کند:«من در آن ساعت در مدرسه فوتبالم کلاس داشتم و وقتی کلاس تمام شد به دلیل دوری مسافت توانستم در جشن شرکت کنم اما از اتفاقاتی که آنجا رخ داده با خبر هستم.»حجازی تاکید می کند:«شنیده ام که عده ای از هواداران پدرم با پیراهن هایی که عکس او روی آنها بود درسالن حاضر شده بودند اما مسئول کانون هواداران استقلال دستور گرفته بود که جلوی آنها را بگیرد و بگوید لباسهایتان را در بیاورید و ناصر حجازی را تشویق نکنید! سال گذشته هم همین طور بود و عده ای در استادیوم نمی گذاشتند پدرم تشویق شود.آقایان از شنیدن نام پدرم هم می ترسند.»

فرهاد مجیدی هم که به دلیل بازوبند کاپیتانی به استقلال برنگشت.حجازی در این خصوص می گوید:«بحث کاپیتانی بحثی توافقی بین سرمربی و بازیکنان است. در هر تیمی ملاک و معیار مشخصی برای کاپیتانی وجود دارد اما مگر می شود مجیدی در استقلال باشد و کاپیتان این تیم نباشد؟ از هر نظر که بخواهید حساب کنید بازوبند حق مجیدی بوده اما خوب این تصمیم کادر فنی استقلال است. بالاخره نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و از اسپانیا آمده و توقعاتی دارد.»


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ناصرخان حجازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
یک موی گندیده ناصر حجازی به تمام اعضای هیئت مدیره می‌ارزد. این حرف را از قول من صد درصد بنویسید. آقایان فکر می‌کنند به صورت دائمی روی آن صندلی ماندگار هستند غیر از فتح‌الله‌زاده هیچ کس بر سر مزار پدرم در مراسم سالگرد حاضر نشد. هر شخص دیگری به جزء مظلومی بود اگر در چهار دربی پی‌در‌پی پرسپولیس را می‌برد در تمام تالارهای تهران جشن و میهمانی می‌گرفت. بعد از قهرمانی جام حذفی یک نفر از اعضای هیئت مدیره به جز فتح‌الله‌زاده به ما خسته‌نباشی نگفت. حتی یک جشن کوچک نگرفتند تا ما را خوشحال کنند و انگار نه انگار که قهرمان شدیم و در کورس قهرمانی لیگ برتر هم بودیم.
به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس،مربی فصل گذشته تیم استقلال گفت: آقایان ۴ ماه پیش سرمربی استقلال شده بودند ولی هیچ‌کس حرف ما را باور نمی‌کرد.

خبر انتخاب امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم استقلال و تناقض‌گویی‌های اعضای هیئت مدیره مبنی بر اینکه سرمربی تیم استقلال انتخاب شده و یا قرار است انتخاب شود بازتاب زیادی داشته است.

آتیلا حجازی مربی فصل گذشته تیم استقلال در خصوص این انتخاب صحبت‌هایی دارد که خواندنش خالی از لطف نیست.

فرزند ناصر حجازی دست به افشا‌گری زده که متن مصاحبه وی را در زیر می‌خوانید.

***

حتما خبر دارید که قلعه‌نویی سرمربی استقلال شده است؟

مبارکشان باشد. ما برای هر کس که سرمربی استقلال باشد آرزوی موفقیت می‌کنیم.

شنیده‌ایم که با شما تماس گرفته‌اند و خواستار ادامه همکاری با استقلال در کنار قلعه‌نویی شده‌اند درست است؟

خودش با من هیچ صحبتی انجام نداده و شاید اگر بگویم با من حرف زده‌اند بروند و تکذیب کنند، اما نزدیکانش یک ماه پیش با من صحبت کردند و به من گفتند که او دارد به استقلال بر می‌گردد بیا و بنشین تا با هم صحبت کنیم.

مگر آنها از یک ماه پیش می‌دانستند که می‌خواهند به استقلال برگردند؟

شما کجای کار هستید؟ سه چهار ماه پیش به پرویز مظلومی گفتم که این کادر فنی رفتنی است و انگار اصلا در باغ نیستی که مظلومی باورش نمی‌شد و من هم فقط می‌خندیدم.

حال تکلیف چه شد؛ با قلعه‌نویی کار می‌کنید؟

مسئله یک چیز نشدنی است و امکان ندارد که اتفاق بیفتد، هر چند که سر نخواستن ما دعوا است. اما می‌خواهم یک چیزی بگویم.

|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: آتیلا حجازی ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پارچه نوشت « ناصر حجازی » در ورزشگاه ویمبلی لندن در فینال ليگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا
بازی بارسلونا _ منچستر یونایتد


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
پسر مرحوم ناصر حجازی گفت: «حتما بازیکنان استقلال بیزینس و خانواده هایشان بودند که به مراسم ختم پدرم نیامدند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، مراسم سالگرد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال روز پنجشنبه در بهشت زهرا برگزار شد. چهره‌های سرشناسی در این مراسم حضور داشتند. نکته تعجب‌آور اما غیبت بازیکنان استقلال در این مراسم بود که حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورد.
آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی در پاسخ به این سوال که آیا از غیبت بازیکنان استقلال در مراسم سالگرد پدرتان ناراحت نیستید گفت: «این موضوع برای من اهمیتی ندارد و مهمترین چیز حضور گسترده مردم در این مراسم بود. آنها با حضور در بهشت زهرا ما را شرمنده خودشان کردند. حتما بازیکنان استقلال درگیر بیزینس و خانواده‌هایشان هستند که به این مراسم نیامدند ولی همین که بسیاری از مردم با اتوبوس از شیراز، اهواز، تبریز و شهرهای دیگر به تهران آمدند بسیار با ارزش است.»
حجازی در مورد وضعیت کادر فنی استقلال برای سال آینده اظهار داشت: «من در این مورد خبر خاصی ندارم. در حال حاضر خودم 2 پیشنهاد از لیگ دسته اول دارم و به این فکر می‌کنم که به عنوان سرمربی کار کنم. البته این به شرطی است که شرایط کار کردن برایم مهیا باشد و بتوانم کار مفیدی انجام داده و نتیجه خوبی بگیرم.»
از حجازی در مورد شایعه حضور قلعه‌نویی در استقلال سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب داد: «من هیچ گونه اطلاعی از باشگاه استقلال ندارم. در ضمن هنوز وضعیت کادر فنی و مدیرعامل مشخص نیست. من هم منتظر ماندم تا تکلیف همه چیز مشخص شود و فعلا هیچ خبری ندارم.»
 


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم استقلال را یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان معرفی کرد.
 
 
 

* شریفات، یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز در نامه ای به باشگاه استقلال، اسماعیل شریفات را به عنوان یکی از ستاره های جوان لیگ قهرمانان آسیا معرفی و برای وی در ادامه رقابت های آرزوی موفقیت کرد.
 

 * دعوت خانواده ناصر حجازی از هواداران
اهمیت دیدار عصر امروز استقلال مقابل الریان باعث شده تا بسیاری از پیشکسوتان استقلال طی صحبت هایی، اعلام کنند تا قصد دارند برای دیدار امروز استقلال و حمایت از نماینده فوتبال کشورمان در آسیا به ورزشگاه آزادی بروند. بر همین اساس خانواده ناصر حجازی، اسطوره ملی فوتبال ایران نیز طی فراخوانی در سایت شخصی اسطوره، از عاشقان نام ایران و دوستداران استقلال و ناصرحجازی خواستند تا با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از نماینده ایران بپردازند.

* قول پاداش به آبی‌ها

علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز که تیمش به تازگی به دسته اول راه پیدا کرد، به بازیکنان تیم استقلال وعده داده در صورت پیروزی در مسابقه امروز مقابل الریان قطر نفری دو میلیون تومان به آنها پاداش می دهد. وی در امارات نیز بعد از بازی آبی پوشان با الجزیره که با نتیجه تساوی به پایان رسید نفری 700 درهم به بازیکنان پاداش داد.
 

دیدار استقلال و الریان ساعت 19:20 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , شریفات , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , پوریا پورسرخ , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید