اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اخبار رسیده حکایت از آن دارد که قلعه نویی تصمیم به ماندن در تراکتور گرفته است. قلعه نویی در چند هفته گذشته بارها اعلام کرده بود در صورتی که باشگاه خواسته هایش را عملی کند در تراکتور می ماند.
 
به نوشته تماشا: خبری که می تواند برای طرفداران تبریزی خوشحال کننده و برای بعضی از آبی هایی که دو هفته پیش با خود ثانیه شمار به ورزشگاه تختی تهران بردند، ناراحت کننده باشد، توافق امیر قلعه نویی با تراکتورسازی برای تمدید قرارداد و ادامه حضور روی نیمکت تیم تبریزی در فصل آینده است. 

 
پس از کش و قوس های فراوان در چند هفته گذشته و شایعاتی مبنی بر تمایل او برای برگشت به استقلال، هر روز اخبار ضدونقیضی در این مورد به گوش می رسید. حتی شایعاتی مطرح شد که قلعه نویی با چند بازیکن صحبت کرده است تا فصل آینده آنها را با خود به استقلال ببرد. 

 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , تراکتور ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فیفا، تیم فوتبال استقلال را به دلیل شکایت رینالدو، به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: «رینالدو به دلیل طلبی که از ما داشت به فیفا شکایت کرد و امروز در نامه‌ای از سوی فیفا باشگاه استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید شد.»

وی اضافه کرد: «باید تا یک هفته آینده مبلغ 250 میلیون تومان به رینالدو پرداخت کنیم چرا که در غیر این صورت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.»

فتح الله زاده تاکید کرد: «قرار شد آقای رسولی نژاد و هیئت مدیره 60 هزار دلار به ما کمک کنند و بقیه مبلغ را خودم تهیه کنم تا پول رینالدو را پرداخت کنیم.»

رینالدو بازیکن اهل پرو زمانی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود به این تیم پیوست اما به دلیل آسیب دیدگی خیلی کم در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت و در نهایت بدون اینکه تاثیرگذاری داشته باشد، از این تیم رفت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: رینالدو , واعظ , قلعه نویی ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در حالی که هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، سرمربی تراکتورسازی با دو، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتر مواجه شده و این در حالی است که وضعیت او برای فصل آینده مبهم است.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از فارس، هفته‌هاي اخير بارها خبر بازگشت قلعه‌نويي به استقلال در روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري منتشر شده ولي اين مربي هنوز اظهارنظر شفافي در مورد فصل آينده نداشته است. او در تلاش است تا به استقلال برگردد ولي اگر اين اتفاق نيفتاد، قلعه‌نويي مي‌تواند پيشنهاد تراكتور را هم براي سال آينده بررسي كند. البته اين پايان ماجرا نيست چرا كه مسوولان باشگاه سايپا هم تمايل به آوردن قلعه‌نويي دارند و حتي تماس‌هايي با او گرفته‌اند. يكي از مسوولان رده بالاي باشگاه سايپا در تماسي كه با قلعه‌نويي داشته، از او خواسته كه براي مذاكره به باشگاه سايپا برود و حتي سايپايي‌ها به سرمربي فعلي تراكتورسازي وعده‌ داده‌اند كه خواسته‌هاي اين مربي را در مورد جذب بازيكن فراهم كنند و تيمي در حد قهرماني ببندند. حالا بايد ديد قلعه‌نويي براي فصل آينده چه تصميمي خواهد گرفت.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: سایپا , امیر قلعه نویی , استقلال ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شایعه ای که اگر صحت داشته باشد فاجعه است؛
 

 
 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
امیر قلعه‌نویی: آقای فردوسی پور ساکت شو!

به گزارش افکار نیوز ، سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود. وی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود.

فردوسی پور در گفتگوی تلفنی اش با مجید جلالی با لحن قلعه نویی به او گفت آقای جلالی خیلی مردی! و همین جمله باعث ناراحتی قلعه نویی شده بود. وی که روی خط آمده بود تا درباره برنامه ریزی لیگ صحبت کند چند بار به فردوسی پور گفت ساکت شود تا بتواند حرف بزند!


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: فردوسی ژور , قلعه نویی , نود ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امیر قلعه‌نویی خوشحال بود که تیمش توانسته راه‌آهن را شکست دهد.


 
به گزارش خبرآنلاین : امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل راه آهن در كنفرانس خبری شركت كرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید كه وی گفت: «این كارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یك بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیك بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

 
او درباره تغییر مكان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینكه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است كه می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینكه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم كه این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این كار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌كردیم كه مسابقات همزمان نباشند.»

 
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود كه در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با كسی صحبت نكرده‌ام.»
همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض كنم...» كه قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این 30 سال برای اولین بار است كه كسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض كنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌كنم كه با شما موافق نیستم.»

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قلعه نویی از لیدر های خودش برای اومدن به استقلال استفاده کرد

 امیرخان شما بین استقلالی ها محبوبی و استقلالی ها هم هیچ موقع زحماتتو فراموش نمی کنن ولی این کارا با اخلاق یک استقلالی باغیرت سازگار نیست که وقتی استقلال تو کورس قهرمانی هستش برای تیمش حاشیه درست کنی.
خبرگزاری فارس: روزشمار تماشاگران برای بازگشت قلعه‌نویی به استقلال 

  به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی درحالی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار می شود که تعدادی از طرفداران آبی‌پوش با نصب بنری که روی آن نوشته شده "22 روز تا بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" به حمایت از سرمربی تراکتورسازی پرداختند.

* هنگامی که استقلال در بوشهر دروازه‌اش باز شد، تماشاگران تراکتورسازی علیه این تیم شعار داده و خوشحالی می‌کردند.

* در بین دو نیمه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

* در بخشی از ورزشگاه در طول بازی شعارهایی توسط تماشاگران تراکتور علیه بازیکنان راه‌آهن سر داده شد.

*در پایان بازی امیر قلعه نویی به سمت دایی رفت و به او خسته نباشید گفت.

*هواداران تیم تراکتور‌سازی بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم به تشویق قلعه‌نویی پرداختند. 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به فشردگی که بازیهای تیمش دارد و سازمان لیگ حاضر نشد دیدارهای آبی پوشان را یک روز جابجا کند گفت: برخی تیم ها هر وقت می خواهند راحت زمان و محل بازیشان را عوض می کنند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.
به گزارش مهر، پرویز مظلومی بعدازظهر امروز شنبه در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: این عدالت نیست که ما برای بازیهایمان در لیگ هر 4 روز یکبار به میدان برویم اما تراکتورسازی 10 روز یکبار بازی کند. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بودیم زمان بازیهای ما را طوری برنامه ریزی کنند که بازیکنان خسته نشوند اما کسی به حرف ما گوش نکرد.

 
مظلومی خاطرنشان کرد: ما فرصت خوب تمرین کردن را نداشته ایم و برای دیدار با شاهین بوشهر فقط یک جلسه تمرین کردیم اما رقیبان ما برای قهرمانی فرصت کافی را داشته اند. متاسفانه در شرایط فعلی به درخواست های ما توجهی نمی شود اما برخی تیم ها هر وقت می خواهند زمان بازیشان را تغییر می دهند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.

 
سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار با شاهین را حساس خواند و گفت: هر دو تیم نیاز به برد دارند. ما چهار فینال پیش رو داریم که باید در همه این بازیها به پیروزی برسیم. در مقابل شاهین هم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و می خواهد در شهر خودش سه امتیاز را بگیرد. آنها در فینال جام حذفی ما را اذیت کردند و می دانم که روز یکشنبه کار سختی پیش رو داریم.

 
مظلومی در مورد انتقاد برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال که خواستار استفاده از آنها در ترکیب تیم شده اند گفت: در همه جای دنیا ترکیب اصلی تیم ها مشخص است و سایر بازیکنان ذخیره هستند. با این حال هر وقت لازم بوده است ما از بازیکنان نیمکت نشین هم استفاده کرده ایم . این جزو اختیارات کادر فنی است که هر وقت صلاح بداند از بازیکنان استفاده کند.

 
وی در مورد تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم مسابقات لیگ قهرمانان را براساس لیگ کشورهای شرق آسیا تنظیم کرده  که در این شرایط ما و کشورهای عربی ضرر می کنیم. فدراسیون فوتبال باید به این مسئله اعتراض کند و شرایط عادلانه ای را فراهم کند.

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , قلعه نویی ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید