اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
به طور حتم اخلاق مداري در صدر اهداف ما جاي دارد. در استقلال بايد جايگاه‌ها مشخص باشند...» كه شايد جمله امیر مستقيما به بازيكناني مثل جباري اشاره دارد

 
به گزارش گل – امير قلعه‌نويي كه حالا به عنوان سرمربي استقلال مصاحبه مي‌كند در اولين گام بعد از توافق امروز با رئيس هيات مديره اعلام كرد كه باشگاه براي جذب بازيكنان و تقويت براي فصل آينده بايد وارد عمل بشود.
از دست ندهید

 
مظلومي:خواست خدا بود كه از استقلال برومفتح‌الله‌زاده مهره غيرقابل پيش بيني معادلات
 قلعه‌نويي مي‌گويد:«‌هنوز درباره بازيكنان به جمع بندي نرسيده‌ام اما به زودي ليست بازيكنان فصل بعد را اعلام مي‌كنم تا باشگاه براي جذب آنها وارد عمل بشود.» 
به گزارش سايت گل امير قلعه‌نويي كه نشان داده استاد بستن تيم است در گام اول بايد تكليف خود را با ستارگان استقلال روشن كند. بازيكناني كه حضور امير در باشگاه چندان خوشايندشان نيست و شايد سر از تيم‌هاي ديگر دربياورند چهره‌هايي مثل مهدي رحمتي و مجتبي جباري كه مصاحبه‌هاي تندي عليه قلعه‌نويي داشته‌اند. 

 
اگر قلعه‌نويي سرمربي استقلال شده باشد ممكن است جباري و رحمتي از جمع آبي‌پوشان جدا بشوند البته شايد هم اتفاقات آنطور كه به نظر مي‌آيد پيش نرود و طرفين به نفع يك تيم بهتر در سال اينده با هم مصالحه كنند. 
قلعه‌نويي درباره جلسه امروز مي‌گويد:« ما درباره مسائل مختلفي صحبت كرديم و در نهايت قرار بر اين شد كه من در خدمت تيم محبوبم باشم.» اين سومين حضور قلعه‌نويي در استقلال محسوب مي‌شود قلعه‌نويي در 2 مرتبه قبلي استقلال را به قهرماني رسانده است او مي‌گويد:« وقت كمي داريم و بايد كار را هر چه سريع‌تر آغاز كنيم. هدف ما اين است كه تيمي بسازيم كه دل 20 ميليون هوادار استقلال شاد بشود، تيمي كه مردم از من انتظارش را دارند و خودم هم از خودم توقع دارم.» 
يك نكته جالب در حرف‌هاي امير به آنجا برمي‌گردد كه وي گفته است:« به طور حتم اخلاق مداري در صدر اهداف ما جاي دارد. در استقلال بايد جايگاه‌ها مشخص باشند...» كه شايد اين مساله مستقيما به بازيكناني مثل جباري اشاره دارد.
 قلعه‌نويي مي‌گويد:« من مي‌خواهم استقلال را از بعد تاكتيكي متحول كنم و يك تيم خيلي قدرتمند بسازم.» بعد از 4سال‌ موفقيت متوالي هواداران استقلال حرف امير قلعه‌نويي را راحت باور مي‌كنند. او قبلا هم از پس اين كار برآمده.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
نخستین تمرین تیم ملی بعد از بازی با آلبانی ، تحت تاثیر انتخاب سرمربی استقلال بود.جباری در تمرین عصر دوشنبه حسابی از هم تیمی هایش طعنه شنید. او شاید بعد از ۷ سال از استقلال برود
به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرآنلاین، تمرین عصر دوشنبه تیم ملی در زمین کمپ بشیکتاش درحالی آغاز شد که یک روز بعد از بازی سنگین دوستانه تیم ملی و آلبانی ، کروش تنها می خواست بازیکنانش ریکاوری کنند.

شروع این تمرین درست همزمان شده بود با اعلام خبر رسمی انتصاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید استقلال و این تیم که با داشتن ۵ ملی پوش ، بیشترین تعداد ملی پوشان را در میان همه تیم های لیگ برتری دارد در راس حرفهای قبل تمرین ملی پوشان قرار گرفت. حضور دوباره قلعه نویی در استقلال برای ۳ ملی پوش این تیم اهمیت ویژه ای دارد.


مهدی رحمتی ؛ گلر شماره یک تیم ملی اگرچه این اواخر تماس هایی با قلعه نویی داشته و روابط شان مثل نوروز به هم ریخته نیست اما به هر حال دو دعوای کلامی شدید را با سرمربی سابقش داشته. این دو از ابتدای امسال و بر سر تصمیم سید جلال حسینی برای انتقال به تراکتورسازی یا استقلال با هم به مشکل خوردند و تماس های تندی میان شان برقرار شد.

تا جایی که رحمتی در بازی برگشت با تراکتورسازی در تبریز ، می خواست برابر تیم قلعه نویی پنالتی بزند! او بعد از بازی نوروزی تیمش با نسف قارشی هم به شدت از قلعه نویی انتقاد کرد و گفت استقلال ارزانی این مربی که مدام افرادش با او تماس می گیرند و می گویند قلعه نویی بر می گررد و اول از همه رحمتی را بیرون می کند.

دیگر بازیکنی که حضور قلعه نویی در استقلال برایش اهمیتی ویژه دارد ، مجتبی جباری است. این دو هیچگاه با هم رابطه خوبی نداشتند و بارها با یکدیگر درگیری کلامی پیدا کردند. جباری هم در بازی استقلال و تراکتورسازی برخورد بدی را با قلعه نویی داشت و حالا با آمدن او حتی قبل از رحمتی ، این جباری است که باید به پیشنهاد قطری اش فکر کند.


آندو تیموریان هم دیگر بازیکنی است که با قلعه نویی خیلی میانه خوبی ندارد اگرچه مشکلی هم با این مربی تا به حال نداشته است اما تا به حال دوبار دعوتش را برای همکاری مشترک رد کرده است. یکبار برای سپاهان که ترجیح داد به تراکتورسازی برود و یکبار هم پیشنهاد تراکتورسازی که استقلال را به آن ترجیح داد.

بر همین اساس بود که با اعلام خبر حضور قلعه نویی در استقلال همه ملی پوشان از کریمی و نکونام گرفته تا جوانترهای تیم ، مدام خودشان را به این ۳ می رساندند و بازگشت ژنرال را به استقلال تبریک می گفتند!

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.
    
به گزارش ایرنا: 'علی فتح الله زاده' در واكنش به خبر وزارت ورزش و جوانان كه 'امیر قلعه نویی' را سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی كرده، با رد تلویحی این خبر گفت: سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه انتخاب می كند.

 
علی فتح الله زاده' دوشنبه شب پس از پایان جلسه هیات رییسه باشگاه استقلال تهران در وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اعلام كرد: در تمام دنیا، سرمربی یك باشگاه را مدیرعامل انتخاب می كند.

 
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.

 
فتح الله زاده خطاب به رسانه ها گفت: باید دو روز دیگر صبر كنید تا تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و پس از آن مطلع شوید كه سرمربی تیم استقلال چه فردی است.

 
وی در ادامه افزود: روز یكشنبه 'پرویز مظلومی' و امروز 'امیر قلعه نویی' برنامه های خود را به هیات مدیره باشگاه استقلال ارایه كردند.

 
فتح الله زاده با تایید اینكه گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال امیر قلعه نویی است، اظهار داشت: اما از آنجا كه هنوز موضوع مدیرعاملی باشگاه استقلال شفاف نشده است و هر روز عده ای می گویند فرد دیگری است و یك روز بنده می شوم، باید صبر كنیم نخست تكلیف مدیرعاملی باشگاه استقلال مشخص شود.

 
وی افزود: بحث امروز این بود كه اول مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود سپس در خصوص سرمربی تصمیم گیری كنیم.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است، امیر قلعه نویی قرار است تا دو روز دیگر برنامه های خود را بدهد و وزیر ورزش و جوانان نیز در این دو روز تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص كند.

 
وی در خصوص وضعیت روانی حاكم بر جلسه نیز گفت: جلسه دوستانه ای بود چرا كه ما چند ماه است داریم با همدیگر كار می كنیم.

 
فتح الله زاده افزود: با وجود هواداران پر شمار استقلال اگر مجبور باشم سخت ترین شرایط را تحمل كنم در این تیم خواهم ماند اما همه چیز منوط به تصمیم وزیر ورزش و جوانان است.

 
وی در ادامه در خصوص ارتباط خود با 'احمد رسولی نژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا هفته گذشته ارتباط خوبی با هم داشتیم اما اطلاعاتی كه در طول یك هفته گذشته به دستم رسید نظرم را به حدی عوض كرد كه حاضر نبودم در این نشست شركت كنم.

 
وی افزود: پس از تماس رسولی نژاد و درخواست او مبنی بر حضور حتمی در جلسه تصمیم گرفتم به این نشست بیایم.

 
مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: این حق را برای امیر قلعه نویی قائل هستم كه بخواهد با مدیرعامل دلخواه خود كار كند.

 
وی گفت: اما هنوز زود است كه در خصوص استقلال تصمیم گیری كنیم و به نظر من باید تا روز شنبه هفته آینده صبر كنیم.

 
فتح الله زاده در خصوص نتایج سفر خود به تركیه به همراه وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از وزیر ورزش و جوانان خواستم عملكردم در استقلال را به دقت بررسی كند و اگر به این نتیجه رسید كه موفق بوده ام، بگذارد كار خود را ادامه دهم.

 
وی افزود: مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران از پست وزارت در ایران بالاتر است بنابراین معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید با تامل بیشتری در خصوص من تصمیم گیری كند.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: در هر حال اگر وزیر ورزش و جوانان نخواهد كه در این پست فعالیت كنم، حق طبیعی است و من به آن عمل خواهم كرد.

 
وی در ادامه در خصوص شانس خود برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: اگر یكی دیگر از اعضای هیات رییسه استقلال موافق حضور من در این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشد، 30 درصد شانس دارم تا فصل آینده نیز مدیرعامل باشگاه باشم.

 
وی افزود: به شخصه معتقدم مدیرعامل نباید در كار سرمربی تیم دخالت كند.

 
فتح الله زاده افزود: وزیر ورزش و جوانان قول هیچ پست و سمتی را به من نداده است و اگر بگوید در پست دیگری كار كن، اطاعت می كنم و اگر بگوید برو، می روم.

 
وی در واكنش به پرسش ایرنا در این باره كه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام كرده 'امیر قلعه نویی' هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفته است، گفت: او به عنوان یك گزینه جدی مطرح است و اكثریت اعضای هیات مدیره خواهان حضور او هستند اما تكلیف سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه مشخص می كند

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 7 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد که اگر جاي رئيس هيئت مديره اين باشگاه بود فتح‌الله‌زاده را روي چشمش مي‌گذاشت.



   به گزارش خبرگزاري فارس،


* شما به خودتان لقب مديرعامل موفق مي‌دهيد يا ناموفق؟


من فکر مي‌کنم جواب اين سؤال را خود شما بايد بدهيد. تيمي که قهرمان جام حذفي ايران شده و در جام ديگر مقام سوم را بدست آورده موفق بوده يا نه؟


* جام حذفي به اندازه ليگ اهميت دارد؟


وقتي AFC مي‌خواهد سهميه آسيايي بدهد اول تيم قهرمان ليگ و بعد قهرمان جام حذفي را مي‌خواهد و پس از آن اولويت را به تيم دوم ليگ مي‌دهد. ما سال گذشته دوم شديم اما براي آنکه به آسيا راه پيدا کنيم در دو بازي پلي‌آف به ميدان رفتيم.


* ولي قبول داريد در جام حذفي تيم‌هايي بازي مي‌کنند که زياد در سطح بالا نيستند.


چرا شما آن سوي قضيه را نگاه نمي‌کنيد،‌ تيم‌هاي مثل تراکتورسازي و سپاهان مقابل همين تيم‌هاي سطح پائين حذف شدند. جام حذفي اهميت خيلي زيادي دارد. بعد از قهرماني در ليگ معتبرترين رويداد قهرماني در جام حذفي است.


* امسال کارنامه خودتان را در باشگاه استقلال موفق مي‌دانيد يا ناموفق؟


چون ما امسال تيم را کهکشاني بستيم همه مي‌گويند بايد دو جام مي‌گرفتيم که البته حق هم دارند اما اگر حاشيه‌هاي نابجا وارد تيم ما نمي‌شد، جام دوم را هم به راحتي مي‌گرفتيم.


* دو موضوع مهم به عنوان انتقاد از شما مطرح مي‌شود، اول اينکه با جدايي فرهاد مجيدي موافقت کرديد، چرا؟


شما مي‌توانيد حتما تاييد کنيد که با بودن مجيدي ما موفق مي‌شديم؟ فرهاد مجيدي در 7 بازي استقلال موفق به گلزني نشد و هنگامي که به قطر هم رفت در ابتدا همين شرايط داشت. او بازيکن بزرگي است اما با رفتن او به لحاظ گلزني کم نياورديم. متاسفانه خط هافبک ما از کار افتاد نه خط حمله استقلال. من اعتقاد دارم خط هافبک تيم ملي ايران هم با مصدوميت جباري، حيدري و تيموريان از کار افتاد. حال شما به اين 3 نفر فرهاد مجيدي را هم اضافه کنيد. شما ديديد وقتي اين 3 نفر به ترکيب برگشتند به همه تيم‌ها 3 تا 3تا زديم.


مجيدي بسيار مؤثر بود ولي حرف شما را قبول ندارم. در قديم يک مو از سبيل گرو مي‌گذاشتند و حرف‌ها را نوعي قول حساب مي‌کردند. وقتي من با اين شرط فرهاد مجيدي را به استقلال آوردم چطور مي‌توانستم به او اجازه ندهم که نرود.


* انتقاد دوم مماشات شما با بازيکني مثل جباري است، چرا ابتدا گفتيد که با او برخورد مي‌کنيد اما اين کار را نکرديد.


زماني اقتدار مربوط به مدير باشگاه است و زماني هم به سرمربي برمي‌گردد. من پرويز مظلومي را صدا کردم و گفتم، شما مي‌خواهيد که جباري را محروم کنيم يا نه، ايشان گفت: در ازبکستان تيموريان، عمران‌زاده و حمودي را در اختيار ندارم. اگر جباري هم نباشد، همان جا حذف مي‌شويم. اينجا بحث يک تيم ايراني مقابل يک تيم خارجي بود. وقتي سرمربي به بازيکن احتياج دارد، من قبول مي‌کنم.


وقتي در زمين بازي خطايي صورت مي‌گيرد، داور آوانتاژ و بعدا کارت زرد را نشان مي‌دهد. من هم همين کار را کردم. در آن لحظه آوانتاژ دادم اما الان برخورد مي‌کنم. متاسفانه ما را مظلوم جلوه دادند. من نامه را نوشتم و او را به کميته انضباطي فدراسيون معرفي کرديم. چه کسي گفته که جباري را بخشيدم؟


* سؤال ديگري که مطرح مي‌شود اين است که چرا ابتداي فصل گذشته با امير قلعه‌نويي ناهار صرف کرديد؟


جالب است، يک موقع من را مي‌کوبند که چرا با قلعه‌نويي ناهار خوردم و يک موقع هم مي‌گويند چرا او را انتخاب نکردي. اين حاشيه‌ها هميشه درست مي‌شود. اصلا شما به من بگوئيد وقتي در يک خانواده خواهر و برادر با هم اختلاف پيدا مي‌کند وظيفه يک پدر چيست؟


* اما اين مسئله باعث ايجاد حاشيه ‌شد.


عملا اين مسئله اتفاق نيفتاد. من 2 سال با پرويز مظلومي قرارداد بستم و تا پاي قراردادم ايستادم. پس قبول کنيد که در حرفم تغيير ايجاد نشده. خيلي‌ها مي‌گفتند اگر تغييرات ايجاد کنيد استقلال بهتر نتيجه مي‌گيرد اما من پاي سرمربي تيمم ايستادم. حالا که پاي حرفمان ايستاده‌ايم، جور ديگري ما را مي‌زنند.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , قلعه نویی ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

ه‌نویی و جعفری در برنامه ورزش و مردم ناخواسته مبلغ قرارداد سرمربی تراکتورسازی را فاش کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین؛ در برنامه صبح امروز ورزش و مردم، امیر قلعه‌نویی مهمان بود و در ابتدای صحبت‌هایش گفت که 300 میلیون تومان از تراکتورسازی طلب دارد.

در اواسط برنامه، سردار جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روی خط آمد و بحث او با قلعه‌نویی در مورد پرداخت نشدن طلب بازیکنان بود که قلعه‌نویی می‌گفت تراکتورسازی هنوز 30 الی 40 درصد پول بازیکنان را نداده است اما جعفری می‌گفت آن‌ها فقط 20 درصد از قراردادها را پرداخت نکرده‌اند.

جعفری همچنین تاکید کرد که خود قلعه‌نویی تنها 20 درصد از قراردادش را نگرفته است.

با این حساب اگر 20 درصد از قرارداد قلعه‌نویی معادل 300 میلیون تومان بشود، با یک حساب و کتاب ساده می‌توان متوجه شد که قرارداد این مربی برای این فصل یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم اما او از ما خواست صبر کنیم.
به گزارش مشرق، غلامحسین فرزامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین تغییر و تحولات و شایعاتی که پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما در مرحله فال و تماشا هستیم. هر کس بتواند از لحاظ سرمربیگری، خوب یار بگیرد برنده است. تا زمانی که سرمربی تیم معرفی نشود نمی‌توان جواب داد و فکر می‌کنم باید تا چند روز آینده منتظر بمانید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی که در خصوص جدایی فتح الله زاده به گوش می‌رسد تصریح کرد: منظور شما از جدا شدن چیست؟ استقلال یک باشگاه است که هیئت مدیره دارد و ممکن است مدیرعامل از داخل هیئت مدیره و برخی اوقات از بیرون انتخاب شود. فتح الله زاده عضو هیئت مدیره است و شاید استعفا بدهد و شاید هم در کنار ما بماند. اگر اتفاقی بیفتد آن را اعلام خواهیم کرد.

فرزامی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه‌نویی در این باشگاه به گوش می‌رسد گفت: من از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم. قلعه نویی به من گفت تو کاپیتان من بوده‌ای و اجازه بده اکنون جواب ندهم. او اعلام کرد نمی‌داند تکلیفش‌ چیست ولی از ما خواست صبر کنیم و هنوز معلوم نیست به استقلال بیاید یا خیر. این مسئله یک مثل انار در بسته است و نمی‌شود آن را تحلیل کرد.

وی در خصوص اینکه با این اتفاقات شانس مظلومی و قلعه نویی برای حضور در استقلال یکسان است، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود به یکباره تصمیم گرفت. باید بیشتر صحبت و همه چیز را بررسی کنیم. مظلومی 2 سال است که در استقلال است و نتایج بدی نگرفته و هر جا باشد یک استقلالی می‌ماند.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نظری جویباری به عنوان مدیرعامل جدید استقلال فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: در این خصوص خبری ندارم ولی همه چیز در جلسه‌ای که در آینده خواهیم داشت مشخص می‌شود.

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شايعه سرمربيگري قلعه‌نويي در هواپيماي حامل اعضاي تيم استقلال مطرح شد.


 

   به گزارش خبرگزاري فارس، هواپيماي حامل اعضاي تيم استقلال در فرودگاه مهر آباد روي زمين نشست و در حالي که هنوز هيئت مديره استقلال براي مشخص شدن وضعيت اين تيم تشکيل نشده و با توجه به اينکه خبرنگاران زيادي همراه کاروان استقلال هستند در هواپيما شايعات زيادي مبني بر حضور امير قلعه نويي به عنوان سرمربي فصل آينده آبي پوشان مطرح شد و حتي اين صحبت نقل حرف بازيکنان هم بود.


اين شايعه در شرايطي مطرح شده که علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه به همراه حسين فرزامي عضو هيئت مديره شب گذشته با اتومبيل به تهران بازگشته اند.


از بين بازيکنان نيز مجتبي جباري، خسرو حيدري، تيموريان، شيرزاد، شريفات با اتومبيل شب گذشته به تهران بازگشتند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه در پایان بازی با تراکتورسازی به انتقاد از سرمربی تیم تبریزی ها پرداخت و گفت: امیر قلعه نویی بعد از مسابقه به من گفت یک مشت لجن دور خودت جمع کرده‌ای!
به گزارش مشرق به نقل از مهر، اصغر شرفی در نشست خبری بعد از بازی تصریح کرد: فوتبال زمانبر است و یک مربی باید فرصت کافی داشته باشد تا بازیکنان را آب کند و آنها را در قالبی که میخواهد در بیاورد. بازیکنان ما امروز مقابل تراکتورسازی مردانه بازی کردند، البته ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی از حریف عقب‌تر بودیم.

وی در خصوص بازی تدافعی مس سرچشمه تاکید کرد: دفاع کردن خودش تاکتیک است و یک تیم باید بلد باشد آنرا پیاده کند. ضمن دفاع کردن باید به ضد حملات هم چشم داشت که ما تقریبا این کار را انجام دادیم.
 

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , تراکتور , شرفی ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

با توجه به نتايج بدست آمده در اين هفته همه نگاهها به هفته آخر دوخته شده است استقلال و تراكتور اول بايد با تفاضل بالا حريف خود را شكست  دهند و بعد منتظر لغزش سپاهان باشند . اين مطلب روي كاغد امكان پذير است ولي در واقعيت بايد خيلي خوشبين باشيم كه همه اين اتفاقها بيفتد و استقلال قهرمان شود . استقلال قدر پنالتي مقابل سپاهان را مي داند قدر امتياز هاي مفت از دست رفته را مي داند.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اخبار رسیده حکایت از آن دارد که قلعه نویی تصمیم به ماندن در تراکتور گرفته است. قلعه نویی در چند هفته گذشته بارها اعلام کرده بود در صورتی که باشگاه خواسته هایش را عملی کند در تراکتور می ماند.
 
به نوشته تماشا: خبری که می تواند برای طرفداران تبریزی خوشحال کننده و برای بعضی از آبی هایی که دو هفته پیش با خود ثانیه شمار به ورزشگاه تختی تهران بردند، ناراحت کننده باشد، توافق امیر قلعه نویی با تراکتورسازی برای تمدید قرارداد و ادامه حضور روی نیمکت تیم تبریزی در فصل آینده است. 

 
پس از کش و قوس های فراوان در چند هفته گذشته و شایعاتی مبنی بر تمایل او برای برگشت به استقلال، هر روز اخبار ضدونقیضی در این مورد به گوش می رسید. حتی شایعاتی مطرح شد که قلعه نویی با چند بازیکن صحبت کرده است تا فصل آینده آنها را با خود به استقلال ببرد. 

 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , تراکتور ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فیفا، تیم فوتبال استقلال را به دلیل شکایت رینالدو، به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: «رینالدو به دلیل طلبی که از ما داشت به فیفا شکایت کرد و امروز در نامه‌ای از سوی فیفا باشگاه استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید شد.»

وی اضافه کرد: «باید تا یک هفته آینده مبلغ 250 میلیون تومان به رینالدو پرداخت کنیم چرا که در غیر این صورت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.»

فتح الله زاده تاکید کرد: «قرار شد آقای رسولی نژاد و هیئت مدیره 60 هزار دلار به ما کمک کنند و بقیه مبلغ را خودم تهیه کنم تا پول رینالدو را پرداخت کنیم.»

رینالدو بازیکن اهل پرو زمانی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود به این تیم پیوست اما به دلیل آسیب دیدگی خیلی کم در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت و در نهایت بدون اینکه تاثیرگذاری داشته باشد، از این تیم رفت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: رینالدو , واعظ , قلعه نویی ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در حالی که هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، سرمربی تراکتورسازی با دو، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتر مواجه شده و این در حالی است که وضعیت او برای فصل آینده مبهم است.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از فارس، هفته‌هاي اخير بارها خبر بازگشت قلعه‌نويي به استقلال در روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري منتشر شده ولي اين مربي هنوز اظهارنظر شفافي در مورد فصل آينده نداشته است. او در تلاش است تا به استقلال برگردد ولي اگر اين اتفاق نيفتاد، قلعه‌نويي مي‌تواند پيشنهاد تراكتور را هم براي سال آينده بررسي كند. البته اين پايان ماجرا نيست چرا كه مسوولان باشگاه سايپا هم تمايل به آوردن قلعه‌نويي دارند و حتي تماس‌هايي با او گرفته‌اند. يكي از مسوولان رده بالاي باشگاه سايپا در تماسي كه با قلعه‌نويي داشته، از او خواسته كه براي مذاكره به باشگاه سايپا برود و حتي سايپايي‌ها به سرمربي فعلي تراكتورسازي وعده‌ داده‌اند كه خواسته‌هاي اين مربي را در مورد جذب بازيكن فراهم كنند و تيمي در حد قهرماني ببندند. حالا بايد ديد قلعه‌نويي براي فصل آينده چه تصميمي خواهد گرفت.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: سایپا , امیر قلعه نویی , استقلال ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شایعه ای که اگر صحت داشته باشد فاجعه است؛
 

 
 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
امیر قلعه‌نویی: آقای فردوسی پور ساکت شو!

به گزارش افکار نیوز ، سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی دیگر مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود و اعتقاد داشت بازی تیم تراكتورسازی باید همزمان با بازی تیمهای سپاهان و استقلال انجام شود. وی چندین و چند بار با ادبیاتی ناشایست صحبت هایی را با فردوسی پور مطرح کرد که موجب تعجب مجری برنامه نود شده بود.

فردوسی پور در گفتگوی تلفنی اش با مجید جلالی با لحن قلعه نویی به او گفت آقای جلالی خیلی مردی! و همین جمله باعث ناراحتی قلعه نویی شده بود. وی که روی خط آمده بود تا درباره برنامه ریزی لیگ صحبت کند چند بار به فردوسی پور گفت ساکت شود تا بتواند حرف بزند!


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: فردوسی ژور , قلعه نویی , نود ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

امیر قلعه‌نویی خوشحال بود که تیمش توانسته راه‌آهن را شکست دهد.


 
به گزارش خبرآنلاین : امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل راه آهن در كنفرانس خبری شركت كرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید كه وی گفت: «این كارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یك بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیك بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

 
او درباره تغییر مكان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینكه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است كه می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینكه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم كه این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این كار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌كردیم كه مسابقات همزمان نباشند.»

 
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود كه در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با كسی صحبت نكرده‌ام.»
همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض كنم...» كه قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این 30 سال برای اولین بار است كه كسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض كنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌كنم كه با شما موافق نیستم.»

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قلعه نویی از لیدر های خودش برای اومدن به استقلال استفاده کرد

 امیرخان شما بین استقلالی ها محبوبی و استقلالی ها هم هیچ موقع زحماتتو فراموش نمی کنن ولی این کارا با اخلاق یک استقلالی باغیرت سازگار نیست که وقتی استقلال تو کورس قهرمانی هستش برای تیمش حاشیه درست کنی.
خبرگزاری فارس: روزشمار تماشاگران برای بازگشت قلعه‌نویی به استقلال 

  به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی درحالی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار می شود که تعدادی از طرفداران آبی‌پوش با نصب بنری که روی آن نوشته شده "22 روز تا بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" به حمایت از سرمربی تراکتورسازی پرداختند.

* هنگامی که استقلال در بوشهر دروازه‌اش باز شد، تماشاگران تراکتورسازی علیه این تیم شعار داده و خوشحالی می‌کردند.

* در بین دو نیمه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

* در بخشی از ورزشگاه در طول بازی شعارهایی توسط تماشاگران تراکتور علیه بازیکنان راه‌آهن سر داده شد.

*در پایان بازی امیر قلعه نویی به سمت دایی رفت و به او خسته نباشید گفت.

*هواداران تیم تراکتور‌سازی بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم به تشویق قلعه‌نویی پرداختند. 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به فشردگی که بازیهای تیمش دارد و سازمان لیگ حاضر نشد دیدارهای آبی پوشان را یک روز جابجا کند گفت: برخی تیم ها هر وقت می خواهند راحت زمان و محل بازیشان را عوض می کنند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.
به گزارش مهر، پرویز مظلومی بعدازظهر امروز شنبه در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: این عدالت نیست که ما برای بازیهایمان در لیگ هر 4 روز یکبار به میدان برویم اما تراکتورسازی 10 روز یکبار بازی کند. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بودیم زمان بازیهای ما را طوری برنامه ریزی کنند که بازیکنان خسته نشوند اما کسی به حرف ما گوش نکرد.

 
مظلومی خاطرنشان کرد: ما فرصت خوب تمرین کردن را نداشته ایم و برای دیدار با شاهین بوشهر فقط یک جلسه تمرین کردیم اما رقیبان ما برای قهرمانی فرصت کافی را داشته اند. متاسفانه در شرایط فعلی به درخواست های ما توجهی نمی شود اما برخی تیم ها هر وقت می خواهند زمان بازیشان را تغییر می دهند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.

 
سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار با شاهین را حساس خواند و گفت: هر دو تیم نیاز به برد دارند. ما چهار فینال پیش رو داریم که باید در همه این بازیها به پیروزی برسیم. در مقابل شاهین هم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و می خواهد در شهر خودش سه امتیاز را بگیرد. آنها در فینال جام حذفی ما را اذیت کردند و می دانم که روز یکشنبه کار سختی پیش رو داریم.

 
مظلومی در مورد انتقاد برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال که خواستار استفاده از آنها در ترکیب تیم شده اند گفت: در همه جای دنیا ترکیب اصلی تیم ها مشخص است و سایر بازیکنان ذخیره هستند. با این حال هر وقت لازم بوده است ما از بازیکنان نیمکت نشین هم استفاده کرده ایم . این جزو اختیارات کادر فنی است که هر وقت صلاح بداند از بازیکنان استفاده کند.

 
وی در مورد تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم مسابقات لیگ قهرمانان را براساس لیگ کشورهای شرق آسیا تنظیم کرده  که در این شرایط ما و کشورهای عربی ضرر می کنیم. فدراسیون فوتبال باید به این مسئله اعتراض کند و شرایط عادلانه ای را فراهم کند.

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , قلعه نویی ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید