فتح الله زاده:نکونام پیشنهاد 15 میلیاردی دارد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
   فتح الله زاده: با رویانیان دل دادیم ، قلوه گرفتیم/ بازیکنانم شدند الماس، جواهر!/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی نکونام وسوسه ام کرده 

لیگ برتر - علی فتح الله زاده می گوید با رویانیان نشسته ، گل گفته و گل شنفته است. می گوید به او دل داده و قلوه گرفته!

فرهاد عشوندی: مدیرعامل استقلال به خبرآنلاین می گوید:«دیشب در دفترم بودم که آقای رویانیان تماس گرفت و پرسید برای افطار چه کاره هستم. دعوتم کرد به هتل اسپیناس و رفتیم دور هم گل گفتیم ، گل شنفتیم. جای تان خالی دل دادیم و قلوه گرفتیم. راجع به کمیته مشترک اقتصادی حرف زدیم ، درباره راه های درآمدزایی و البته حق پخش تلویزیونی . من هدفم این است که خودمان دست به کار بشویم. حق پخش ، حق قانونی ماست . باید خودمان پولش را از تلویزیون بگیریم. چرا فدراسیون این پول را بگیرد و با تیم های دیگر تقسیمش کند؟ مگر تیم های دیگر از دولت پولی می گیرند ، چیزی به ما می دهند؟ ما انشاالله باید خودمان حق بازی های تهران مان را مستقیم از تلویزیون بگیریم و خرج تیم های مان را در بیاوریم. »
او سپس سراغ گلایه های معمولش می رود و این بار از مصاحبه مرفاوی دلخور است ؛« حاجی جان بد کردم تیمش که زمین تمرین نداشت را بردم در سازمان صدا و سیما تمرین کن؟ من که این همه زحمت کشیدم حالا شدم عامل ناکامی؟ واقعا بهتر است همان طور که خودش گفته به خدا واگذارش کنم. »
مدیر استقلال البته دل پر دردی دارد اما بهتر است بی خیال قصه قدیمی مرفاوی شویم و از او بپرسیم درباره پیشنهاد های خارجی برای بازیکنان استقلال؛«من نمی دانم چطور یک دفعه استقلال شد طلا ، شد جواهر ، همه بازیکنان ما شدند الماس. الان روی میز کار من پر شده از دعوتنامه های خارجی . حالا هر تیمی تو آسیا پیدا شده ، به من پیشنهاد می دهد که بازیکنان تان را می خواهیم. البته حقیقتش این است که بچه ها هم کمی دلخورند. خیلی های شان مردد هستند از اتفاقات بازی با سایپا. همه تیم ما امسال با غیرت و تعصب خاصی بی پولی را به جان خریده . همه تیم بدون حتی پیش قسط دارند برای مان بازی می کنند آن وقت هواداران عزیز حتی 45 دقیقه به ما زمان ندادند. »
او ادامه می دهد:« مجیدی برای همه ما عزیز است. خودتان که بهتر از هر کسی می دانید من چقدر فرهاد را دوست دارم اما نباید به خاطر فرهاد زحمات باقی تیم نادیده گرفته شود . اگر از دقیقه 80 او را تشویق می کردند مشکلی نبود اما واقعا دقیقه 60 روحیه یک تیم را از هم می پاشد. بچه ها را دلخور می کند. به قرآن همین آرش برهانی الان پیشنهاد خارجی دارد. بابا بازیکنی که آقای گل لیگ ایران شده ، کم کسی نیست که این طور با او برخورد شود. روحیه اش تخریب می شود.»
حاجی اصرار دارد که مشتریان دست به نقد پای یارانش خوابیدند تا آنها را با خود ببرند ؛« همین پژمان منتظری اول فصل پیشنهاد 2.400 هزار دلاری را رد کرد و استقلال را انتخاب کرد . این یعنی 5 میلیارد تومان. همین حالا هم قطری ها او را می خواهند. واقعا اگر اصرار قلعه نویی نبود من ...»
استقلال این روزها بحران مالی دارد . اتفاقی که شاید باعث شود حاجی تعدادی از بازیکنانش را ترانسفر کند ؛« وافعا تلاش مان این است که دست به ترکیب تیم نزنیم. امیر خان به تک تک این بچه ها نیاز دارد . ما همه کار می کنیم تا مجبور به ترانسفر نباشیم. ولی همین حالا برای نکونام پیشنهادی 5 میلیون یورویی داریم. این پول می شود 15 میلیارد تومان ، یعنی بودجه یک فصل ما. بعد می گویید من چرا این قزل آلا را خریدم! حقیقتش همین حالا هم وسوسه شدم با انتقال آقا جواد موافقت کنیم ولی واقعا به او نیاز داریم چون می خواهیم با او و تک تک بچه های تیم برای قهرمانی آسیا خیز برداریم.اگر قلعه نویی این را بشنود که وسوسه شدم ، شاکی می شود!»
او درباره پیشنهاد باشگاه بیرمنگام به ساموئل هم می گوید:« ساموئل هم پیشنهاد دارد اما او همین جا می ماند و هیچ جا نمی رود.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترعلی فتح الله زاده



آخرين مطالب