فتح‌الله‌زاده: فردا مجیدی استقلالی‌ می‌شود
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر می‌کنم این توفیق را به ما داد که تیم‌مان را تکمیل کنیم. امروز رضایتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتیم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کردیم و امیدواریم در لیگ برتر با همت بچه‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مجیدی گفت: فردا با این بازیکن قرارداد می‌بندیم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که تکلیف اسپانسر تیم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در این بین من به کارهای دیگر رسیدم و قرارداد ۱۴ بازیکن را تمدید کردم. همین مسائل باعث شد زمان را از دست بدهیم اما اگر خدا بخواهد پس از اینکه فردا قرارداد فرهاد  مجیدی را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تیم را مشخص خواهم کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان استقلال گفت: اولین چک آقایان برگشت خورد و وقتی اولین چک برگشت می‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهیم شد.

خبرنگاری پرسید فرهاد مجیدی با اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر رخ داده چند درصد استقلالی‌ می‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجیدی صد در صد استقلالی است و حتی اگر یک درصد نتوانیم او را به خدمت بگیریم با او قرارداد می‌بندیم و از نیم فصل برای ما بازی خواهد کرد.

وی گفت: پشت پرده‌ای وجود ندارد و به همین خاطر است که هواداران به من احترام می‌گذارند. امروز یک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتی یک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نیامده اما آنهایی که در جشن بودند دیدند که وقتی تصاویر من پخش می‌شد، هواداران دست می‌زدند. من به هواداران دروغ نمی‌گویم و با نظر قلعه نویی با مجیدی صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجیدی به استقلال بیاید. با زبان روزه به شما می‌گویم وقتی سرمربی تیم اعلام آمادگی کرد، مذاکراتم را با مجیدی شروع کردم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قلعه نویی از مصاحبه مجیدی ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امیر پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجیدی را می‌خواهم و با او قرارداد ببندید. اگر این گونه مسائل باشد و اگر خدای ناکرده بخواهم بازیکن را به تیمم تحمیل کنم بعدها تیم دچار مشکل می‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم می‌رود. اتفاقا قلعه نویی الان می‌ترسد که مجیدی به استقلال نیاید و آنوقت همه چیز به گردن ایشان بیفتد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود شما سر جباری و مجیدی با یکدیگر معامله کرده‌اید، اظهار داشت: ما اینجا معامله نداریم. من رئیس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازیکن را اضافه کنم اما اینگونه مسائل درست نیست و وقتی بخواهم به زور کاری انجام دهم به آن فکر می‌کنم و به این نتیجه خواهم رسید که در پایان به ضرر تیم است.

وی در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون حذف کیانوش رحمتی از فهرست استقلال شنیده می‌شود،‌ گفت: احتمال دارد این بازیکن را از فهرست کنار بگذاریم اما اگر این اتفاق هم بیفتد، از نیم فصل در خدمت رحمتی خواهیم بود.

فتح‌الله‌زاده  در پایان در مورد اینکه چرا تمرینات این تیم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسیون فوتبال قبل از افطار برگزار می‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمین تمرین پیدا نکردیم و نمی‌توانیم بدون زمین تمرین پا به مسابقات بگذاریم اما قول می‌دهیم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داری را رعایت کنیم و روزه‌داری را فدای فوتبال نخواهیم کرد. پس از پیدا کردن زمین تمرین، تمرینات را به بعد از افطار موکول می‌کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب