نکونام : به تیم محبوبم پیوستم / استقلال توانایی موفقیت در آسیا را دارد.
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک جدید تیم استقلال گفت:استقلال توانایی موفقیت در آسیا را دارد.

جواد نکونام درباره حضورش در استقلال اظهار داشت:من از اوساسونا و تیم های کشورهای امارات،ترکیه و قطر پیشنهادات خوبی داشتم که اگر مبنایم انتخابم بحث مسائل مالی بود،پیشنهاد استقلال می توانست آخرین پیشنهاد برای من باشد.

وی ادامه داد:هرگز در دوران فوتبالم برایم مسائل مالی اهمیت اصلی را نداشته است.سال اولی که به اوساسونا رفتم،پس از جام جهانی بودودر آن زمان پیشنهادات مالی خوبی از تیم های مختلف داشتم اما ترجیح دادم به اسپانیا که از سالهای جوانی آرزوی حضور در این لیگ را داشتم بروم.

نکونام تاکید کرد:پیشنهاد قطری ها با پیشنهادات دیگری که به من رسید،واقعا متفاوت بود.البته من با اوساسونا قرارداد داشتم و اگر در این تیم می ماندم،آنها ناگزیر بودند طبق قراردادم با من ادامه بدهند.با این وجود صلاح دیدم در سال ۹۱ که در آستانه حضور در جام جهانی هستیم در فوتبال کشورم به فوتبالم ادامه بدهم.

وی افزود:پس از جمع بندی همه شرایط به تیمی ملحق شدم که از نوجوانی به آن علاقه داشتم.در واقع تب علاقه به استقلال در خانواده ما بسیار داغ است و خانواده ام هم از این انتخاب خوشحالند.

نکونام درباره شرایط مالی قراردادش با استقلال و اینکه آیا از این تیم پولی گرفت و بعد قرارداد امضا کرد گفت:من پولی از استقلال نگرفته ام ولی متاسفانه برخی نوشته بودند که من دنبال پول هستم.همانطور که گفتم مساله مالی اصلا برایم اهمیت نداشت.همین الان هم تاکید می کنم هیچ پولی از استقلال نگرفته ام.

وی درباره شناختش از استقلال و احتمال موفقیت این تیم در آینده عنوان کرد:استقلال مجموعه خوبی را گرد هم آورده است و فکر می کنم این تیم در سطح آسیا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و می تواند موفق باشد.من به استقلال آمدم تا در کنار بقیه روزهای خوب و بزرگی برای استقلال رقم بزنیم و به لطف خدا و حمایت طرفداران قدیمی و باشخصیت استقلال،این اتفاق رخ می دهد.

نکونام در پاسخ به این پرسش که فتح الله زاده گفته او امیدوار است این بازیکن چکش را برگشت نزند گفت:من ارادات خاصی به فتح الله زاده دارم و او را یکی از بهترین مدیران فوتبال می دانم و اطمینان دارم ایشان در این بحث شوخی کرده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب