شریفات: نمى دانستم عدد ۴ هواداران پرسپولیس را ناراحت مى كند!
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 24 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
تهران IranSport.Net - اسماعیل شریفات مهاجم تیم فوتبال خورستان پس از پایان دیدار باپرسپولیس و حواشى به وجود آمده در آن گفت: از زمانى كه براى شروع بازى وارد زمین چمن ورزشگاه درفشى فر شدم، هواداران پرسپولیس به من توهین كردند كه این مساله برایم ناراحت كننده بود.وى در پاسخ به این سوال كه چرا عدد ۴ را با انگشت هاى خود به هواداران پرسپولیس نشان داد، عنوان كرد: ۲ سال در استقلال بودم و در این مدت چهار مرتبه در شهراورد پیروز شدیم و فكر نمى كردم عدد چهار، تا این حد باعت ناراحتى هواداران سرخپوش شود.شریفات گفت: وقتى از ابتداى بازى به من ناسزا مى گویند باید حق بدهند كه از خودم واكنش نشان بدهم. چراكه در حال حاضر عضو تیم فولاد خوزستان هستم و در فوتبال همواره برد و باخت وجود دارد.وى در پایان گفت: پرسپولیس و فولاد نمایش خوبى داشتند و امیدوارم بتوانیم در طول فصل توانایى هاى خود را در رقابت با حریفان نامدار نشان بدهیم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب