اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

استقلال لیگ را به خاطر یک امتیاز از دست داد , مرحله یک هشتم قهرمانی باشگاههای آسیا را از دست داد به خاطر هیئت مدیره ای که هر کدام می خواهند اعلام حضور کنند , تیمی که نتایج معقولی گرفته و در کورس قهرمانی است چرا باید صحبت از تعویض مربی و مدیر بوجود بیاید . این آقایان و امثال ایشان همیشه به استقلال ضربه زده اند . اگر قرار است هر تغییری در باشگاه اتفاق بیفتد نباید در 4 هفته مانده به آخر لیگ که تیم در کورس قهرمانی است اعلام شود . آقایان خودتان را اگر کنترل می کردید الان استقلال نمی باخت چون استقلال چیزی از تیم اصفهانی کم نداشت . چرا باید این همه هوادار توهین و حرفهای جانبدارانه گزارشگر اصفهانی را تحمل کنند . تیم اصفهانی بدلیل عدم وجود حاشیه های مخرب برنده شد و استقلال به حاشیه ها و هیئت مدیره اش باخت . اقایان دست شما درد نکند که دوباره حسرت را به دل ایه همه هوادار گذاشتید. خسته نباشید . رقابت استقلال و تیم اصفهان در شرایط برابر نبود. استقلال همیشه قهرمانی و دوستت داریم.


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
با پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی، کادرفنی و مدیریتی استقلال که هر روز تهدید وزارت ورزش را بالای سر خود می‌بینند، یک هفته دیگر به زندگی با لباس آبی ادامه خواهند داد.
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، این روزها خیلی ها در تلاش هستند که جانشین فتح الله زاده بشوند. در بازار شایعات اسامی مختلفی به گوش می رسد که برای شناسایی آنها حتی گوگل هم ناکام است!
یک مدیر میانی ایران خودرو، مدیرعامل سابق یک باشگاه در لیگ آزادگان و حتی چند نفر از بازاری ها و کسبه هم جزو گزینه هایی هستند که نامشان برای مدیرعاملی استقلال شنیده می شود اما در این میان معاون یکی از روزنامه ها (کارمند شهرداری) که اتفاقا اصلا سابقه روزنامه نگاری و خبرنگاری هم ندارد در تلاش بسیار است که به صندلی مدیریت در استقلال برسد.
جالب این است که در این میان گویا دیگر خط و خطوط سیاسی و جناح های مختلف هم کارساز نیست. مثلا این مورد آخر کارمند شهرداری هم است که در تلاش است یک پست دولتی به دست بیاورد و مشخص نیست که با توجه به اختلافات دولت و شهرداری چگونه می توان به این صورت شنا کرد!
جای تاسف دارد که صندلی مدیریت در تیم های پرطرفداری مثل استقلال دچار سرنوشتی می شود که هر کسی از راه برسد، خود را شایسته این پست می داند!
اما با پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی، کادرفنی و مدیریتی استقلال که هر روز تهدید وزارت ورزش را بالای سر خود می‌بینند، یک هفته دیگر به زندگی با لباس آبی ادامه خواهند داد.
با توجه به شرایط خاص بازی سرنوشت‌ساز استقلال مقابل سپاهان، بعید است که فتح‌الله‌زاده که می‌گفت پنجشنبه تکلیفش روشن می‌شود،‌ جای خود را به گزینه تازه‌ای بدهد. مدیران وزارت ورزش به خوبی می‌دانند که با تغییر مدیریت، بحران پس از شکست احتمالی مقابل سپاهان برعهده آنها خواهد افتاد.
در عین حال پیروزی مقابل سپاهان نیز فتح‌الله‌زاده در موقعیتی برتر قرار خواهد داد. اگر این اتفاق رخ بدهد، استقلال نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کرده است. قهرمانی حذفی، سومی لیگ و حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا که نمره‌ای بسیار بالا برای کادرفنی و مدیریتی استقلال است.
آیا در روزهای آینده تا قبل از بازی سپاهان خبری از تغییرات خواهیم شنید؟ بعید است.
 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هيات مديره باشگاه الجزيره امارات گفت: در مسابقه با الريان قطر در ليگ قهرمانان آسيا با بازيکنان اصلي به ميدان نمي رويم.
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا،  ''محمد سالم العنزي'' گفت: اول شدن تيم ما در گروه نخست ليگ قهرمانان قطعي شده است به همين دليل به بازيکنان اصلي استراحت مي دهيم تا براي مسابقه مرحله يک چهارم نهايي آماده باشند.

استقلال ايران به همراه اين دو تيم و همچنين نسف قارشي ازبکستان در يک گروه قرار دارد.

صعود الجزيره به عنوان تيم نخست اين گروه به مرحله بعد قطعي شده است اما استقلال با هشت امتياز و الريان با شش امتياز براي قرار گرفتن در جايگاه دوم رقابت مي کنند.

در دور ششم رقابت هاي اين گروه که روز چهارشنبه 27 ارديبهشت برگزار مي شود استقلال ميهمان نسف قارشي است و در صورت پيروزي بدون توجه به نتيجه مسابقه الريان و الجزيره به دور بعدي صعود مي کند.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: الجزیره , نسف قرشی , الریان ,
تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «در ابوظبی، امیرآبادی را به کنفرانس بردیم اما ناظر کنفدراسیون تذکر داد بازیکنی باید به نشست خبری بیاید که ثابت بازی کند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، منصور پورحیدری درباره واکنش میلاد میداوودی پس از تعویضش در بازی مقابل الریان اظهار داشت: «حرکت میداوودی را هرگز تایید نمی کنم و امروز در جسله انضباطی باشگاه در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد. البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که در نیم فصل دوم روی بازیکنان فشار زیادی بود.»
وی درباره وضعیت امیرآبادی عنوان کرد: «یک سری مسائل است که به باشگاه ارتباط دارد. برای آسیا بازیکنی را به نشست خبری می بریم که بازی کند. در ابوظبی، امیرآبادی را به کنفرانس بردیم اما ناظر کنفدراسیون تذکر داد بازیکنی باید به نشست خبری بیاید که ثابت بازی کند. برای این بازی هم دسترسی به مظلومی نداشتم که ترکیب اصلی را بپرسم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از میان رحمتی، منتظری یا تیموریان یکی به کنفرانس برود تا این بار مشکلی به وجود نیاید.»
پورحیدری با اشاره به محرومیت سه بازیکن از حضور در بازی مقابل نسف قرشی گفت: «درست است که تا اینجای مسابقات حریف یک امتیاز بیشتر نگرفته است اما به طور حتم برای اعاده حیثیت مقابل تماشاگران خود بهترین بازی را به نمایش خواهد گذاشت. برای صعود به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و نباید بسته بازی کنیم. تنها مشکل ما محرومیت سه بازیکن است که امیدوارم سایرین جای آنها را پر کنند.»
وی درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت گفت: «بازی در آبادان همیشه شرایط خاص خود را دارد. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و امیدوارم در این مسابقه دشوار مصدوم ندهیم.»
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: پورحیدری , استقلال , امیرآبادی ,
تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
در بازی روز گذشته استقلال و الریان مهاجم آبی پوشان که از تعویضش بسیار ناراحت بود؛ اعتراضش را به سرمربی تیم با کوبیدن کفش هایش بر روی زمین نشان داد.
 
 

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , میلاد میداوودی , ,
برچسب‌ها: میداوودی ,
تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
این بازیکن اعتراض خود را به عدم حضور در بازی و همچنین بی احترامی مربیان تیم خود اعلام کرد که پیش از بازی اتفاق افتاد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیرآبادی اعتراض خود به عدم حضورش در کنفرانس خبری قبل از بازی با الریان را اعلام کرد و معتقد بود که بدلیل عدم ایجاد مشکل در تیم پیش از بازی به این مسئله اشاره ای نکرد و تحمل کرد تا پس از برد استقلال موضوع را مطرح کند.

امیرآبادی تمایل داشت به عنوان کاپیتان و نفر اول تیم در کنفرانس خبری همراه مظلومی باشد، اما کادر فنی بدلیل اینکه قصد نداشتند از این بازیکن استفاده کنند، با پژمان منتظری در کنفرانس خبری، حاضر شدند تا امیرآبادی از این اتفاق عصبانی شده و آنرا بی حرمتی و بی احترامی به خود تلقی کند.

گفتنی است:‌ «امیرآبادی خطاب به مظلومی اعلام کرد که اعضای تیم برای کاپیتان تیم ارزشی قائل نیستند و این موضوع باعث شده است که وی هیچ انگیزه ای برای تمرین کردن نداشته باشد،‌از طرفی وی به عدم حضور در ترکیب تیم نیز معترض بود و به این مسئله نیز اشاره کرد.»

از طرفی، پرویز مظلومی نیز تنها به عدم آمادکردن در تمرینات و بازی هایی که استقلال را همراهی کرده است اشاره کرد و از وی خواست تا تلاش خود را بیشتر کند زیرا در غیر این صورت امیرآبادی و هیچ بازیکن دیگری جایی در ترکیب استقلال ندارند.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: امیرآبادی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: هافبک استقلال گفت: تیمی بازی کردیم و توانستیم حریف را شکست دهیم.

خبرگزاری فارس: زندی: تیمی بازی کردیم و بردیم/ به هواداران شیرینی دادیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، فریدون زندی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر گفت: پیروزی مهمی کسب کردیم و دلیلش هم تیمی بازی کردن‌مان بود.

وی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: تصور می‌کردیم این تعداد هوادار به ورزشگاه بیاید، چون بازی حساسی برای‌مان بود. هواداران به دلیل نتایج اخیر کمی از ما ناراحت بودند، اما از آنها به دلیل حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم. از اینکه توانستیم به هواداران شیرینی بدهیم، خوشحالم.


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: زندی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از برتری این تیم مقابل الریان قطر ابراز خرسندی کرد و برای آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از برتری استقلال مقابل تیم الریان قطر با بیان این مطلب افزود: به همه هواداران استقلال این پیروزی را تبریک می گویم. خوشحال می شدیم اگر روز گذشته هم پرسپولیس می توانست الهلال عربستان را شکست دهد. با این حال این طور که شنیده ام تیم پرسپولیس با یک تساوی هم به مرحله دوم مسابقات صعود خواهد کرد که امیدارم این اتفاق در بازی آینده برای این تیم رقم بخورد.

وی افزود: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیگر بحث رقابت استقلال و پرسپولیس مطرح نیست و اینجا بحث پرچم ایران مطرح است بویژه در دیدار با تیم های عربی. شما مطمئن باشید اگر در بازی امروز الریان از تیم استقلال جلو می افتاد به گونه ای بازی می کرد که کار استقلال برای جبران نتیجه سخت می شد.

وحید طالب لو نیز که برای تماشای استقلال به ورزشگاه آمده بود گفت: من پیش از این هم برای دیدار استقلال مقابل الاتفاق عربستان به ورزشگاه آمده بودم. من امروز به اینجا آمده ام چرا که در این مدت فارغ از رنگ ها مردم به من خیلی لطف کردند. امروز به ورزشگاه آمده ام تا گوشه ای از محبت آنها را جبران کرده و به مردمی که مرا دوست دارند نشان دهم که شرایط خوبی دارم.

وی به بازیکنان تیم استقلال تبریک گفت  و افزود: استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد و اگر از موقعیت های خود بهتر بهره می برد با تعداد گلهای بیشتر به پیروزی می رسید.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: منصوریان ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هواداران استقلال از دروازه‌بان پیشین خود خواستند به پرسپولیس نرود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
 

* هواداران استقلال شعار خلیج فارس ایران را در ورزشگاه آزادی سر دادند.
 

* وقتی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه وارد ورزشگاه شد هواداران این تیم یکصدا وی را تشویق کردند. او با شال آبی وارد ورزشگاه شد.
 

* میلاد میداودی از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
 

* آرش برهانی به عنوان کاپیتان استقلال در میدان حضور دارد.
 

* هواداران استقلال به پیراهن قرمز الریان واکنش منفی نشان دادند.
 

* حضور رضا عنایتی در ورزشگاه که سابقه بازی در استقلال دارد و اکنون بازیکن صباست باعث شد از سوی هواداران با شعار" رضای آقای گل" تشویق شود.
 

* مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال وقتی وارد ورزشگاه شد با شعار " مهدی آرپی چی 7" تشویق شد.
 

* در جایگاه ویژه رضا یزدانی خواننده پاپ، کامبیز دیرباز بازیگر، مهدی پاشازاده، حسین فرزامی، علی امیری، علی نظری جویباری، عبدالله ویسی، امیدوار رضایی، علیرضا منصوریان، بهروان و رضا رجبی حضور دارند.
 

* در دست هواداران استقلال علاوه بر پرچم آبی، پرچم ایران است.
 

* هنکه از سوی هواداران تشویق شد.
 

* در بین دو نیمه بازی استقلال و الریان قطر وحید طالب لو که این روزها بازویش در گچ است، وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران این تیم به بهانه شایعه حضور طالب لو در پرسپولیس برای فصل بعدی از وی می خواستند به این تیم نرود. شمار دیگری از

هواداران هم جویای حال او شدند. همچنین علی فتح الله زاده، منصوریان، فرزامی از جمله افرادی بودند که جویای حال طالب لو شدند.
 

* بین نیمه برای هواداران آهنگی که رضا یزدانی برای تیم استقلال خوانده را پخش شد و یزدانی هم از هواداران می خواست هنگام پخش این آهنگ دست بزنند.
 

* از تیم استقلال جباری، شریفات و یرکوویچ در بین نیمه خود را گرم کردند.
 

* حمید عزیززاده مدافع آبی پوشان از روی سکوها بازی را تماشا می کند.
 

* صادق ورمزیار، امین منوچهری و سام درخشانی بازیگران سینما نیز به جمع کسانی که در جایگاه ویژه نشسته اند اضافه شدند.
 

* میلاد میداودی وقتی در دقیقه 70 متوجه شد باید تعویض شود از این تصمیم ناراحت شد و به هنگام خارج شدن از زمین مچ بند خود را باز و به زمین پرتاب کرد و وقتی به سمت نیمکت می رفت زیر لب غرولند می کرد.
 

* تیموریان با دریافت کارت زرد از داور دو اخطاره شد و بازی با نسف قارشی را از دست داد.
 

* دقیقه 62 بازی هواداران جباری را تشویق کردند و از مظلومی خواستند او را به بازی بیاورد.
 

* وقتی اسماعیل شریفات گل دوم استقلال را زد، هنکه از نیمکت تیم تا نقطه کرنر دوید تا به این بازیکن تبریک بگوید. این حرکت او باعث شد هواداران استقلال وی را تشویق کنند.
 

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را 53774 نفر اعلام کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , میلاد میداوودی , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کاپیتان اول استقلال پس از بازی با الریان در رختکن این تیم درگیر شد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، پس از پایان بازی استقلال و الریان مهدی امیرآبادی که در رختکن حضور داشت پس از دقایقی با عصبانیت شدید از رختکن بیرون آمد و در را محکم کوبید.

پس از این موضوع خبرنگاران و تصویربرداران به سمت رختکن رفتند اما مسئولان این تیم در را به روی آن ها بستند.

امیرآبادی در این دیدار در بازی حضور نداشت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: امیرآبادی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی استقلال پس از برتری برابر الریان تاکید کرد که هنوز کار این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از برتری 3 بر صفر برابر الریان گفت: «این پیروزی را به فوتبال دوستان ایرانی تبریک می گویم به خصوص هوادارانی که امروز با حمایتشان باعث شدند تیم روحیه چند برابر بگیرد و یک فوتبال هجومی و شجاعانه انجام دهد.»

وی اضافه کرد: «به تیم خوب الریان سه گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. آنها بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند که توانستیم آنها را مهار کنیم و بازیکنانم با این پیروزی به هدف خود رسیدند. پس از اینکه حریف به ما فشار آورد تغییراتی ایجاد کردیم و دو گل دیگر هم زدیم. هنوز کارمان تمام نشده و باید از بازی با نسف قارشی امتیاز بگیریم چون الجزیره با پیروزی امروز خیالش بابت صدرنشینی راحت شده و ما باید در بازی آخر برنده شویم.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که مهدی امیرآبادی چرا در پایان بازی با ناراحتی از رختکن خارج شد، گفت: «امیرآبادی بزرگ این تیم است و دوست داشت به تیم کمک کند و شاید به همین خاطر ناراحت بود.»

وی در خصوص اعتراض میداودی بعد از تعویض گفت: «با میداودی برخورد خواهیم کرد. بازیکن باید بداند وقتی تعویض می شود نشان از ضعف او نیست و دیدید که تعویض او باعث شد شریفات گل بزند و بازیکن حق اعتراض ندارد.»

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم از موقعیت هایش در همه بازی ها این گونه استفاده نمی کند، اظهار داشت: «مهم این است که بازیکنان ما موقعیت سازی می کنند. باید تمرکز داشته باشیم تا توپ ها تبدیل به گل شود. استرس و خستگی هم وجود دارد. از مهاجمانم می خواهم در کار دفاعی هم شرکت کنند و به همین خاطر در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند اما ما در همه حالت ها از بازیکنان بازی هجومی می خواهیم.»

خبرنگاری پرسید در این مدت حاشیه های هیئت مدیره و مدیرعاملی زیادی برای شما ایجاد شد و این اتفاق چقدر می تواند در نتیجه بازی امروز تاثیر گذار باشد که در این بین نماینده AFC باز هم به خبرنگاران تذکر داد و خواست سؤالات خود را در مورد لیگ قهرمانان بپرسد و از سؤالاتی که به این بازی مربوط نیست، خودداری کنند.

مظلومی گفت: «خدا را شکر هیئت مدیره و کل تیم در این هفته آرامش ایجاد کردند و این مسئله در بازیکنان ما و روحیه آنها دیده شد و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد.»

مظلومی در خصوص رویارویی احتمالی با سپاهان گفت: «باید ببینیم به چه تیمی می خوریم. اول باید به فکر صعود باشیم. تیموریان و عمران زاده دو اخطاره شدند و بازیکنان باید بدانند که صعود آنها باید در ازبکستان قطعی شود و سپس به این موضوع فکر کنیم که به چه تیمی می خوریم.»


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

باشگاه الريان قطر براي به خدمت گرفتن جواد نکونام پيشنهادي 2 ميليون يورويي ارائه کرد.


 

    به نقل از الکاس قطر، بنا بر گزارش منابع اسپانيايي باشگاه الريان براي فصل آينده رقابت‌هاي ليگ ستارگان به جواد نکونام کاپيتان تيم ملي پيشنهادي 2 ميليون يورويي ارائه کرده است.


از سوي ديگر باشگاه اوساسونا که تا پايان سال 2013 با نکونام قرارداد دارد براي انتقال اين بازيکن به مسئولان باشگاه الريان مبلغ 2،5 ميليون يورو پيشنهاد داده‌اند.


الريان که امروز در ليگ قهرمانان آسيا با استقلال بازي دارد در زمان حضور نکونام در اوساسونا يک بار ديگر پيشنهاد جذب اين بازيکن را ارائه کرده بود که با مخالفت کاپيتان تيم ملي ايران در آن زمان مواجه شده بود.


 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: نکونام , الریان ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم استقلال را یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان معرفی کرد.
 
 
 

* شریفات، یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز در نامه ای به باشگاه استقلال، اسماعیل شریفات را به عنوان یکی از ستاره های جوان لیگ قهرمانان آسیا معرفی و برای وی در ادامه رقابت های آرزوی موفقیت کرد.
 

 * دعوت خانواده ناصر حجازی از هواداران
اهمیت دیدار عصر امروز استقلال مقابل الریان باعث شده تا بسیاری از پیشکسوتان استقلال طی صحبت هایی، اعلام کنند تا قصد دارند برای دیدار امروز استقلال و حمایت از نماینده فوتبال کشورمان در آسیا به ورزشگاه آزادی بروند. بر همین اساس خانواده ناصر حجازی، اسطوره ملی فوتبال ایران نیز طی فراخوانی در سایت شخصی اسطوره، از عاشقان نام ایران و دوستداران استقلال و ناصرحجازی خواستند تا با حضور در ورزشگاه آزادی به حمایت از نماینده ایران بپردازند.

* قول پاداش به آبی‌ها

علی شفیع زاده مالک باشگاه استقلال اهواز که تیمش به تازگی به دسته اول راه پیدا کرد، به بازیکنان تیم استقلال وعده داده در صورت پیروزی در مسابقه امروز مقابل الریان قطر نفری دو میلیون تومان به آنها پاداش می دهد. وی در امارات نیز بعد از بازی آبی پوشان با الجزیره که با نتیجه تساوی به پایان رسید نفری 700 درهم به بازیکنان پاداش داد.
 

دیدار استقلال و الریان ساعت 19:20 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , شریفات , ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن محبوب قرمزها پس از حرکتی عجیب در پایان بازی با الهلال از جدایی از پرسپولیس حرف زد.
 
 
علی کریمی در پایان بازی و در حالی که طرفداران پرسپولیس با انداختن لیزر قرمز رنگ به صورت او به نوعی نارضایتی خود را از کاپیتان تیمشان نشان می دادند، به شکل خاصی مچ بند قرمزش را باز کرد و به زمین انداخت.
 

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پیراهن پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از گلزنی در دیدار با النصر امارات شادی قابل توجهی انجام داد.

سپاهان امشب در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر صفر النصر را در امارات شکست داد.

گل سوم نماینده ایران را سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 78 به ثمر رساند. این بازیکن پس از گلزنی پیراهن خود را درآورد و عبارت "یا فاطمه الزهرا(س)" را که در زیر پیراهنش نوشته بود، در مقابل چشمان هزاران اماراتی نشان داد و این‌گونه به شادی پرداخت.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: سید مهدی سیدصالحی , سژاهان , امارات , ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
فیفا، تیم فوتبال استقلال را به دلیل شکایت رینالدو، به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: «رینالدو به دلیل طلبی که از ما داشت به فیفا شکایت کرد و امروز در نامه‌ای از سوی فیفا باشگاه استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا و کسر امتیاز تهدید شد.»

وی اضافه کرد: «باید تا یک هفته آینده مبلغ 250 میلیون تومان به رینالدو پرداخت کنیم چرا که در غیر این صورت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.»

فتح الله زاده تاکید کرد: «قرار شد آقای رسولی نژاد و هیئت مدیره 60 هزار دلار به ما کمک کنند و بقیه مبلغ را خودم تهیه کنم تا پول رینالدو را پرداخت کنیم.»

رینالدو بازیکن اهل پرو زمانی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود به این تیم پیوست اما به دلیل آسیب دیدگی خیلی کم در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت و در نهایت بدون اینکه تاثیرگذاری داشته باشد، از این تیم رفت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: رینالدو , واعظ , قلعه نویی ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری پارس فوتبال دات کام

در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال تماشاگران پرسپولیس که از عملکرد بازیکنان تیمشان ناراضی بودند علیه بازیکنان شعار دادند و آنها را بی‌غیرت خطاب کردند.

حدود 400 تماشاگر علیه علی کریمی، محمد نوری و مازیار زارع شعار سردادند و خواستار جدایی این بازیکنان از پرسپولیس شدند.

 برخی از تماشاگران معتقد بودند که یکی از بازیکنان دهه 60 پرسپولیس از تمام این تیم بهتر است.

براساس این گزارش اما از سوی دیگر، علی کریمی در خصوص اعتراض هواداران و اینکه علیه او شعار دادند، گفت: جوابی ندارم به این شعارها بدهم. مگر بازیکنی که بد بازی کرده باید تشویق شود؟ حقشان است که معترض باشند. نباید انتظار تشویق داشته باشم. پولادی خوب بازی بود و حقش بود که تشویق شود. من حرفی نمی‌توانم بزنم و فقط از هواداران خواهش می‌کنم در سه چهار بازی ما را تحمل کنند و به امید خدا فصل بعد با مدیریت رویانیان یک تیم رویایی درست و جبران این فصل کذایی می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص حمایت دنیزلی از وی، گفت: دنیزلی به من لطف دارد اما وقتی من بد هستم حقم است که روی نیمکت بنشینم و فکر می‌کنم برای بازی آینده این شانس باید به بقیه برسد و من روی نیمکت باشم.

وی در پاسخ به سؤال اینکه در فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: فکر نمی‌کنم با این شرایطی که پیش آمد در پرسپولیس باشم. اینقدر بازیکن خوب داریم که می‌تواند به این تیم بیاید.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی کریمی , پرسپولیس , دنیزلی ,
تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل باشگاه استقلال اطمینان دارد که پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، علی فتح الله زاده که در ورزشگاه آزادی حضور داشت پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال گفت: «به نظر پرسپولیس خسته بود اما مطمئن باشید که این تیم به مرحله بعدی صعود می کند و انتقام این بازی را می گیرد.»

وی گفت: «به هر حال تیم های عربی خود را تقویت کرده اند. پرسپولیس کوچک شدنی نیست و به رده های بالاتر می رسد.»

مدیرعامل استقلال بعد از بازی به هتل المپیک محل اردوی آبی پوشان رفت.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , پرسپولیس , صعود ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال صبح امروز با مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، سید مهدی رحمتی صبح امروز با حضور در محل باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده دیدار و گفت و گو کرد. رحمتی در خصوص وضعیت قرارداد و مسائل مالی و دیدار با الریان برای دقایقی با مدیرعامل باشگاه استقلال به گفت و گو پرداخت.

 

* پان‌های داور چینی دیدار استقلال و الریان به همراه تیم داوری در هتل آزادی مستقر شدند.

 

* اعضای تیم الریان قطر برای بازی با استقلال قرار است در هتل اسپیناس مستقر شوند.

 

* تیم استقلال برای دیدار با الریان قطر محرومی نخواهد داشت اما مجتبی جباری تنها بازیکن این تیم است که با آسیب دیدگی روبه‌رو است و حضور او در بازی تیم قطری قعطی نیست.

 

* با توجه به برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه آزادی دو تیم استقلال و الریان قطر نمی توانند در زمین اصلی تمرین کنند. قرار است باشگاه استقلال برای آخرین تمرین الریان یک زمین تمرینی را در اختیار نماینده قطر بگذارد.

 

* بازیکنان تیم استقلال از فردا در هتل المپیک اردوی پیش از بازی خود را برگزار خواهند کرد.

 

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , رحمتی , الریان ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، هادی عقیلی درباره دلایل انتخاب القطر گفت: «بنا به برخی از دلایل شخصی نمی‌خواهم فصل بعد در ایران بازی کنم و اگر قراردادم با القطر قطعی شود، آن دلایل را بازگو می‌کنم. به هر حال ترجیح می‌دهم فعلا در قطر بمانم و قراردادم با القطر 90 درصد قطعی شده است.»

وی در ادامه به مقایسه فوتبال قطر و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پرداخت و گفت: «در بین کشورهای عربی باید فوتبال عربستان را از سایر کشورها جدا کنیم، چون شرایطش تفاوت دارد اما کیفیت فوتبال سایر کشورهای عربی مثل امارات و قطر تقریبا در یک سطح است.»

عقیلی درباره مصدومیت جزئی که چندی پیش گریبانگیرش شده بود هم این گونه توضیح داد: «یک کشیدگی جزئی در عضله پایم رخ داده بود که باعث شد به هنگام بازی پایم درد بگیرد، اما خدا را شکر مساله آن قدرها هم جدی نبود و اکنون هم در تمرین‌های تیم شرکت می‌کنم.»


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: عقیلی , الریان , قطر ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرپرست تيم فوتبال استقلال در آستانه رويارويي تيمهاي ايراني با تيمهاي عربي، حمايت از نمايندگان ايران را خواستار شد.

به گزارش ايسنا،‌ منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال درخصوص دیدارهای هفته جاری لیگ قهرمانان آسیا و دیدار حساس دو نماینده ایران در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌های عربی به سايت باشگاه استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس قطب‌های بزرگ فوتبال ایران هستند که باید در رقابت‌های آسیایی حمایت قاطعی از آنها به عمل آید. درواقع در این رقابت‌ها دیگر رنگ‌‌ها و نام‌ها نمی‌تواند معنایی داشته باشد بلکه این نام ایران است که مطرح می‌شود. به همین دلیل از هواداران استقلال خواهشمندم تا هم در روز دیدار پرسپولیس و الهلال و هم دیدار چهارشنبه در بازی استقلال و الریان حمایت جامعی از دو نماینده فوتبال ایران داشته باشند. در این 2 روز به همدلی و اتحاد جامعه ورزش نیاز داریم تا فوتبال ایران بتواند در آسیا از نام خود دفاع کند.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , ,
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

آخه این چه تیتری هستش که روزنامه البرز زده؟خنده دارتر از این نمیشه؟پرسپولیسی ها فکر کنم چند وقت دیگه به شیث هم میگن جادوگر یا هری پاتر یا.....؟

البرز ورزشی 05 ارديبهشت 1391


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: شیث , پرسپولیس , البرز , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک راست استقلال گفت: «استقلال در امارات مقابل الجزیره نسبت به بازی رفت، عملکرد بهتری داشت.»

 کسب 3 امتیاز این مسابقه می‌توانست شرایط آبی‌ها را به کلی تغییر دهد ولی این بازی مساوی شد تا همه چیز به دو دیدار آینده کشیده شود. خسرو حیدری در مورد بازی با الجزیره و مسائل مختلف دیگر گفتگویی انجام داده است. حرف‌های حیدری را می‌خوانید.
 

* در مورد بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟
- ما رفته بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و بازی استقلال در نیمه اول نشان داد که فقط دنبال برد هستیم. ما در این نیمه خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم.
 

* چرا استقلال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افت کرد؟
- ما در نیمه اول خیلی انرژی گذاشتیم ولی الجزیره در بین دو نیمه تغییراتی را ایجاد کرد. ما از سمت راست حمله می‌کردیم ولی آنها در نیمه دوم دفاع چپ خود را عوض کردند تا بهتر دفاع کنند و به نوعی تیم ما را آنالیز کرده بودند. کار ما در نیمه دوم سخت شد در ضمن فشار مسابقات باعث شد که تا حدودی خسته شویم.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , الجزیره , مجیدی , الغرافه ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازيكن اسبق استقلال معتقد است كه استقلال در امارات برابر الجزيره عملكرد بهتري نسبت به ديدار با اين تيم در تهران داشت.

محمد نوازي درباره ديدار استقلال برابر الجزيره كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، اظهار كرد: به نظر من استقلال در زمين حريف خوب بازي كرد و نسبت به بازي اين كه در تهران به نمايش گذاشته بود، عملكرد بهتري داشت و توانست موقعيت‌هاي خوبي را به وجود بياورد. همچنين حضور جباري پس از مصدوميت در تركيب شرايط را بهتر كرد و مشكل استقلال اين است كه به راحتي گل مي‌خورد. در كارهاي دفاعي خصوصا روي ضربه هاي ايستگاهي كه حريف به دست مي‌آورند مشكل دارند كه اين مساله يا به دليل اين است كه روي آن كار نمي‌شود و يا اين كه بي‌توجهي مي‌شود.

وي افزود: در مجموع بازي برابر الجزيره بد نبود، همه توقع داشتند كه استقلال پيروز شود. با آغاز بازي استقلال عملكرد خوبي را به نمايش گذاشت و آرش برهاني چند موقعيت را به دست آورد و نتوانست از آن استفاده كند، او بازيكن بسيار خوبي است ، اما تمام كننده خوبي نيست. برهاني گاهي گل‌هايي را مي‌زند كه هيچ كس نمي‌توان آن را به ثمر برساند، اما براي اين كه گلي به ثمر برساند بايد 10 موقعيت را خراب كند.

بازيكن اسبق استقلال بيان كرد: در تهران بر اثر اشتباهات، استقلالي‌ها نتيجه‌ را واگذار كردند،‌ اما اماراتي‌ها هميشه در زمين خودشان و در هر شرايطي كه برابر ايران قرار مي‌گيرند به مشكل برمي‌خورد، چرا كه از سيستم‌ فوتبال ما مي‌ترسند.

نوازي با اشاره به دفاع استقلال گفت: در بازي برابر الجزيره كه در تهران برگزار شد، هنگامي كه بازيكنان استقلال حمله مي‌كردند پشت را رها كردند كه اين مسايل بايد بيشتر شود، خصوصا در خط دفاعي استقلال فراز و نشيب دارد يك روز بسيار خوب كار مي‌كنند و يك روز عملكرد بدي دارند. برابر الجزيره ابتدا استقلال عملكرد منطقي داشت، اما در نيمه دوم كمي عقب كشيدند. استقلال با دروازه‌بان و مدافعاني كه دارد، نبايد گل بخورد.
 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: محمد نوازی , استقلال , دفاع ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
فرهاد مجیدی که از ابتدای مسابقه پرسپولیس مورد هتاکی هواداران پرسپولیس قرار گرفت؛ یک انتقام شخصی و کوچک از آنهایی گرفت که به هیچ مرزی پای بند نیستند
 
 
Perspolis Gharafa
 
سايت گل- ماجراهايي كه در جريان بازي پرسپوليس- الغرافه ميان فرهاد مجيدي و هواداران پرسپوليس رخ داد هنوز هم نقل محافل است و واكنش‌هاي متفاوتي را به دنبال دارد.

اين بار در سايت گل يك گزارش تصويري از عكس‌هاي امين محمدجمالي به همراه يادداشتي كوتاه از او پيش روي شماست. عكاس در جملاتي كوتاه احساس خود را از لحظات شكار اين صحنه‌ها بيان كرده است. شما هم مي‌توانيد نظرات خود را بنويسيد. درباره اين اتفاق چه فكر مي‌كنيد.



http://u.goal.com/180500/180541hp2.jpg


http://u.goal.com/180500/180542hp2.jpg


http://u.goal.com/180500/180543hp2.jpg

یادداشت عکاس:

این عکس‌ها را دوست دارم چون معنی داره. هیچ‌کس تو این چند روز نگفت حدود 95هزار نفر بودند كه از دقیقه یک شروع کردند به خانواده فرهاد مجیدی فحش دادن. اگر به این اعتقاد نداریم که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستیم اقلا این 95هزار نفر مرد که بودن. و ایشون که ایرانی بود. باید آبروش می‌رفت جلوی هم‌تیمی‌هاش؟ کسی خودشو جای فرهاد گذاشت؟ نشون دادن عدد چهار و پوشیدن پیراهن آبی برای 90 دقیقه فحش خوردن زیاد بود؟

صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست/ عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد؟

تقدیم به فرهاد مجیدی که نمی‌شناسمش از نزدیک ولی دوست نداشتم اون روز جای اون باشم. امیدوارم که این جمعیت را ببخشد و خدا هم همیشه در کنارش باشد.

شما هم نظر خود را بنویسید... درباره این اتفاق چه فکر می‌کنید؟


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

پس از صدور حکم کميته انضباطي مبني بر پرداخت مطالبات آرفي، فيفا پرسپوليس را تهديد کرد در صورتي که اين کار را انجام ندهد با کسر امتياز و حذف از آسيا مواجه خواهد شد.
 

  به نقل از فارس، ‌اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین پرسپولیس که سال 88 با عقد قرارداد 2 ساله به این تیم پیوست هنوز بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این در حالی است که پرسپولیس پیش از این نیز در زمان مربیگری افشین قطبی در لیگ هفتم به دلیل شکایت رافائل بازیکن نیجریه‌ای با کسر 6 امتیاز مواجه شده بود.

نبوی مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی در این باره به فارس گفت: آرفی در تاریخ 9 اردیبهشت سال 88 و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد با عقد قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست اما هنوز بخشی از پول وی و همین طور 10 درصد قانونی من پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سال گذشته و پس از اینکه مذاکرات‌مان با انصاری‌فرد و کاشانی به نتیجه نرسید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کردیم. انصاری‌فرد و کاشانی به وعده‌هایی که دادند عمل نکردند و ما مجبور به شکایت شدیم. دی‌ماه سال 90 کمیته انضباطی حکم داد و اعلام کرد باشگاه پرسپولیس باید طلب آرفی بدهد که این پول شامل 10 درصد من نیز می‌شود.

مدیر برنامه‌های مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع پیگیری نشد شکایت‌مان را به فیفا بردیم. اواسط فروردین در مقر فیفا حضور یافتم و حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را به آنها نشان دادم. مسئولان فیفا اعلام کردند در صورتی که پرسپولیس این پول را پرداخت نکند با جریمه‌ای معادل کسر 9 امتیاز و همین‌طور حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: وقتی این شرایط را دیدم از مسئولان فیفا خواستم دست نگه دارند و به آنها گفتم قرار است باشگاه پرسپولیس پول را بدهد. من ایرانی و پرسپولیسی هستم و به همین دلیل نمی‌خواستم علیه یک تیم ایرانی چنین حکمی صادر شود.

نبوی گفت:‌ پس از این ماجرا با زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس صحبت کردم تا اینکه روز گذشته با رویانیان جلسه داشتم. پیش از جلسه وقتی به رویانیان گفتم آرفی از پرسپولیس طلبکار است تعجب کرد و به همین دلیل خواستار برگزاری جلسه شد. وی چهارشنبه با من تماس گرفت و روز گذشته با هم جلسه داشتیم.

مدیر برنامه‌های آرفی اظهار داشت: رویانیان اولین مدیری است که با من تماس گرفت که این رفتار او ارزشمند است. او مدیر خوبی است و من به خاطر شخصیت رویانیان و اینکه ایرانی و پرسپولیسی هستم اعلام کردم به پرسپولیس مهلت می‌دهم تا طلب من و آرفی را پرداخت کند.

وی گفت:‌ در زمان پیگیری این موضوع دلالان عربی با من تماس گرفتند و اعلام کردند به شما پول می‌دهیم تا شکایت‌تان را پیگیری کنید. نمی‌دانم آنها چگونه متوجه ماجرا شدند اما با توجه به حکم کمیته انضباطی و تهدید فیفا به من پیشنهاد کردند در ازای دریافت مبلغی شکایتم را پیگیری و پرسپولیس را محروم کنم. در جواب به آنها گفتم حاضر به چنین کاری نیستم چرا که من ایران و پرسپولیس را دوست دارم.
 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: کمیته انضباطی , کسر امتیاز , پرسپولیس , بدهی , فیفا , استقلال حجازی ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

می‌خواستیم الجزیره را در خانه‌اش ببریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال پس از تساوی برابر الجزیره امارات گفت: به هیچ عنوان از نتیجه یک بر یک راضی نیستم.

خبرگزاری فارس: مظلومی: از نتیجه راضی نیستم؛ می‌خواستیم الجزیره را در خانه‌اش ببریم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره اظهار داشت: ما برای کسب برد به میدان آمده بودیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. در نیمه اول بازیکنان ما به دلیل پرس زیادی که داشتیم خسته شدند و از همین رو نتوانستیم در نیمه دوم روند دلخواه‌ خود را ادامه دهیم و یک گل اتفاقی هم دریافت کردیم. اعتقاد دارم در فوتبال شانس هم دخیل است چون توپ به پشت کمر بازیکن الجزیره خورد و وارد دروازه ما شد، اگرچه که به بازیکنانم توصیه کرده بودم که تیم الجزیره روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند اما خستگی و شرایط بازی طوری بود که گل مساوی را دریافت کردیم.

 

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: به نظرم الجزیره از نتیجه تساوی راضی بود. در دیدار رفت هم  12 موقعیت گل داشتیم اما یک بار به گل رسیدیم. در این دیدار نیز می توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان اضافه کرد: همان طور که قبلا گفتم هنوز  6 امتیاز باقی مانده و صعود الجزیره نیز به عنوان تیم اول هنوز قطعی نیست، چرا که ما به 2 بازی بعدی مان امید بسیاری داریم.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان در دقایق پایانی دیدار مقابل لخویاي قطر تن به شکست داد.

خبرگزاری فارس: شکست سپاهان مقابل لخویا در دقایق پایانی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه حمد بن جاسم شهر دوحه به مصاف لخویای قطر رفت و با یک گل بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

تک گل این دیدار را باکاری در دقیقه 90+1 وارد دروازه سپاهان کرد تا انتقام شکست دور رفت را از نماینده کشورمان گرفته باشد. بازی رفت با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسیده بود.

سپاهان با این شکست 7 امتیازی ماند. لخویا نیز با این پیروزی 6 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

از همین گروه تیم‌های الاهلی عربستان و النصر امارات در عربستان به مصاف هم رفته‌اند.

* جدول رده‌بندی گروه سوم:

1- سپاهان، 7 امتیاز

2- لخویا قطر، 6 امتیاز

3- الاهلی عربستان، 4 امتیاز

4-  النصر امارات، 3 امتیاز


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا , سپاهان , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش مشرق به نقل از گل، دروازه بان استقلال بعد از شام  ناگهان متوجه یک تورم عجیب روی زانوی چپ اش شد ؛ چیزی که لحظه ای او را نگران کرد....
 


 
در این لحظه رحمتی پای خود را به دکتر رضایی پزشک استقلال نشان می دهد و از او نظر می گیرد. دکتر رضایی به او گفت که پای مهدی ضربه خورده و او باید استراحت کند.
(واقعا دست سازمان لیگ درد نکنه با این برنامه ریزی های فشردش)

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , لیگ قهرمانان آسیا , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید