اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران ما را حمایت کنند تا قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: بیک‌زاده: هواداران حمایت کنند، قهرمان می‌شویم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم بیک‌زاده پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته ولی تماشاگران ما از باخت به سایپا ناراحت شدند. به آنها حق می‌دهم ولی تیم تازه از دوران بدنسازی خارج شده و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. 32 هفته دیگر از لیگ برتر باقی است. هواداران استقلال اگر از تیم حمایت کنند قهرمان می‌شویم زیرا پتانسیل قهرمانی داریم.

وی در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: حرف‌های قلعه‌نویی تاثیرگذار بود و باید این بازی را ببریم تا از این شرایط بیرون بیایم.

بازیکن استقلال در مورد اتفاق‌های روی سکو و تشویق فرهاد مجیدی گفت: تماشاگران مجیدی را دوست دارند اما این مسئله به بازیکنان ربطی پیدا نمی‌کند و باشگاه در این مورد تصمیم گیرنده است. هواداران باید تیم را حمایت کنند تا موفق شود.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : دو شنبه 2 مرداد 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

 هواداران استقلال بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

به گزارش ابیته دات کام،۲۴ ساعت بعد از اینکه تصویر انگشت جوهری جواد نکونام به تیتر اول همه رسانه های ورزشی تبدیل شد، خبر منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، کام هواداران این تیم را تلخ کرد. هوادارانی که بعد از قرارداد نکونام، منتظر بودند فرهاد هم برگردد تا سرنوشت شماره های ۶ و ۷ این تیم، به بهترین شکل رقم بخورد اما ۶ آمد و ۷ فقط «قضاوت را به مردم واگذار کرد»

فرهاد مجیدی اگرچه در میانه های فصل پیش استقلال را ترک کرد و یکی از دلایل مهم افت آبی ها در نیم فصل دوم و به تبع آن از دست دادن قهرمانی بود اما بدون هیچ شک و تردیدی، محبوب ترین استقلالی یک دهه اخیر است و با ۴ گلی که در دربی ها زده، جایگاه ویژه ای نزد هواداران دارد.

با این پیشینه، عجیب نیست که در نظرخواهی سایت گل و در پاسخ به این سوال که کدام گزینه برای کاپیتانی استقلال مناسب تر است؟، فرهاد مجیدی سه برابر بیشتر از نکونام رای داشته باشد (۱۱ هزار به سه هزارو پانصد)اما این برآیند نظرات این جامعه آماری، با عقاید امیر قلعه نویی چندان سنخیتی ندارد و مربی استقلال، نکونام را برای بستن بازوبند مستحق تر می داند.

 * رابطه نه چندان صمیمی

فرهاد مجیدی وقتی هنوز خیلی جوان بود، یکی از بازیکنان مورد علاقه اسطوره همیشه زنده استقلال، ناصر حجازی بود و او بود که پای فرهاد را به استقلال باز کرد. اما فرهاد هیچ وقت بازیکن محبوب امیر قلعه نویی نبود. امیر وقتی سرمربی تیم ملی شد، با وجود اینکه در یکی دو بازی دوستانه از مجیدی استفاده کرد، او را از فهرست نهایی تیم اعزامی به جام ملت های آسیا خط زد و در توجیه تصمیمش گفت: «فرهاد مجیدی عقبه ملی ندارد» در آن سال ها مجیدی در باشگاه های اماراتی مشغول بود تا اینکه در لیگ هشتم، همراه با ناصر حجازی به استقلال برگشت اما در فصل کابوس وار استقلال، درخشش چندانی نداشت و فیروز کریمی هم معمولاً او را روی نیمکت می نشاند تا نوبت به امیر قلعه نویی رسید. قلعه نویی در یک سال و نیمی که فرهاد مجیدی را در اختیار داشت، کمتر از او به عنوان بازیکن اصلی سود می برد و مجیدی فقط در مقاطعی یکی از ۱۱ انتخاب اول قلعه نویی بود که جباری دچار مصدومیت می شد. با این حال، مجیدی در اکثر بازی ها در نیمه دوم وارد زمین می شد و اتفاقاً موثر هم نشان می داد. جالب اینکه در آن زمان (لیگ نهم) هر وقت فرهاد مجیدی به زمین می آمد، بازوبند به دستان او بسته می شد و در هفته آخر و بازی مقابل پیام مشهد هم این فرهاد مجیدی که جام قهرمانی را بالای سر برد اما حالا بعد از گذشت سه سال، قلعه نویی نظر دیگری دارد و قصد دارد بازوبند را به نکونام بسپارد.

* فرمول کاپیتانی

کاپیتان شدن در فوتبال دنیا، قاعده خاصی ندارد. در آلمان، کاپیتان با آرای مخفی بازیکنان انتخاب می شود. در انگلیس، معمولاً بازوبند به کسی سپرده می شود که جایگاه ثابتی در تیم داشته باشد و در برزیل، حتی فاکتورهایی مثل زیبایی ظاهری، مد نظر قرار داده می شود. اما در فوتبال ایران، از دیرباز مرسوم بوده که بازیکن باسابقه تیم، بازوبند را به دست می بندد، حتی اگر به لحاظ کیفی، بازیکن چندان بزرگی نباشد. با این منطق، برای بستن بازوبند در استقلال بازیکنانی مثل مجتبی جباری، خسرو حیدری، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی در جایگاهی بالاتر از جواد نکونام قرار می گیرند اما گفته می شود، خرید جدید استقلال برخلاف آنکه گفته اهمیتی برای بازوبند قائل نیست، در این مورد، علاقه زیادی به کاپیتانی دارد. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی است، اما در فوتبال دنیا ده ها نمونه مثل لئو مسی و کریس رونالدو هستند که کاپیتان تیم ملی کشورشان هستند و در باشگاه شان، حتی کاپیتان دوم هم نیستند.

 * معامله ای به ضرر فتح الله زاده

تنها چند ساعت قبل از اینکه مهلت نقل و انتقالات بازیکنان شاغل در ایران به پایان برسد، علی فتح الله زاده با صراحت اعلام کرد: «جباری زیدان آسیا، اما او را نمی خواهیم» و فقط با اصرار امیر قلعه نویی بود که راضی شد بار دیگر هافبک عصیان گر تیمش را نگه دارد. در گفت و گویی که بین فتح الله زاده و قلعه نویی رد و بدل شده بود، مدیر عامل استقلال رضایت داده بود جباری در استقلال بماند، مشروط بر اینکه قلعه نویی هم با بازگشت فرهاد مجیدی موافقت کند. اما این معامله در نهایت شکل نگرفت و فقط جباری آبی باقی ماند. در واقع قلعه نویی با زیرکی، شرطی برای بازگشت مجیدی تعیین کرد که از پیش، نتیجه آن مشخص بود. از منظری دیگر، شرط ژنرال، حامل نوعی «پیام» برای فرهاد مجیدی بود که در صورت بازگشت هم، بازیکن اصلی نخواهد بود و باید اغلب هفته ها را روی نیمکت سپری کند. بهرحال قصه استقلال و فرهاد مجیدی که با یک تکه پارچه سرنوشت ساز گره خورد، در اولین روز مرداد به پایان رسید و شماره هفتی که روی سکوها، شعرهای زیادی در وصف او سروده شده، جایی در تیم قلعه نویی نخواهد داشت.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی می‌گوید حضورش در استقلال منتفی است.

به گزارش ابیته دات کام،فرهاد مجیدی  درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.

وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : دو شنبه 26 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، فرهاد مجیدی که در نیم ‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با این باشگاه نخواهد بود. این در حالی است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با استقلال قرارداد ببندد.

ساعتی قبل، عابدینی دبیر هیات فوتبال تهران اعلام کرد اگر قرارداد مجیدی با الغرافه به عنوان بازیکن قرضی بسته شده باشد او همچنان بازیکن استقلال است و می‌تواند در لیست این تیم برای فصل جدید قرار بگیرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعی از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به این تیم غیرممکن خواهد بود.

در همین زمینه یکی از مسئولان باشگاه استقلال توضیح داد: «قرارداد مجیدی با باشگاه قطری به صورت قطعی بوده، اما در این قرارداد بندی گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ایران بازیکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هیات فوتبال تهران این بند را در قرارداد او قبول کند، مجیدی بازیکن استقلال محسوب می‌شود و هیچ سهمیه‌ای را هم اشغال نخواهد کرد.»

اما دبیر هیات فوتبال تاکید می‌کند هیچ بندی در قرارداد مجیدی مورد تایید هیات فوتبال نیست و در صورتی که این مهاجم قرارداد قطعی بسته باشد، با شرایط موجود نمی‌تواند به استقلال برگردد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به این تیم منتفی است و استقلالی‌ها باید روی جواد نکونام به عنوان آخرین خرید خودشان حساب باز کنند.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ستاره فصل پیش تیم استقلال خواستار جلسه با مدیرعامل این تیم شد تا نشان دهد قصد دارد به استقلال باز گردد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی خواستار بازگشت به تیم استقلال شده است و این در حالی است که وی اطمینان خاطری برای حضور در این تیم ندارد زیرا نمی داند که می تواند با امیر قلعه نویی همکاری داشته باشد.
این بازیکن اعلام کرده است که شرایط باید مورد بررسی قرار بگیرد و براساس آن تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد. این در حالی است که روز گذشته قلعه نویی در گفتگویی صراحتا اعلام کرد که مجیدی را نمی خواهد.
به همین دلیل مهاجم الغرافه خواستار حضور در دفتر مدیر عامل استقلال و مذاکره با شخص فتح الله زاده شده است تا پس از آن تصمیم برای کارکردن با امیر قلعه نویی اتخاذ شود. این جلسه امروز در باشگاه استقلال رخ خواهد داد.
بر اساس تصمیم مسئولان باشگاه استقلال قرار شده فرهاد مجیدی در جلسه آشتی کنان با امیر قلعه نویی شرکت کند، اما در حال حاضر هیچ یک از دو طرف راضی به این اتفاق نیست. مجیدی از شرایط حضور در این تیم با خبر نیست به همین دلیل، قصد دارد ابتدا در جلسه ای با فتح الله زاده حاضر شود و پس از آن اگر اوضاع مناسب بود برای همکاری و جلسه با امیر قلعه نویی اقدامات لازم را انجام دهد.
البته در این میان بحث مالی استقلال نیز مطرح است و فرهاد مجیدی هنوز در خصوص پول با آبی ها بحث نکرده است.
 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیر عامل تیم استقلال پس از توافق کامل براى ماندن در تیم و ادامه همکارى با آبى ها با شرایط خاصى مشغول بررسى اوضاع بازیکنان این تیم است، وى مدعى شده که جبارى و فرهاد مجیدى براى فصل بعد در این تیم حضور دارند.

 

مجتبى جبارى و مجیدى ۲ بازیکنى هستند که مشکلات جدى اى براى همکارى با امیرقلعه نویى دارند و این موضوع کاملا اثبات شده است اما مدیریت تیم استقلال اصرار فراوان دارد که این دو بازیکن را براى حضور در تیم قلعه نوعى ترغیب و راضى کند، اتفاقى که براى تیم حواشى بسیارى را به همراه دارد.وى مدعى شده است که براى ادامه همکارى با فرهاد مجیدى اعلام آمادگى کرده است و قصد دارد که این اتفاق را رقم بزند و اوضاع را طورى پیش ببرد که فرهاد مجیدى بتواند براى حضور در این تیم اقدام کند و به جمع آبى ها باز گردد.
مدیریت تیم استقلال، مدعى شده است که فرهاد مجیدى مشکلى براى بازگشت به تیم محبوب خود ندارد و در صورتى که وضعیت ایده آل پیش برود وى براى استقلالى شدن آماده مى شود.گفتنى است؛ مجیدى هنوز قراردادى را با تیمهاى عربى امضاء نکرده است و حتى اعلام شده که در انتظار مشخص شدن اوضاع در استقلال است، البته این در حالى است که مهاجم مورد علاقه فتح الله زاده پیش از این اعلام کرده بود که با امیرقلعه نویى و دیگر مربیان مشکلى ندارد.

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , ,
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سایت الکاس قطر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه الغرافه قطر نوشت: این تیم قطری مذاکرات خود را با جواد احناش، بازیکن فصل گذشته ام‌صلال آغاز کرده و احتمال حضور این بازیکن برای فصل آینده در جمع شاگردان سیلاس قوت گرفته است.

این سایت در ادامه آورده است که مشعل مبارک، بازیکن ملی‌پوش الریان قرارداد جدیدی را با الغرافه امضا کرده است و این در حالی است که برای فصل جدید، عثمان العساس، کاپیتان مراکشی الغرافه، ارونا دیندانی و زی‌روبرتو برزیلی که به گرمیو پیوسته و همچنین میرغنی زین در جمع بازیکنان الغرافه جایی نخواهند داشت.

سایت الکاس در پایان اشاره کرده است که وضعیت قرارداد دیگو تاردلی برزیلی و فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه با این تیم هنوز مشخص نیست و امکان ماندن یا نماندن این دو بازیکن در لیگ قطر مبهم است.

پس از بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال گفته می‌شود که نام مجیدی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است و احتمال اینکه این بازیکن در پایان دوران بازیگری خود یک بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگردد زیاد است.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی ,
تاریخ : جمعه 12 خرداد 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

حتما ادامه مطلب را ببینید


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
برخی بازیکنان استقلال از مهاجم سابق تیم حمایت کردند تا شرایط برای بازگشت وی مهیا شود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال زمانی که از این تیم جدا شد حرف و حدیث های بسیاری را همراه خود داشت. چرا که هواداران و برخی اعضای تیم تنها علت جدایی او از استقلال را رسیدن به پول بیشتر می دانستند. حتی برخی اعضای استقلال مدعی شدند که فرهاد مجیدی به خاطر دریافت مبلغی هنگفت، نزدیک به سه میلیارد تومان، جمع آبی ها را ترک کرده و دخترش را بهانه قرار داده است.
اما اخیرا چند بازیکن تیم استقلال از این بازیکن حمایت کرده اند و از کادر فنی و مسئولین خواسته اند که برای بازگشت مجیدی به تیم تلاش کنند. خسرو حیدری که دوست صمیمی فرهاد مجیدی است از جمله این بازیکنان است. آنها به مربیان اعلام کرده اند که این مهاجم به خاطر پول از استقلال جدا نشده است و مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی را ناچار به جدایی کرد.
گفتنی است، فرهاد مجیدی پس از دیدار الغرافه مقابل الهلال که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد اعلام کرد که قصد دارد به استقلال بازگردد. اما حرف و حدیث های مطرح شده در زمان جدایی او از استقلال عاملی شده که شرایط بازگشت وی به استقلال با مشکل روبرو شود


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , مجیدی , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر گفت: سال آخر دوران بازی‌ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
ورزش۳: فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه گفت: هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام اما بنا به علاقه و احساس دین به استقلال و هواداران آن، سال آخر دوران بازی‌ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیرتیم کنونی الهلال) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند.

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , الغرافه , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
روز گذشته فرهاد مجیدی با الغرافه پس از شکست تیم السد قهرمان جام امیر قطر شدند.
 
 
 
 

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , الغرافه , ,
تاریخ : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تيم فوتبال الغرافه با برتري مقابل السد راهي فينال رقابت‌هاي اميرکاپ قطر شد.


 

   مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي اميرکاپ قطر با صعود تيم‌هاي الغرافه و السد به فينال همراه بود.


در نخستين ديدار الغرافه در حضور فرهاد مجيدي به مصاف الخريتيات رفت. اين ديدار در وقت‌‌هاي عادي و تلف شده با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد. در ضربات پنالتي الغرافه با نتيجه 4 بر 3 به برتري رسيد تا همگروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان نخستين تيم صعود کننده به فينال معرفي شود. در اين ديدار مجيدي در دقيقه 88 به دليل مصدوميت از بازي تعويض شد.


در ديگر ديدار السد مقابل الجيش 3 بر صفر به برتري رسيد تا تيم‌هاي الغرافه و السد فينال اميرکاپ را برگزار کنند.


السد با 13 عنوان قهرماني پرافتخارترين تيم اين رقابت‌ها به شمار مي‌رود و الغرافه نيز با 6 قهرماني پس از العربي به عنوان تيم سوم پرافتخار اين رقابت‌‌ها محسوب مي‌شود.


 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , الغرافه , ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اعضا هیئت مدیره استقلال حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره استقلال این اخبار را تایید کرده و اعلام داشت که هیئت مدیره مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارد این در حالی است که پس از جدایی اتفاقی مجیدی، اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را از تصمیم مهاجم استقلال اعلام کرده و وی را محکوم کردند اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود و اعضا هیئت رای به بازگشت فرهاد مجیدی می دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی است که استقلال خانه مجیدی است و انتظار این اتفاق می رفت که وی هر چه سریعتر به جمع آبی ها بازگردد.

گفتنی است، اعضا هیئت مدیره حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

شایان ذکر است، اعضا مسئول در تیم استقلال، با اعلام خبر بازگشت مجیدی شرایط را با تغییراتی روبرو ساختند زیرا این بازیکن برای بازگشت شروطی دارد که سرمربی در راس این شروط قرار دارد، فرهاد مجیدی با همه مربیان استقلالی رابطه خوبی ندارد و این موضوع برای وی حائز اهمیت است، از طرفی هیئت مدیره نیز، با توجه به شرایطی که مجیدی برای بازگشت دارد، ترجیح می دهند، وی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند، اما از شرایط مناسب برخی مربیان لیگ برتری بگذرند.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , بازگشت ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک راست استقلال گفت: «استقلال در امارات مقابل الجزیره نسبت به بازی رفت، عملکرد بهتری داشت.»

 کسب 3 امتیاز این مسابقه می‌توانست شرایط آبی‌ها را به کلی تغییر دهد ولی این بازی مساوی شد تا همه چیز به دو دیدار آینده کشیده شود. خسرو حیدری در مورد بازی با الجزیره و مسائل مختلف دیگر گفتگویی انجام داده است. حرف‌های حیدری را می‌خوانید.
 

* در مورد بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟
- ما رفته بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و بازی استقلال در نیمه اول نشان داد که فقط دنبال برد هستیم. ما در این نیمه خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل خوردیم.
 

* چرا استقلال در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افت کرد؟
- ما در نیمه اول خیلی انرژی گذاشتیم ولی الجزیره در بین دو نیمه تغییراتی را ایجاد کرد. ما از سمت راست حمله می‌کردیم ولی آنها در نیمه دوم دفاع چپ خود را عوض کردند تا بهتر دفاع کنند و به نوعی تیم ما را آنالیز کرده بودند. کار ما در نیمه دوم سخت شد در ضمن فشار مسابقات باعث شد که تا حدودی خسته شویم.


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو خیدری , استقلال , الجزیره , مجیدی , الغرافه ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
 
فرهاد مجیدی که از ابتدای مسابقه پرسپولیس مورد هتاکی هواداران پرسپولیس قرار گرفت؛ یک انتقام شخصی و کوچک از آنهایی گرفت که به هیچ مرزی پای بند نیستند
 
 
Perspolis Gharafa
 
سايت گل- ماجراهايي كه در جريان بازي پرسپوليس- الغرافه ميان فرهاد مجيدي و هواداران پرسپوليس رخ داد هنوز هم نقل محافل است و واكنش‌هاي متفاوتي را به دنبال دارد.

اين بار در سايت گل يك گزارش تصويري از عكس‌هاي امين محمدجمالي به همراه يادداشتي كوتاه از او پيش روي شماست. عكاس در جملاتي كوتاه احساس خود را از لحظات شكار اين صحنه‌ها بيان كرده است. شما هم مي‌توانيد نظرات خود را بنويسيد. درباره اين اتفاق چه فكر مي‌كنيد.



http://u.goal.com/180500/180541hp2.jpg


http://u.goal.com/180500/180542hp2.jpg


http://u.goal.com/180500/180543hp2.jpg

یادداشت عکاس:

این عکس‌ها را دوست دارم چون معنی داره. هیچ‌کس تو این چند روز نگفت حدود 95هزار نفر بودند كه از دقیقه یک شروع کردند به خانواده فرهاد مجیدی فحش دادن. اگر به این اعتقاد نداریم که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس هستیم اقلا این 95هزار نفر مرد که بودن. و ایشون که ایرانی بود. باید آبروش می‌رفت جلوی هم‌تیمی‌هاش؟ کسی خودشو جای فرهاد گذاشت؟ نشون دادن عدد چهار و پوشیدن پیراهن آبی برای 90 دقیقه فحش خوردن زیاد بود؟

صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست/ عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد؟

تقدیم به فرهاد مجیدی که نمی‌شناسمش از نزدیک ولی دوست نداشتم اون روز جای اون باشم. امیدوارم که این جمعیت را ببخشد و خدا هم همیشه در کنارش باشد.

شما هم نظر خود را بنویسید... درباره این اتفاق چه فکر می‌کنید؟


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , ,
تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1386
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 

 

 

حتما ادامه مطلب را ببینید


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , امیر جعفری , یرکویچ , برهانی , میداوودی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فرهاد مجیدی که چند نفر از همی تیمی هایش را بعد از بازی با پرسپولیس به درکه تهران برده بود ناگهان با این سئوال مواجه شد: «چرا در آزادی به خانواده ات توهین می کردند؟»

فرهاد مجیدی وارد استادیوم آزادی که شد وقتی هنوز بازی آغاز نشده بود پرسپولیسی ها شدیدترین شعارهای ممکن را علیه او سر دادند . مجیدی بعد از بازی به یکی از نزدیکانش گفته بود که بیش از هر چیز نگاه هم تیمی هایم که بعضی هایشان فارسی را به خوبی می فهمند برایم آزار دهنده بود اما قطری ها در آزادی جرات نکردند این موضوع را به روی مجیدی بیاورند. بازی که تمام شد فرهاد تعداد زیادی از بچه های الغرافه را به ضیافت شامی در درکه دعوت کرد.
اما در اواسط این مهمانی ناگهان میزبان مورد سئوالی قرار گرفت که پاسخش از سوی فرهاد فقط یک جمله بود: فراموشش کنید، آب و هوای اینجا ( درکه ) از این حرفها مهمتر است!
قطری ها از او پرسیده بودند که مگر تو بازیکن تیم ملی ایران نبودی؟ برای چه خانواده ات را مورد اهانت قرار می دادند. حتی در کلام قطری ها اعتراف تلخ تری هم وجود داشت: «ما هر وقت به آزادی می آییم به برخی شعارهای ایرانی ها عادت داریم اما برایمان عجیب است که ایرانی ها نسبت به هموطنان خودشان هم این گونه هستند!


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
برهانی: هوای‌شرجی غافلگیرمان کرد/ رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال با تاکید بر اینکه هوای شرجی امارات بازیکنان استقلال را غافلگیر کرد گفت: شاید اگر در نیمه اول یک گل دیگر هم می‌زدیم، کار تمام می‌شد.

خبرگزاری فارس: برهانی: هوای‌شرجی غافلگیرمان کرد/ رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی موفق شد تک گل تیم استقلال را در مقابل الجزیره به ثمر برساند، اگر چه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهاجم تیم استقلال در خصوص این اتفاق و مسائل مختلف گفت‌وگویی را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: بازی چطور بود، از نتیجه راضی هستید؟

می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خودمان کنیم اما یک لحظه غفلت کردیم و دروازه‌مان باز شد. می‌دانستیم که الجزیره تیم خطرناکی است و در این بازی نسبت به بازی رفت بهتر بودیم. ما در ورزشگاه آزادی این تیم را دست کم گرفتیم اما در این دیدار تمرکز و انگیزه زیادی داشتیم که متاسفانه با دریافت گل به تساوی رضایت دادیم.

فارس: در ابتدای نیمه دوم بازی را وا دادید و الجزیره عنان کار را در دست گرفت، چرا؟

در نیمه اول خیلی صاحب توپ بودیم و فشار زیادی را تحمل کردیم شاید اگر در همان نیمه یک گل دیگر هم می‌زدیم همه چیز تمام می‌شد. البته باید بگویم آب و هوای امارات ما را غافلگیر کرد چون هوا شرجی بود اما با این وجود فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.

فارس: حتما خبر داری که الریان مقابل نسف قارشی به پیروزی رسید.

ما باید الریان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم و اگر دیگر نخواهیم این تیم را ببریم نباید امیدی به ادامه راه داشته باشیم.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: برهانی , استقلال , مجیدی , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
Al Gharafa
ok
سایت گل - شاید اگر جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال نظرتان را نسبت به فرهاد مجیدی تغییر داده باشد با دیدن این عکس دوباره به او امیدوار شوید...
او عاشق استقلال است. نیست؟

|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید