اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از برتری این تیم مقابل الریان قطر ابراز خرسندی کرد و برای آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از برتری استقلال مقابل تیم الریان قطر با بیان این مطلب افزود: به همه هواداران استقلال این پیروزی را تبریک می گویم. خوشحال می شدیم اگر روز گذشته هم پرسپولیس می توانست الهلال عربستان را شکست دهد. با این حال این طور که شنیده ام تیم پرسپولیس با یک تساوی هم به مرحله دوم مسابقات صعود خواهد کرد که امیدارم این اتفاق در بازی آینده برای این تیم رقم بخورد.

وی افزود: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیگر بحث رقابت استقلال و پرسپولیس مطرح نیست و اینجا بحث پرچم ایران مطرح است بویژه در دیدار با تیم های عربی. شما مطمئن باشید اگر در بازی امروز الریان از تیم استقلال جلو می افتاد به گونه ای بازی می کرد که کار استقلال برای جبران نتیجه سخت می شد.

وحید طالب لو نیز که برای تماشای استقلال به ورزشگاه آمده بود گفت: من پیش از این هم برای دیدار استقلال مقابل الاتفاق عربستان به ورزشگاه آمده بودم. من امروز به اینجا آمده ام چرا که در این مدت فارغ از رنگ ها مردم به من خیلی لطف کردند. امروز به ورزشگاه آمده ام تا گوشه ای از محبت آنها را جبران کرده و به مردمی که مرا دوست دارند نشان دهم که شرایط خوبی دارم.

وی به بازیکنان تیم استقلال تبریک گفت  و افزود: استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد و اگر از موقعیت های خود بهتر بهره می برد با تعداد گلهای بیشتر به پیروزی می رسید.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: منصوریان ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هواداران استقلال از دروازه‌بان پیشین خود خواستند به پرسپولیس نرود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم های استقلال و الریان قطر در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
 

* هواداران استقلال شعار خلیج فارس ایران را در ورزشگاه آزادی سر دادند.
 

* وقتی علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه وارد ورزشگاه شد هواداران این تیم یکصدا وی را تشویق کردند. او با شال آبی وارد ورزشگاه شد.
 

* میلاد میداودی از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
 

* آرش برهانی به عنوان کاپیتان استقلال در میدان حضور دارد.
 

* هواداران استقلال به پیراهن قرمز الریان واکنش منفی نشان دادند.
 

* حضور رضا عنایتی در ورزشگاه که سابقه بازی در استقلال دارد و اکنون بازیکن صباست باعث شد از سوی هواداران با شعار" رضای آقای گل" تشویق شود.
 

* مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال وقتی وارد ورزشگاه شد با شعار " مهدی آرپی چی 7" تشویق شد.
 

* در جایگاه ویژه رضا یزدانی خواننده پاپ، کامبیز دیرباز بازیگر، مهدی پاشازاده، حسین فرزامی، علی امیری، علی نظری جویباری، عبدالله ویسی، امیدوار رضایی، علیرضا منصوریان، بهروان و رضا رجبی حضور دارند.
 

* در دست هواداران استقلال علاوه بر پرچم آبی، پرچم ایران است.
 

* هنکه از سوی هواداران تشویق شد.
 

* در بین دو نیمه بازی استقلال و الریان قطر وحید طالب لو که این روزها بازویش در گچ است، وارد ورزشگاه شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران این تیم به بهانه شایعه حضور طالب لو در پرسپولیس برای فصل بعدی از وی می خواستند به این تیم نرود. شمار دیگری از

هواداران هم جویای حال او شدند. همچنین علی فتح الله زاده، منصوریان، فرزامی از جمله افرادی بودند که جویای حال طالب لو شدند.
 

* بین نیمه برای هواداران آهنگی که رضا یزدانی برای تیم استقلال خوانده را پخش شد و یزدانی هم از هواداران می خواست هنگام پخش این آهنگ دست بزنند.
 

* از تیم استقلال جباری، شریفات و یرکوویچ در بین نیمه خود را گرم کردند.
 

* حمید عزیززاده مدافع آبی پوشان از روی سکوها بازی را تماشا می کند.
 

* صادق ورمزیار، امین منوچهری و سام درخشانی بازیگران سینما نیز به جمع کسانی که در جایگاه ویژه نشسته اند اضافه شدند.
 

* میلاد میداودی وقتی در دقیقه 70 متوجه شد باید تعویض شود از این تصمیم ناراحت شد و به هنگام خارج شدن از زمین مچ بند خود را باز و به زمین پرتاب کرد و وقتی به سمت نیمکت می رفت زیر لب غرولند می کرد.
 

* تیموریان با دریافت کارت زرد از داور دو اخطاره شد و بازی با نسف قارشی را از دست داد.
 

* دقیقه 62 بازی هواداران جباری را تشویق کردند و از مظلومی خواستند او را به بازی بیاورد.
 

* وقتی اسماعیل شریفات گل دوم استقلال را زد، هنکه از نیمکت تیم تا نقطه کرنر دوید تا به این بازیکن تبریک بگوید. این حرکت او باعث شد هواداران استقلال وی را تشویق کنند.
 

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را 53774 نفر اعلام کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , میلاد میداوودی , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پس از شکستگی دست وحید طالب لو در بازی شاهین مقابل سپاهان، این بازیکن تحت عمل جراحی قرار گرفت. گفته می شود وی سه ماه از میادین دور خواهد ماند.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , مصدومیت ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

چهره‌های شناخته شده ورزشی و هواداران فوتبال عصر امروز با حضور در بیمارستان آتیه تهران به عیادت دروازه‌بان مصدوم تیم شاهین بوشهر رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب‌لو پس از مصدومیت از ناحیه کتف چپ در جریان دیدار سپاهان برابر شاهین بوشهر روز جمعه در بیمارستان آتیه تهران جراحی شد.

پس از این عمل جراحی، طی دیروز و امروز علی فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان، ایمان مبعلی، خسرو حیدری، هادی شکوری، منصور تنهایی، اشکان نامداری، میثم منیعی، آرش برهانی، سیدمهدی رحمتی، حسین ترابپور و ... با حضور در بیمارستان آتیه تهران از دروازه‌بان پیشین استقلال عیادت کردند.

همچنین اصغر کامیاب سرمربی تیم شاهین، مدیرعامل باشگاه شاهین، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و هواداران تیم فوتبال استقلال از دیگر عیادت کنندگان این دروازه‌بان بودند.

حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نیز امروز برای این دروازه‌بان دسته گل فرستاد و منصور پورحیدری، محمود خوردبین و استاندار اصفهان با وی تماس گرفتند. استاندار اصفهان حتی نماینده ویژه‌ای را هم برای عیادت از طالب‌لو به بیمارستان فرستاد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , مصدومیت ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: دست دروازه‌بان شاهین بوشهر در جریان دیدار مقابل سپاهان شکست.

خبرگزاری فارس: دست وحید طالب‌لو شکست

 

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید طالب‌لو که در دیدار شاهین بوشهر مقابل سپاهان در ترکیب تیمش قرار داشت در دقیقه 80 در حالی ‌که برای دفع توپ به آسمان پریده بود با دست روی زمین فرود آمد و دچار شکستگی شد.

این حادثه باعث توقف 8 دقیقه‌ای بازی شد. در نهایت با ورود آمبولاس به زمین مسابقه طالب‌لو به بیمارستان منتقل شد.

محمد صادقیان به عنوان دروازه‌بان جایگزین، جانشین طالب‌لو در دروازه شاهین شد که در این مدت 2 گل دریافت کرد. 

طالب‌لو در دقیقه 74 ضربه پنالتی امید ابراهیمی بازیکن سپاهان را مهار کرده بود.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
طالب لو
talebloo-shahin

سایت گل- شکایت وحید طالب لو از شاهین بوشهر باعث شده تا هواداران این تیم سخت به این امر معترض باشند ودر هر فرصتی آن را نشان دهند. در تمرین امروز شاهین روی یک صحنه وحید طالب لو دچار مصدومیت شد و پایش را گرفت و به کنار زمین آمد. هواداران هم به یکباره شروع به تشویق مجید غلامی گلر دوم تیمشان کردند و با روشن کردن فشفه فضای جالبی را به وجود آوردند. این امر تا جایی ادامه داشت که طالب لو منتظر اتمام تمرین نماند و محل را ترک کرد. شکوری هم وضعیتی مشابه طالب لو دارد و هواداران از رفتارهایش دلگیرند. در پایان تمرین هم لک چیرا و مجید غلامی روی دوش هواداران دور ورزشگاه چرخیدند.

احتمال غیبت طالب لو مقابل استقلال وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , غلامی , مصدومیت ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید